ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН з предмета ,,Українська література’’

Про матеріал

з/п

Тема уроку

К-сть годин

Примітки

І семестр

14

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ

XX — ПОЧАТКУ XXI ст.

1

1

Українська література у другій половині ХХ ст. Нова хвиля відродження української літератури на початку1960-х років. «Шістдесятництво»

1

ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ

4

2

Василь Симоненко — «витязь молодої української поезії». Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність. «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я...»

ТЛ: віршові розміри (повторення)

1

Вивчити напам'ять

(1 на вибір вірш шістдесят

ників)

3

Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Пісня «Два кольори», що стала народною

1

4

Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця

ТЛ: балада (повторення)

1

5

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...». Несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю»

1

Ліна Костенко

6

6

Ліна Костенко. Життя й творчість письмен­ниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать...», «Українське альфреско»

1

Вивчити напам'ять

(1вірш на вибір)

7

Ліна Костенко. Інтимна, пейзажна й філо­софська лірика («Хай буде легко. Дотиком пера...», «Я вранці голос горлиці люблю...», «Не думано, не гадано...»)

1

8

Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко

ТЛ: роман у віршах

1

9

Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання

1

10

Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини

1

11

Урок виразного читання №1. Ліна Костенко. «Маруся Чурай»

1

ВЧ №1

Василь Стус

3

12

Василь Стус. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. «Господи, гніву пречистого…»

ТЛ: метафора (поглиблено)

1

13

Василь Стус. Атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи. «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

1

Вивчити напам'ять

14

Контрольна робота № 1. Українська література другої половини ХХ – початку ХІХ століття

1

КР № 1 (тест)

Тематична

Перегляд файлу

ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з  предмета ,,Українська література’’

для підготовки кваліфікованих робітників за професією:

5122 «Кухар» 3,4-й розряд           5123 «Бармен» 4 -йрозряд        

 

IІІ КУРС

з/п

Тема уроку

К-сть годин

Примітки

 

І семестр

14

 

 

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА  ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ

XX — ПОЧАТКУ XXI ст.

1

 

1

Українська література у другій половині ХХ ст. Нова хвиля відродження української літератури на початку1960-х років. «Шістдесятництво»

1

 

 

ПОЕТИ-ШІСТДЕСЯТНИКИ

4

 

2

Василь Симоненко — «витязь молодої української поезії». Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність. «Задивляюсь у твої зіниці», «Я...»

ТЛ: віршові розміри (повторення)

1

Вивчити напам’ять

(1 на вибір вірш шістдесят

ників)

3

Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Пісня «Два кольори», що стала народною

1

4

Іван Драч - невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця

ТЛ: балада (повторення)

1

 

5

Микола Вінграновський — поет, прозаїк, кіномитець. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...». Несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь поезії. Інтимна лірика митця. Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю»

1

 

Ліна Костенко

6

 

6

Ліна Костенко. Життя й творчість письмен­ниці. Особливості індивідуального стилю. «Страшні слова, коли вони мовчать...», «Українське альфреско»

1

Вивчити напам’ять

(1вірш на вибір)

7

Ліна Костенко. Інтимна, пейзажна й філо­софська лірика («Хай буде легко. Дотиком пера...», «Я вранці голос горлиці люблю...», «Не думано, не гадано...»)

1

8

Історико-фольклорна основа  історичного роману у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко

ТЛ: роман у віршах

1

 

9

Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання

1

 

10

Ліна Костенко. «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини

1

 

11

Урок виразного читання №1. Ліна Костенко. «Маруся Чурай»

1

ВЧ №1

 

Василь Стус

3

 

12

Василь Стус. Загальний огляд творчості. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі.  «Господи, гніву пречистого…»

ТЛ: метафора (поглиблено)

1

 

13

Василь Стус. Атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи. «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я...»

1

Вивчити напам’ять

 

14

Контрольна робота № 1. Українська література другої половини ХХ – початку ХІХ століття

1

КР № 1 (тест)

 

Тематична

 

 

Поурочно-тематичний план з української літератури  для учнів ІІІ курсу розроблено  згідно з навчальною програмою з української літератури ( рівень стандарту) для  10-11 класів загальноосвітніх шкіл, зі змінами, затвердженими наказом МОН від 14.07.2016 №826 зі змінами.

Викладач  ___________    Пудло Діана Степанівна

 

docx
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
893
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку