Розробка уроку на тему «У торговельному центрі.»

Про матеріал
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми. Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.
Перегляд файлу

Під тема: У торговельному центрі.

Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.

Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Удосконалювати техніку читання. Розвивати комунікативні вміння учнів. Виховувати в учнів культуру спілкування у закладах торгівлі.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах (НО).

 Хlд УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯПЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

  1.    Привітання. Т: Hello! Nice to see you! Ps: Nice to see you, too!
  2.     Повідомлення теми та мети уроку. Т: Today we'll continue our talk about shopping in general and about a shopping mall in particular. You'll also practise in reading and besides revise the vocabulary on the topic in texts, games and exercises.
  3.     Перевірка домашнього завдання.
    1.    РЗ, впр. 1 (с. 61).

Учні читають діалог за ролями.

  1.     РЗ, впр. 2 (с. 61).

Учні ланцюжком читають речення, розкриваючи дужки.

  1.     РЗ, впр. З (с. 62).

Учні по черзі виходять до дошки та записують назви магазинів. Клас перевіряє пра­вильність виконання завдання.

  1.     Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «FoodForThought».

Учні працюють у групах по четверо-п'ятеро учнів. Учитель роздає картки із за­шифрованими назвами товарів, що їх можна купити у різних секціях торговельно­го центру. Група, яка першою розшифрує всі слова, — переможець. Т: Some very strange things are offered for sale. Can you unscramble all the words?

Greeting

Aim

Check on Homework

Wanning up

Unscramble the words. 1) At the butcher's they sell: EAMT and ATESK 

2) At the baker's they sell: UNBS and OLRSL 

 

  1.        At the newsagent's they sell:

EWARPENSPS and GAMIAESZN__________and

  1.        At the grocer's they sell:

EAT and IRCE__________and____________

Key:1) meat and steak; 2) buns and rolls; 3) newspapers and magazines; 4) tea and ' rice.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1.       Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 114).
    1.        Етап підготовки до читання.

а) Бесіда в режимі T-+PJ->P2-*Pr

Т: Do you ever go shopping? What do you usually buy? Where do you prefer to do the shopping at the market, in the supermarket or in a shopping mall? Why?

б) Презентація нового лексичного матеріалу.

Учитель записує на дошці нові слова — назви відділів торговельного центру:fishmon­ger's, hairdresser's, chemist's,newsagent's. Потім читає, що можна купити (або які послуги надаються) у цих відділах, а учні здогадуються, про яке слово йдеться. Т: There you can buy medicine. Ps: Is it a chemist's?

T: That's right. There you can have your hair cut or styled. Ps: Is it a-hairdresser's?

T: That's right. There you can buy fish and seafood. Ps: Is it a fishmonger's?

T: Yes, you are right! Now write these words down into your vocabularies. Учні записують нові слова з перекладом у словнички.

  1.        Етап читання.

Т: Let's read and translate the text, now.

Учні ланцюжком читають і перекладають текст.

  1.        Етап перевірки розуміння змісту тексту. Бесіда в режимі 2*->P/->Pf->Pa.

Т: Who are the characters of the text? Where are they? Who are they looking for? What shops did they look at? What shops did they go past? Was the woman at the chemist's Mrs Parker? Where was the policeman standing? Where did the children find their mum?

  1.        Активізація JIO теми.
    1.        Bnp. 2 (c. 114).

Учні самостійно добирають назви магазинів до їхніх визначень.

  1.        Впр. З (с. 114).

Учні складають речення про те, що вони можуть купити в магазинах, зображених на малюнках на с. 114. Учитель викликає декількох учнів прочитати складені речення.

  1.        РЗ, впр. 1 (с. 62).

Учні по черзі читають і корегують твердження вправи.

ЦІішттшя аіртл«TkUclttifirbrvadНеї». Вар. И5>. Учятшяь чтм аСрда, * учяі жоромштіщтюіь. Потім jpoc-tpocучні*J

ятишмуть мрш мре* швом.

& Ролмм гра. Вир I {HJu

У49Л вршштгь у варах. %тюл умом рашимох гри, міму ^ифпрміїцч. а rtmaop**"*» *** uорадталаякж у табдвш иредукті* юшити и* <4и По|Н обтюраякя йомяі груп» поаіашіеі . єні аябір і мам юс при чим и]

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

NWfttWfcІ, Домашке тшллппл,

  1. Р®, atrp 2 (с, A3), аисьмоао
  2. 99, мір. І (#, 63).
  3. Впр. ОЬ (с. 116). письиоао.

Iumm4fifing2. Нідаа дамка підгутіа уроку.

6ас1да а режимі Т »Р9

Т\ What topic haw we dtaruaaad today? What have you iaarn«d to speak about? Now I'll lit) you а одгоа of a thinf and you'll tett where to buy it. Ті Milk?

fti At tha dairy. Ті Saafoodl

ft» At tb6 ilahmoftftr'i! T: Poatcarda! Pa: At th« nawiafanl'af T: Aaptriul At tha chamtat'il T Orongoat

IN At tht grttitgimar'» ate.

 

doc
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку