Ранкова зустріч
Тема тижня «Транспорт»
Тема дня «Повітряний транспорт»
Мета. Сформувати лексику до теми «Повітряний транспорт»; розвивати пізнавальний інтерес дітей; дати знання про засоби пересування; уточнити і розширити уявлення дітей про види повітряного транспорту, його призначення; створити дружню атмосферу.
Обладнання: макет «Сонечко», розрізані малюнки із зображенням транспорту, розмальовка з транспортом, цеглинки, мультфільм про повітряний транспорт.
Діти стоять у колі.
“Привіт, Артеме, я рада, що ти прийшов сьогодні до школи. Ти сьогодні маєш гарний вигляд.”;
Учитель тримає в руках макет «Сонечка».
(називають дату, пору року, місяць,……)
Пора року: …
Місяць: …
День тижня: …
Число: …
2.1. Гра «Який транспорт Ви сьогодні бачили?»
Діти, стоячи у колі відгадують загадки, запропоновані вчителем.
- Хто сьогодні, йдучи до школи бачив транспорт, який ви відгадаєте, той плескає у долоні. Хто не бачив – тупотить ніжками. Хто ніколи не бачив – присідає.
Покрути його педалі
— Й повезе в далекі далі.
Є звичайний, є гірський,
Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)
Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає. (автомобіль)
Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах. (потяг)
Як сідаєш — він бурчить,
По дорогах швидко мчить.
Та шолом слід одягати
І права водійські мати.(мотоцикл)
Тема тижня: «Транспорт»
Діти об’єднуються в групи за певним видом транспорту
3. Групова вправа «Склади малюнок»
Принесіть до класу конверт та повідомте дітям, що поштою надійшов лист для учнів 1-го класу Вашої школи. Попросіть дітей висловити припущення, - - Хто міг би надіслати їм такий конверт?
•- Розгляньте зміст конверта й запропонуйте дітям скласти розрізані картинки у групах (на картинках зображений повітряний транспорт).
Діти складають зображення транспорту з розрізаних карток, обговорюють, що могли б розказати про цей транспорт іншим.
Тема дня: Повітряний транспорт.
4. Обмін інформацією «Розкажи, покажи»
Одна дитина з групи розповідає про транспорт, який зібрали з карток.
5.Групова вправа «Так чи Ні?»
Літак їде?
Пароплав пливе?
Потяг пливе?
Літак літає?
Ракета летить?
6. Перегляд мультфільму про повітряний транспорт.
7. Бесіда за переглядом мультфільма.
8. Побудова літака з цеглинок «Мрія».
Діти розповідають про свою мрію, до якої вони полетять на своєму літачку.
9. Підсумок заняття
Розфарбовують малюнок. Із поданих малюнків вибирають транспорт, який відноситься до повітряного і розфарбовують його.