Під тема: У торговельному центрі.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО).
Хlд УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯПЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Учні читають діалог за ролями.
Учні ланцюжком читають речення, розкриваючи дужки.
Учні по черзі виходять до дошки та записують назви магазинів. Клас перевіряє правильність виконання завдання.
Учні працюють у групах по четверо-п'ятеро учнів. Учитель роздає картки із зашифрованими назвами товарів, що їх можна купити у різних секціях торговельного центру. Група, яка першою розшифрує всі слова, — переможець. Т: Some very strange things are offered for sale. Can you unscramble all the words?
Greeting
Aim
Check on Homework
Wanning up
Unscramble the words. 1) At the butcher's they sell: EAMT and ATESK
2) At the baker's they sell: UNBS and OLRSL
EWARPENSPS and GAMIAESZN__________and
EAT and IRCE__________and____________
Key:1) meat and steak; 2) buns and rolls; 3) newspapers and magazines; 4) tea and ' rice.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
а) Бесіда в режимі T-+PJ->P2-*Pr
Т: Do you ever go shopping? What do you usually buy? Where do you prefer to do the shopping — at the market, in the supermarket or in a shopping mall? Why?
б) Презентація нового лексичного матеріалу.
Учитель записує на дошці нові слова — назви відділів торговельного центру:fishmonger's, hairdresser's, chemist's,newsagent's. Потім читає, що можна купити (або які послуги надаються) у цих відділах, а учні здогадуються, про яке слово йдеться. Т: There you can buy medicine. Ps: Is it a chemist's?
T: That's right. There you can have your hair cut or styled. Ps: Is it a-hairdresser's?
T: That's right. There you can buy fish and seafood. Ps: Is it a fishmonger's?
T: Yes, you are right! Now write these words down into your vocabularies. Учні записують нові слова з перекладом у словнички.
Т: Let's read and translate the text, now.
Учні ланцюжком читають і перекладають текст.
Т: Who are the characters of the text? Where are they? Who are they looking for? What shops did they look at? What shops did they go past? Was the woman at the chemist's Mrs Parker? Where was the policeman standing? Where did the children find their mum?
Учні самостійно добирають назви магазинів до їхніх визначень.
Учні складають речення про те, що вони можуть купити в магазинах, зображених на малюнках на с. 114. Учитель викликає декількох учнів прочитати складені речення.
Учні по черзі читають і корегують твердження вправи.
& Ролмм гра. Вир I {HJu
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
NWfttWfcІ, Домашке тшллппл,
Iumm4fifing2. Нідаа дамка підгутіа уроку.
6ас1да а режимі Т »Р9
Т\ What topic haw we dtaruaaad today? What have you iaarn«d to speak about? Now I'll lit) you а одгоа of a thinf and you'll tett where to buy it. Ті Milk?
fti At tha dairy. Ті Saafoodl
ft» At tb6 ilahmoftftr'i! T: Poatcarda! Pa: At th« nawiafanl'af T: Aaptriul № At tha chamtat'il T Orongoat
IN At tht grttitgimar'» ate.