1 | Українська література в другій половині ХХ століття.Явище «шістдесятництва», Нью-Йоркська група, постшістдесятники, українська «химерна проза». Пошукове розмаїття сучасної літератури. Тенденції постмодернізму | 1 | |
2 | Творча біографія Василя Симоненка («витязь молодої української поезії»). Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність | 1 | |
3 | Творча біографія Дмитра Павличка. Пісенна спадщина Дмитра Павличка. Пісня «Два кольори», яка стала народною. Громадянські мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації, окремої людини | 1 | |
4 | Творча біографія Івана Драча. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця | 1 | |
5 | Творча біографія Миколи Вінграновського. Ідейно-стильові особливості поезії.Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю» | 1 | |
6 | Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю | 1 | |
7 | Пейзажна і філософська лірика Ліни Костенко | 1 | |
8 | Інтимна лірика Ліни Костенко як спонука до роздумів про суть кохання | 1 | |
9 | Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай» ТЛ: роман у віршах | 1 | |
10 | Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання | 1 | |
11 | Центральні образи в романі у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай»: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини | 1 | |
12 | Життєвий та творчий шлях Василя Стуса. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі | 1 | |
13 | Основні тематично-проблемні лінії в поезії Василя Стуса | 1 | |
14 | Контрольна робота № 1. Українська література в другій половині ХХ – початку ХХІ ст. | 1 | КР № 1 (тест) |
Тематична | |||
ІІ семестр | 19 | ||
15 | Проза другої половини ХХст. Її новаторські особливості. Олесь Гончар. Загальна характеристика творчого доробку О. Гончара -романтика. Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення («За мить щастя») | 1 | |
16 | Новела-засторога «Залізний острів» (з роману «Тронка») | 1 | |
17 | Григір Тютюнник. Коротко про письменника | 1 | |
18 | «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Новела «Три зозулі з поклоном» | 1 | |
19 | Валерій Шевчук. Життя і творчість митця. Особливості світобачення, громадянська позиція. Зв'язок із давньою українською літературою | 1 | |
20 | Композиція роману-балади «Дім на горі» (повість-преамбула і збірка новел «Голос трави») | 1 | |
21 | Використання традиції європейської балади. Розгалуженість сюжету | 1 | |
22 | Барокові притчеві мотиви і символи. Притчевість образів, епізодів | 1 | |
23 | Контрольна робота № 2. Проза другої половини ХХ ст. Контрольний твір | 1 | КР № 2 (твір) |
24 | Контрольна робота № 2. Проза другої половини ХХ ст. Контрольний твір | 1 |
ПОУРОЧНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з предмета ,,Українська література’’
для підготовки кваліфікованих робітників за професією:
5122 «Кухар» 3,4-й розряд 5123 «Бармен» 4 -йрозряд
IІІ КУРС
№ з/п |
Тема уроку |
К-сть годин |
Приміт ки |
|
І семестр |
14 |
|
1 |
Українська література в другій половині ХХ століття. Явище «шістдесятництва», Нью-Йоркська група, постшістдесятники, українська «химерна проза». Пошукове розмаїття сучасної літератури. Тенденції постмодернізму |
1 |
|
2 |
Творча біографія Василя Симоненка («витязь молодої української поезії»). Образ України, громадянський вибір поета. Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність |
1 |
|
3 |
Творча біографія Дмитра Павличка. Пісенна спадщина Дмитра Павличка. Пісня «Два кольори», яка стала народною. Громадянські мотиви лірики. Образно-притчевий зріз часу, історії народу, проблеми нації, окремої людини |
1 |
|
4 |
Творча біографія Івана Драча. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образу соняшника, сонця |
1 |
|
5 |
Творча біографія Миколи Вінграновського. Ідейно-стильові особливості поезії.Збірка інтимної лірики «Цю жінку я люблю» |
1 |
|
6 |
Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю |
1 |
|
7 |
Пейзажна і філософська лірика Ліни Костенко |
1 |
|
8 |
Інтимна лірика Ліни Костенко як спонука до роздумів про суть кохання |
1 |
|
9 |
Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай» ТЛ: роман у віршах |
1 |
|
10 |
Роман у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання |
1 |
|
11 |
Центральні образи в романі у віршах Ліни Костенко «Маруся Чурай»: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини |
1 |
|
12 |
Життєвий та творчий шлях Василя Стуса. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі |
1 |
|
13 |
Основні тематично-проблемні лінії в поезії Василя Стуса |
1 |
|
14 |
Контрольна робота № 1. Українська література в другій половині ХХ – початку ХХІ ст. |
1 |
КР № 1 (тест) |
|
Тематична |
|
|
|
ІІ семестр |
19 |
|
15 |
Проза другої половини ХХст. Її новаторські особливості. Олесь Гончар. Загальна характеристика творчого доробку О. Гончара -романтика. Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення («За мить щастя») |
1 |
|
16 |
Новела-засторога «Залізний острів» (з роману «Тронка») |
1 |
|
17 |
Григір Тютюнник. Коротко про письменника |
1 |
|
18 |
«Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Новела «Три зозулі з поклоном» |
1 |
|
19 |
Валерій Шевчук. Життя і творчість митця. Особливості світобачення, громадянська позиція. Зв’язок із давньою українською літературою |
1 |
|
20 |
Композиція роману-балади «Дім на горі» (повість-преамбула і збірка новел «Голос трави») |
1 |
|
21 |
Використання традиції європейської балади. Розгалуженість сюжету |
1 |
|
22 |
Барокові притчеві мотиви і символи. Притчевість образів, епізодів |
1 |
|
23 |
Контрольна робота № 2. Проза другої половини ХХ ст. Контрольний твір |
1 |
КР № 2 (твір) |
24 |
Контрольна робота № 2. Проза другої половини ХХ ст. Контрольний твір |
1 |
|
|
Тематична |
|
|
25 |
Українська історична проза. Загальна характеристика історичної прози. Павло Загребельний. Коротко про письменника |
1 |
|
26 |
Історична основа й художній вимисел у романі «Диво». Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ |
1 |
|
27 |
Образ Сивоока (проблема творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності). Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини) |
1 |
|
28 |
Сучасна українська література. Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. Літературні угруповання |
1 |
|
29 |
Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховича, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін. Утворення АУП (Асоціації українських письменників). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи |
1 |
|
30 |
Література рідного краю. Письменники Львівщини |
1 |
|
31 |
Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами |
1 |
|
32 |
Контрольна робота № 3. Українська історична проза. Сучасна українська література |
1 |
КР № 3 (тест) |
33 |
Узагальнення та систематизація вивченого |
1 |
|
|
Тематична |
|
|
Поурочно-тематичний план з української літератури для учнів ІІІ курсу розроблено згідно з навчальною програмою з української літератури ( рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, зі змінами, затвердженими наказом МОН від 14.07.2016 №826 зі змінами.
Викладач ___________ Пудло Діана Степанівна