Повторення про іменник

Про матеріал
Конспект уроку до теми Повторення знань про іменник. (До підручника Н.Кравцова)
Перегляд файлу

Тема:              Повторення знань про іменник

(за програмою Савченко до підручника «Українська мова та читання» Кравцова Н., Придаток О., Романова В.)

Мета :  узагальнити і систематизувати знання учнів про іменник; знаходити  іменники синоніми і антоніми, вживати іменники в початковій формі;перетворювати подані слова в іменники.

 Розвивати навички раціонально розподіляти час для виконання певної роботи, працювати швидко й зосереджено; розвивати самостійність, охайність у роботі; формувати здатність працювати в парі, групі. Дотримуватися правил класу.

 

ХІД УРОКУ

  1. Організаційний момент.

Вправа «Посмішки»

  •          Діти! Погляньте мені у вічі, подивіться один на одного й усміхніться. Із цими посмішками що з’явилися  на ваших обличчях, на позитиві, ми і розпочнемо наш цікавий урок.
  •          А які ж ми повинні бути на уроці?

(Відповіді дітей: уважні, розумні, кмітливі, зосередженні)

  •          Не забувайте про правило піднятої руки.

Девіз нашого уроку: «У нас все вийде!».

 

  1. Актуалізація знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  •          Яка тема нашого уроку, ми дізнаємось, коли відгадаєте загадку.

Все, що існує, він називає,

На питання Хто? і Що?вірно відповідає,

     Здогадались, яка тема нашого уроку? Так, іменник.

 

 

3. Мозковий штурм.

- Що ми знаємо про іменник?

(відповіді дітей)

 

Записуємо число, класна робота.

 

.Хвилинка каліграфії    

О о  А а І і Аі Іо

Осінь

 

В жовте лист пофарбувала,

Урожай з полів зібрала.

Золотила вербам коси

Чарівна цариця — …

(Осінь)

  •          Демонстрація зображення осені.

 

 

 

 

  1. Сенкан  ( колективна робота)
  1. Осінь
  2. Золота, яскрава.(прикметники)
  3. Завітала, настала, розфарбувала. (дієслово)
  4. Золота осінь розфарбувала листя..(речення)
  5. Чарівниця (висновок до теми)
  1. Робота з підручником.
  •          Відкриваємо підручник. Переглядаємо стр 34, Впр.97. Повторюємо правило про Іменник.
  •          Переходимо до вправи 98. (запропонувати учням прочитати текст з вправи та вибрати всі власні іменники)

 

  1. Від поданих слів утворіть іменники в початковій формі.

Нічний - __________

Степовий - ____________

Сонячний - ____________

Біжить  - _____________

Грає- _________________

Місячний - _____________

 

  1. Фізкультхвилинка.

 

  1. Подані слова виписати в дві колоночки. Істоти (хто?) і неістоти(Що?)

 

Стіл, осінь, листя, їжак, кіт, горобець, горобина, калина, риба, олівець, іграшка, собака, комп’ютер, вчитель, мураха, книга, зірка, мишеня.

 

  1. Доберіть до поданих слів іменники з протилежним значенням (антоніми)

Зразок. Ніч - день.

 

Білий, темний, любов, страх, сміливість.

 

  1. Рефлексія. Гра «Кошик з іменниками»
  •          Наша чарівниця осінь, принесла нам цікавий подарунок. Цілий кошик іменників. Але поки вона йшла, все перемішалося . Давайте допоможемо Осені вибрати тільки іменники.

З поданих слів (різних частин мови) обераємо лише іменники.

 

 

  1. Домашнє завдання.
  •          Відкрили свої щоденники, записали домашнє завдання.

 

Дякую за активну участь на уроці.

doc
Додано
18 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку