урок 55 (2)
Підтема: Спортивні клуби.
Мета: Повторити й активізувати ЛО теми.
Ознайомити учнів із новим лексичним матеріалом. Удосконалювати техніку читання. Повторити граматичний матеріал: теперішні та минулі часи дієслів. Розвивати комунікативні вміння учнів. Прищеплювати усвідомлення важливості занять спортом.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для індивідуальної роботи (НО), для гри «Find the Parther» (Н02).
І. ш
V ХІД УРОКУ
ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
Greeting 1. Привітання.
Т: Hello! Nice to see you! Ps: Nice to see you, too!
2. Повідомлення теми та мети уроку.
Т: Today we'll continue our talk about sports and games and particularly about sport clubs. You'll also practise in reading and besides revise the vocabulary on the topic in texts, games and exercises.
3. Перевірка домашнього завдання.
1) РЗ, впр. 2 (с. 51).
Учні ланцюжком читають складені запитання.
2) РЗ, впр. З (с. 53).
Учні по черзі виходять до дошки та записують речення. Клас перевіряє.
4. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «А Pencil».
Діти стають у коло, в центрі якого — учень із заплющеними очима. Учні передають олівець, доки учень у центрі кола не скаже: «Stop!». Потім учень у центрі називає якусь літеру англійського алфавіту, а той учень, у якого в цей момент знаходиться олівець, називає будь-яке слово за темою, яке починається з цієї літери. Якщо учень, який тримає олівець, не може пригадати вид спорту на зазначену літеру, він займає місце учня в колі.
ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Розвиток умінь мовлення. Впр. 1 (с. 96).
Учні в групах обговорюють проблемні твердження, представлені у вправі, за-стосовуючи подані мовленнєві зразки.
2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 96). 1) Етап підготовки до читання.
Aim
Check on Homework
Warming up
I
Speaking Reading
а) Бесіда в режимі Ї"-+Р(->Р,-»Р,.
T: Look at tho picture on page and answer my questions.
Who can we see in the picture? Where are the boys? What are they wearing? Щ
sport do you think they go in for?
б) Презентація нового лексичного матеріалу.
HO.:
Учні отримують картки, на яких — нові словп тексту та їхній переклад. Завда^ учнів — дібрати переклад до слів. Потім учитель називає слово українською, уц ланцюжком дають його англійський еквівалент. Далі учні записують слова зц^ кладом у словнички.
Match the words with their translation.
tracksuit running shoes teammate track
contest » competition
6. technique
7. to kneel (knelt, knelt) I 8. to tuck
9. to raise
1. 2.
3.
4.
5.
10. command
a) команда
b) бігова доріжка, трек
c) змагання
d) ставати на коліно
e) команда, наказ
f) спортивний костюм
g) кеди
h) піднімати
i) товариш по команді j) підігнути
2) Етап читання.
Т: Let's read and translate the text now. Учні no черзі читають і перекладають текст.
3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.
а) Бесіда в режимі T->P(->PJ->/,3.
Т: Who are the characters of the text? What did Tom change into after school? Who did he and Dan meet? What was the coach's name? What did the coach want from sportsmen? What can help a sportsman to get the best results?
б) Впр. 3a (c. 97).
Учні в парах обговорюють подані запитання.
в) Впр. ЗЬ (с. 97).
Учні самостійно складають речення з одним із поданих словосполучень. Учитель просить шістьох-сімох учнів вголос прочитати свої речення. Клас слухас та виправляє можливі помілки.
г) Закріплення лексики тексту. Гра «Find the Partner*.
Учитель роздає картки з частинами словосполучень.
Учні, пересуваючись по класу, повинні знайти свою «половинку», прочитати і П0' рекластн словосполучення. Після цього учитель збирає картки, перемішує їх і розд»с учням знову. Гра продовжується, доки учні не засвоять словосполучення за темою.
НО.:
to change
into
to win
to start
warming up
a competi¬tion
a left foot
to tuck
to lose
a contest
to come up
to a start-ing line
on the track
for a command
one's beet
to do
to kneel
to wait
3. Активізація ЛО теми.
1) Впр. 4 (с. 97).
Т: Look at the pictures and say what sport clubs children can attend in their schools. Учні письмово в зошитах складають речення до малюнків на с. 95. Потім ланцюжком читають речення до кожного з малюнків. Учитель перевіряє правильність виконання завдання.
2) Гра «Mime Game».
.Учні по черзі зображують, яким видом спорту вони займаються, а інші ставлять запитання, аби відгадати цей вид спорту. Наприклад, учень зображує, що він грає в теніс.
Р,: Are you playing golf? Leader: No, I am not.
Ps: Are you playing badminton? Leader: No, 1 am not.
Ps: Are you playing ping pong? Leader: No, I am not.
P4: Are you playing tennis? Leader: Yes, I am.
4. Повторення граматичного матеріалу: теперішні та минулі часи дієслів.
1) Впр. 5 (с. 97).
Учні розкривають дужки: ставлять інфінітив у дужках у відповідну часову форму (усно) та ланцюжком читають речення.
2) РЗ, впр. З (с. 52).
Ш. Homework
Summarizing
Учні самостійно обирають й обводять відповідну часову форму дієслона. Потім по черзі читають речення та пояснюють свій вибір.
ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Домашнє завдання.
1) РЗ, впр. 1 (с. 52), письмово.
2) РЗ, впр. 2 (с. 52), письмово.
Vocabulary Practice
Grammar Practice
2. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі Т-*Р,-*Рг-*Ру
Т: What topic have we discussed today? What sport clubs do you attend? How often do you go there? What do you do there? What sport clubs would you like to go to?