Повітряний транспорт

Про матеріал
До вашої уваги надаю розробку ранкової зустрічі у 1 класі (на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ) до тематичного тижня "Транспорт", тематичного дня "Повітряний транспорт". Сподіваюсь, що вона стане вам у нагоді. Дегтярьова Маргарита Володимирівна
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Тема тижня «Транспорт»

Тема дня «Повітряний транспорт»

Мета.  Сформувати лексику до теми «Повітряний транспорт»; розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про види повітряного транспорту, його призначення; створити дружню атмосферу.

Обладнання: макет  «Сонечко», розрізані малюнки із зображенням транспорту, розмальовка з транспортом, цеглинки, мультфільм про повітряний транспорт.

  1. Привітання
    1.           Емоційне привітання

Діти стоять  у колі.

  • Спочатку сідає краса, а потім сила.

“Привіт, Артеме, я рада, що ти прийшов сьогодні до школи. Ти сьогодні маєш гарний вигляд.”;

 

  1.           Вправа «Бажаю вам…»

Учитель тримає в руках макет «Сонечка».

  • Діти, це лагідне  Сонечко символізує мій настрій. І мені б дуже хотілося поділитися ним з вами.
  • Світланко, я бажаю тобі гарного настрою… (Кожен учень, передаючи сонечко бажає один одному гарного дня, настрою і т.д. )
  1. Щоденні новини

(називають дату, пору року, місяць,……)

Пора року: …

Місяць: …

День тижня: …

Число: …

2.1. Гра «Який транспорт Ви сьогодні бачили?»

Діти, стоячи у колі відгадують загадки, запропоновані вчителем.

- Хто сьогодні, йдучи до школи бачив транспорт, який ви відгадаєте, той плескає у долоні. Хто не бачив – тупотить ніжками. Хто ніколи не бачив – присідає.

Покрути його педалі

— Й повезе в далекі далі.

Є звичайний, є гірський,

Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)

Є великий, є малий,

З вантажами, легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає. (автомобіль)

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах. (потяг)

Як сідаєш — він бурчить,

По дорогах швидко мчить.

Та шолом слід одягати

І права водійські мати.(мотоцикл)

 

  • Як одним словом можна назвати  - автомобіль, мотоцикл, потяг?

Тема тижня: «Транспорт»

Діти об’єднуються в групи за певним видом транспорту

3. Групова вправа «Склади малюнок»

Принесіть до класу конверт та повідомте дітям, що поштою надійшов лист для учнів 1-го класу Вашої школи. Попросіть дітей висловити припущення, - - Хто міг би надіслати їм такий конверт?

•- Розгляньте зміст конверта й запропонуйте дітям скласти розрізані картинки у групах (на картинках зображений повітряний транспорт).

Діти складають зображення транспорту з розрізаних карток, обговорюють, що могли б розказати про цей транспорт іншим.

Тема дня: Повітряний транспорт.

  4. Обмін інформацією «Розкажи, покажи»

Одна дитина з групи розповідає про транспорт, який зібрали з карток.                

 

5.Групова вправа «Так чи  Ні?»

Літак їде?

Пароплав пливе?

Потяг пливе?

Літак літає?   

Ракета  летить?         

6. Перегляд мультфільму про повітряний транспорт.

7. Бесіда за переглядом мультфільма.

8. Побудова літака з цеглинок «Мрія».

Діти розповідають про свою мрію, до якої вони полетять на своєму літачку.

9. Підсумок заняття

Розфарбовують малюнок. Із поданих малюнків вибирають транспорт, який відноситься до повітряного і розфарбовують його.

docx
Додано
14 березня 2023
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку