Тема. Повторення складу числа 6. Складання й читання прикладів на додавання. Розв’язання прикладів на додавання на основі перелічування предметів. Порядкова лічба. Розпізнавання многокутників
Мета: вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6; повторити й закріпити вивчений матеріал; формувати навички лічби; розвивати мислення.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба за картками
Учитель показує картку з числом — діти показують картку з таким числом, яке доповнить його до 6.
2. Розв’язання веселих задач
• Швидко їде Федя на велосипеді,
А за ним — ще п’ять хлоп’ят.
Скільки хлопців їде в сад?
«В мене два синочки
І три дочки».
Скільки ж діточок у квочки?
Прилетіли три синиці.
Потім — ще три птиці.
Скільки птиць на годівниці?
3. Гра «Засели будиночки»
На дошці — будинки, в яких є пусті віконця. У віконцях — прорізи. Діти повинні вставити відповідні картки з числами.
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Розв’язання прикладів
— У Незнайка та Буратіно були надуті кульки. Вітерець дмухнув, і кульки розлетілися. Допоможіть роздати кульки кожному. Проведіть ниточку від кульки до казкового героя.
2. Робота з підручником (С. 26, № 2, 3)
3. Розпізнавання геометричних фігур. Самостійна робота
У кожного учня — картка з геометричними фігурами. Діти повинні червоним кольором розфарбувати п’ятикутники, зеленим — чотирикутники, жовтим — шестикутники.
4. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)
5. Порівняння чисел
— Подивіться на першу табличку. Скільки метеликів ліворуч? Покладіть на парту відповідну картку з числом. Скільки метеликів праворуч? Покладіть відповідну картку. Де метеликів більше? Де метеликів менше? Покладіть між картками з числами картку зі знаком. (5 > 3)
(Аналогічна робота проводиться з іншими табличками.)
6. Задача з логічним навантаженням
На столі вчителя стоять кубики: червоний, зелений, жовтий.
— Поставте кубики в ряд, щоб червоний не був у середині і не стояв першим.
III. Підсумки уроку