Тема: Повторення знань про іменник
(за програмою Савченко до підручника «Українська мова та читання» Кравцова Н., Придаток О., Романова В.)
Мета : узагальнити і систематизувати знання учнів про іменник; знаходити іменники синоніми і антоніми, вживати іменники в початковій формі;перетворювати подані слова в іменники.
Розвивати навички раціонально розподіляти час для виконання певної роботи, працювати швидко й зосереджено; розвивати самостійність, охайність у роботі; формувати здатність працювати в парі, групі. Дотримуватися правил класу.
ХІД УРОКУ
Вправа «Посмішки»
(Відповіді дітей: уважні, розумні, кмітливі, зосередженні)
Девіз нашого уроку: «У нас все вийде!».
Все, що існує, він називає,
На питання Хто? і Що?вірно відповідає,
Здогадались, яка тема нашого уроку? Так, іменник.
3. Мозковий штурм.
- Що ми знаємо про іменник?
(відповіді дітей)
Записуємо число, класна робота.
.Хвилинка каліграфії
О о А а І і Аі Іо
Осінь
В жовте лист пофарбувала,
Урожай з полів зібрала.
Золотила вербам коси
Чарівна цариця — …
(Осінь)
Нічний - __________
Степовий - ____________
Сонячний - ____________
Біжить - _____________
Грає- _________________
Місячний - _____________
Стіл, осінь, листя, їжак, кіт, горобець, горобина, калина, риба, олівець, іграшка, собака, комп’ютер, вчитель, мураха, книга, зірка, мишеня.
Зразок. Ніч - день.
Білий, темний, любов, страх, сміливість.
З поданих слів (різних частин мови) обераємо лише іменники.
Дякую за активну участь на уроці.