з/п |
Тема уроку |
Дата |
Повторення матеріалу 2-го класу. Ознайомлення з рівнянням |
|
|
1 |
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел |
|
2 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Периметр трикутника |
|
3 |
Табличне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання і розв’язування задач за коротким записом |
|
4 |
Зв’язок дій додавання і віднімання. Перевірка додавання відніманням |
|
5 |
Рівняння. Розв’язок (корінь) рівняння. Розв’язування задачі за планом |
|
6 |
Додавання і віднімання виду 38 + 2; 80 – 4. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого доданка |
|
7 |
Повторення додавання і віднімання виду 36 + 7; 73 – 8. Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць |
|
8 |
Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Периметр трикутника |
|
9 |
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження третього доданка |
|
10 |
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач двома способами |
|
11 |
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’язування задач |
|
12 |
Назви чисел при множенні. Таблиці множення чисел 2 і 3. Розв’язування складеної задачі на дві дії |
|
13 |
Табель-календар. Розв’язування задач |
|
14 |
Назви чисел при діленні. Зв’язок дій множення і ділення. Задачі на ділення. Розв’язування задачі, що містить дворазове зменшення чисел на кілька одиниць |
|
15 |
Таблиці ділення чисел на 2 і 3. Знаходження значень числових виразів. Розв’язування задач |
|
16 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 4. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів |
|
17 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 5. Використання таблиці для розв’язування задач і знаходження значень виразів. Складання і розв’язування задач |
|
18 |
Контрольна робота № 1 |
|
19 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення і ділення чисел на 6. Розв’язування задачі на дві дії різного ступеня |
|
20 |
Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником |
|
21 |
Ознайомлення із взаємопов’язаними величинами: ціна, кількість, вартість |
|
22 |
Розв’язування задач на знаходження четвертого пропорційного способом зведення до одиниці |
|
23 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид). Дії з іменованими числами |
|
24 |
Повторення таблиць множення і ділення чисел на 7. Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці |
|
25 |
Задачі з буквеними даними (аналіз розв’язання). Складання виразів та знаходження їх значень |
|
26 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Задачі з буквеними даними |
|
27 |
Розв’язування задач на кратне порівняння. Вправи на засвоєння таблиці множення і ділення чисел на 7. Розширена задача на зведення до одиниці |
|
28 |
Розв’язування задач на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого множника |
|
29 |
Розв’язування задач за таблицею. Складання нерівностей |
|
30 |
Повторення таблиці множення і ділення чисел на 8. Задачі на спосіб зведення до одиниці(другий вид) |
|
31 |
Задачі на спосіб зведення до одиниці (другий вид). Види трикутників |
|
32 |
Робота над задачами на кратне порівняння двох часток. Складені задачі з буквеними даними |
|
33 |
Повторення таблиці множення і ділення чисел на 9. Розв’язування задач |
|
34 |
Розв’язування задач на дві і три дії |
|
35 |
Складання задачі за поданим виразом. Розв’язування задач двома способами |
|
36 |
Переставний закон множення |
|
37 |
Сполучний закон множення |
|
38 |
Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1 |
|
39 |
Ділення на одиницю. Ділення рівних чисел. Ділення нуля |
|
40 |
Контрольна робота № 2 |
|
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел |
|
|
41 |
Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199. Додавання і віднімання 1. Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня |
|
42 |
Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що містять знаходження невідомого зменшуваного |
|
43 |
Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків, одиниць. Назви розрядних чисел. Задача на спільну роботу |
|
44 |
Читання трицифрових чисел, записаних у нумераційній таблиці. Додавання розрядних чисел. Творча робота над задачею |
|
45 |
Запис трицифрових чисел у нумераційній таблиці. Порівняння чисел |
|
46 |
Запис і читання трицифрових чисел. Порівняння чисел. Розв’язування задач на три дії |
|
47 |
Визначення числа сотень і десятків у трицифрових числах. Віднімання від трицифрового числа одиниць певного розряду. Розв’язування задач, що містять збільшення (зменшення) числа у кілька разів |
|
48 |
Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями довжини. Креслення і вимірювання відрізків. Аналіз розв’язання задачі на три дії |
|
49 |
Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Творча робота над задачею |
|
50 |
Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями маси. Задачі з буквеними даними |
|
51 |
Контрольна робота № 3 |
|
Додавання і віднімання в межах 1000 |
|
|
52 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків з переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Творча робота над задачею |
|
53 |
Додавання і віднімання круглих сотень і десятків. Розширена задача на зведення до одиниці (перший вид) |
|
54 |
Усне додавання трицифрових чисел виду 520 + 340. Розширена задача на зведення до одиниці |
|
55 |
Усне віднімання трицифрових чисел виду 470 – 320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Задача, що містить суми двох і трьох доданків |
|
56 |
Усне додавання і віднімання виду 430 + 500; 430 + 50; 760 – 400; 760 – 40. Складена задача, що містить суми двох і трьох доданків |
|
57 |
Порівняння способів усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширена задача на зведення до одиниці |
|
58 |
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задачі на три дії |
|
59 |
Додавання і віднімання виду 230 + 70; 200 – 60. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач |
|
60 |
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид) |
|
61 |
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380 + 590. Розширена задача на зведення до одиниці (другий вид) |
|
62 |
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420 – 70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій |
|
63 |
Контрольна робота № 4 |
|
64 |
Аналіз контрольної роботи. Віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650 – 290 |
|