Упевнені, вашим учням подобаються проєкти! А екологічні – ще більше, адже вони не просто цікаві, вони максимально наближені до реальності та спрямовані на дослідження і вирішення важливих проблем. Для дослідження учні можуть використовувати різноманітні інструменти, і сред них – дані дистанційного зондування Землі.
Саме так! По-перше, дані дистанційного зондування Землі точні, об'єктивні, охоплюють будь-який масштаб та широкі часові проміжки. Тож і проєкт буде на вищому рівні. А по-друге, працювати з таким масивом даних просто цікаво! Про те, як школярі можуть це зробити, розкаже вже 25 січня о 18:00 Владислав Голод на своєму вебінарі «Використання даних дистанційного зондування Землі в екологічних дослідженнях та проєктах».
Поговоримо не тільки про напрямки застосування даних дистанційного зондування Землі, а й дізнаємося про можливості використання платформи супутникового моніторингу НАСА. Розглянемо особливості використання отриманої інформації у власних дослідженнях та отримаємо поради щодо об’єктивного оцінювання та дослідження різних екологічних явищ і ситуацій за допомогою даних ДЗЗ. Буде цікаво, долуйчайтеся!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.