Розробка уроку на тему «Спорт у нашому житті.»

Про матеріал
Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми. Продовжувати формувати комунікативні вміння учнів. Прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом.
Перегляд файлу

ТЕМА: СПОРТ UNIT 5. SPORTS AND GAMES

Підтема: Спорт у нашому житті.

Мета: Ознайомити з новим лексичним матеріалом теми, ^осконалюаатм техніку читання. Продовжувати формувати комунікативні вміння учнів. Прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах (НОЛ для індивідуальної роботи (НО,).

ХІД УРОКУ

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

Т: How are you today? Ps: We are fine, thank you!

Wi 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to speak about sport. We'll learn the names of different sports and describe them. But first let's discuss the results of the test.

Pwntwisf 3. Обговорення результатів контрольної роботи.

tfce results Учитель підводить підсумки: повідомляє, які завдання буди виконані успішно, а які — неправильно, і пояснює складні моменти. Якщо учні мають запитанні стосовно завдань контрольної роботи, учитель відповідає на них. Учні виконуюсь роботу над помилками.

Cktck as 4. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. і (с. 49).

Учні читають тільки граматично правильні речення. Учитель виправляє мояслвві помилки.

2) РЗ, впр. 2 (с. 50).

Учні ланцюжком чигають речення тексту вже зі словами, якими вони заповнила пропуски.

3) РЗ, впр. З (е. 60).

Учні по черзі читають запитання і відповіді на них*

4) Впр. 4 (е. 93).

Учні називають форми дієслів, які вони вставили в речення.

5. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «Let's Remember-.».

Т: Do you like sport and games? Do you know any sports and games in English? In teams write down as many sports and games as you can. You have five minutes for this task.

п.

Speaking

Reading

Учитель розподіляє клас на команди по чотнри-п'ять учнів. Кожна команда на¬магається за п'ять хвилин пригадати якомога більше назв видів спорту. Перемагає команда, яка пригадала и записала найбільше назв видів спорту.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Розвиток умінь діалогічного мовлення. Робота в парах. Впр. 1 (с. 94).

Учні працюють у парах. Ставлять один одному запитання, подані у вправі, та за-повнюють таблицю. Потім складають повідомлення про ставлення співрозмовника до спорту.

2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 94).

1) Етап підготовки до читання. Презентація нового лексичного матеріалу теми.

farming up

Учні отримують картки, на яких — нові слова тексту та зображення різних видів спорту. Учні повинні, працюючи в парах, дібрати слова до малюнків. Для перевірки виконання завдання учні називають, які слова вони написали під кожним малюнком.

 

 

HO,: І Use foe words in the box. Write down the name of the sports under the pictures,

I :   I ———і

I tobogganing, figure skating, cycling, boating, yachting, athletics, J

 

 

6'fw^o1

 

aerobics, gymnastics, wrestling, track and field events

2) Етап читання.

Г: Let's read the text and complete the table.

Учні самостійно читають текст і заповнюють таблицю (НО,).

 

а) Бесіда за таблицею.

Т: What are the most popular summer/winter sports? What sports enjoy their larity among the girls? What sports are popular among the boys?

б) Впр. З (c. 95).

Vocabutaiy Practice

Учні ланцюжком усно закінчують речення вправи.

3. Активізація ЛО теми.

1) Впр. І (с. 95).

Учні письмово в зошитах складають речення до малюнків на с. 95. Потім по черзі читають речення до кожного з малюнків.

2) Гра «Noughts and Crosses».

Учні грають у парах. Малюють на аркуші паперу основу для гри «Хрестикн- нулики»:

1 2 3

4 5 6

7 8 9

 

Потім вони розподіляються на «хрестики» та «нулики». Кожен гравець по черзі обирає число, а інший називає вид спорту українською мовою. Якщо перший гразеш правильно перекладає слово англійською мовою, замість цифри він ставить свої позначку: «х» або «0». Перемагає гравець, який має три хрестики або нулни поряд.

3) Впр. 5 (с. 95).

Учні самостійно заповнюють пропуски в реченнях поданими прислівниками, поті по черзі читають речення. Після цього учитель пропонує скласти із цими прис® никами власні речення. Учні по черзі читають їх.

В

 

HO.:

Let's read the text and complete the table.

Summer sports Winter sports Sports popular with the girls

  

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

4) РЗ, впр. 1 (с. 51).

III.

Учні у парах розгадують кросворд, а потім називають слова, які вони записали.

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

 

 

Homework 1. Домашнє завдання.

1) РЗ, впр. 2 (с. 51), письмово.

2) РЗ, впр. З (с. 52), письмово

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі T-*Pt-*Pt-*Pa.

Т: What topic were we discussing today? Let's remember ae many sports as we ca Учні no черзі дають відповіді на запитання.

 

 

doc
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку