№ з/п | Тема уроку | К-сть годин | Примітки |
І семестр | 14 | ||
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX — ПОЧАТКУ XXI ст. | 1 | ||
1 | Українська література у другій половині ХХ ст. Нова хвиля відродження української літератури на початку1960-х років. «Шістдесятництво» | 1 | |
ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ | 4 | ||
2 | Василь Симоненко — «витязь молодої української поезії». Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність. «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я...» ТЛ: віршові розміри (повторення) | 1 | Вивчити напам'ять (1 на вибір вірш шістдесят ників) |
3 | Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Пісня «Два кольори», що стала народною | 1 | |
4 | Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця ТЛ: балада (повторення) | 1 | |
5 | Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...». Несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю» | 1 | |
Ліна Костенко | 6 | ||
6 | Ліна Костенко. Життя й творчість письменниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать...», «Українське альфреско» | 1 | Вивчити напам'ять (1вірш на вибір) |
7 | Ліна Костенко. Інтимна, пейзажна й філософська лірика («Хай буде легко. Дотиком пера...», «Я вранці голос горлиці люблю...», «Не думано, не гадано...») | 1 | |
8 | Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко ТЛ: роман у віршах | 1 | |
9 | Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання | 1 | |
10 | Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини | 1 | |
11 | Урок виразного читання №1. Ліна Костенко. «Маруся Чурай» | 1 | ВЧ №1 |
Василь Стус | 3 | ||
12 | Василь Стус. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. «Господи, гніву пречистого…» ТЛ: метафора (поглиблено) | 1 | |
13 | Василь Стус. Атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи. «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я...» | 1 | Вивчити напам'ять |
14 | Контрольна робота № 1. Українська література другої половини ХХ – початку ХІХ століття | 1 | КР № 1 (тест) |
Тематична |
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета ,,Українська література’’
для підготовки кваліфікованих робітників за професією:
5122 «Кухар» 3,4-й розряд 5123 «Бармен» 4 -йрозряд
IІІ КУРС
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Примітки |
|
І семестр |
14 |
|
|
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX — ПОЧАТКУ XXI ст. |
1 |
|
1 |
Українська література у другій половині ХХ ст. Нова хвиля відродження української літератури на початку1960-х років. «Шістдесятництво» |
1 |
|
|
ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ |
4 |
|
2 |
Василь Симоненко — «витязь молодої української поезії». Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність. «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я...» ТЛ: віршові розміри (повторення) |
1 |
Вивчити напам’ять (1 на вибір вірш шістдесят ників) |
3 |
Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Пісня «Два кольори», що стала народною |
1 |
|
4 |
Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця ТЛ: балада (повторення) |
1 |
|
5 |
Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...». Несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю» |
1 |
|
|
Ліна Костенко |
6 |
|
6 |
Ліна Костенко. Життя й творчість письменниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать...», «Українське альфреско» |
1 |
Вивчити напам’ять (1вірш на вибір) |
7 |
Ліна Костенко. Інтимна, пейзажна й філософська лірика («Хай буде легко. Дотиком пера...», «Я вранці голос горлиці люблю...», «Не думано, не гадано...») |
1 |
|
8 |
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко ТЛ: роман у віршах |
1 |
|
9 |
Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання |
1 |
|
10 |
Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини |
1 |
|
11 |
Урок виразного читання №1. Ліна Костенко. «Маруся Чурай» |
1 |
ВЧ №1 |
|
Василь Стус |
3 |
|
12 |
Василь Стус. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. «Господи, гніву пречистого…» ТЛ: метафора (поглиблено) |
1 |
|
13 |
Василь Стус. Атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи. «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я...» |
1 |
Вивчити напам’ять
|
14 |
Контрольна робота № 1. Українська література другої половини ХХ – початку ХІХ століття |
1 |
КР № 1 (тест) |
|
Тематична |
|
|
Поурочно-тематичний план з української літератури для учнів ІІІ курсу розроблено згідно з навчальною програмою з української літератури ( рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, зі змінами, затвердженими наказом МОН від 14.07.2016 №826 зі змінами.
Викладач ___________ Пудло Діана Степанівна