Стислий огляд вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки».

Виклики, перепони, дистанційне навчання… Про все це ви вже чули і не один раз. Здавалося б, що нового можна ще дізнатися? Утім, професія вчителя – це навчання протягом усього життя, а робота в умовах онлайн-освіти – тим більше!

Не дивлячися на яскраві заголовки і не менш корисні повідомлення, якими майорить інтернет, інформації від учителів-практиків із реальним досвідом дистанційного викладання вкрай мало. Сьогодні ми заповнимо цю прогалину!

Під час підготовки вебінару вчителька початкових класів та медіатренерка Інна Іванова зібрала та вивчила досвід учителів із сільської місцевості та великих міст, а також викладачів, які часто практикують дистанційне навчання, і тих, для кого це щось нове.

Як може допомогти Закон?

  1. Дистанційне навчання відбувається тільки через мережу Інтернет. Цей аргумент можуть використовувати вчителі, коли батьки учнів говорять про відсутність можливостей для такого формату освіти.
  2. Дистанційне навчання поєднує не тільки інформаційно-комунікаційні, але й психолого-педагогічні технології. Саме останні можуть слугувати інструментом для налагодження роботи з тими школярами, які не мають доступу до інтернету. Крім того, вони можуть стати ключовими для тих педагогів, які не є впевненими користувачами девайсів.
  3. Асинхронний та синхронний режими навчання – ті варіанти викладання, які можна комбінувати, або обрати найзручніший для вчителя.

Ці законодавчі положення наразі застосовуються, але їх недостатьно. Тому лекторка заохотила вчителів-практиків долучитися до ініціативи Міністерства освіти і науки та внести свої рекомендації, адже наразі МОН оголосило про внесення змін у Закон.

Вчительські родзинки

  • Створення ефективного розкладу з усіма завданнями: одного для всіх предметів.
  • Ефективний режим дня (або домовленості): деталізований та той, що поєднує асинхронний та синхронні режими навчання.
  • Чіткі правила спілкування, аби створити незасмічений і комфортний освітній простір, та втримати баланс особистого й професійного життя.
  • Комунікація з адміністрацією школи та залучення до роботи батьків.

Як внести пропозиції до Міністрества освіти і науки? Як створити ефективний розклад, режим дня, отримати зворотній зв’язок від усіх учасників освітнього процесу? Про це Інна Іванова говорила в межах вебінару «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки». Тоже саме час подивитися (або передивитися його) та отримати багато корисної інформації!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter