Повторення складу числа 6. Складання й читання прикладів на додавання

Про матеріал
Тема. Повторення складу числа 6. Складання й читання прикладів на додавання. Розв’язання прикладів на додавання на основі перелічування предметів. Порядкова лічба. Розпізнавання многокутників Мета: вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6; повторити й закріпити вивчений матеріал; формувати навички лічби; розвивати мислення.
Перегляд файлу

Тема. Повторення складу числа 6. Складання й читання прикладів на додавання. Розв’язання прикладів на додавання на основі перелічування предметів. Порядкова лічба. Розпізнавання многокутників

Мета:  вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6; повторити й закріпити вивчений матеріал; формувати навички лічби; розвивати мислення.

Хід уроку

I. Актуалізація знань учнів

1. Усна лічба за картками

Учитель показує картку з числом — діти показують картку з таким числом, яке доповнить його до 6.

2. Розв’язання веселих задач

Швидко їде Федя на велосипеді,

А за ним — ще п’ять хлоп’ят.

Скільки хлопців їде в сад?

Каже мати квочка:

«В мене два синочки

І три дочки».

Скільки ж діточок у квочки?

У садок до годівниці

Прилетіли три синиці.

Потім — ще три птиці.

Скільки птиць на годівниці?

3. Гра «Засели будиночки»

На дошці — будинки, в яких є пусті віконця. У віконцях — прорізи. Діти повинні вставити відповідні картки з числами.

II. Закріплення вивченого матеріалу

1. Розв’язання прикладів

— У Незнайка та Буратіно були надуті кульки. Вітерець дмухнув, і кульки розлетілися. Допоможіть роздати кульки кожному. Проведіть ниточку від кульки до казкового героя.

2. Робота з підручником (С. 26, № 2, 3)

3. Розпізнавання геометричних фігур. Самостійна робота

У кожного учня — картка з геометричними фігурами. Діти повинні червоним кольором розфарбувати п’ятикутники, зеленим — чотирикутники, жовтим — шестикутники.

4. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)

5. Порівняння чисел

— Подивіться на першу табличку. Скільки метеликів ліворуч? Покладіть на парту відповідну картку з числом. Скільки метеликів праворуч? Покладіть відповідну картку. Де метеликів більше? Де метеликів менше? Покладіть між картками з числами картку зі знаком. (5 > 3)

(Аналогічна робота проводиться з іншими табличками.)

6. Задача з логічним навантаженням

На столі вчителя стоять кубики: червоний, зелений, жовтий.

— Поставте кубики в ряд, щоб червоний не був у середині і не стояв першим.

III. Підсумки уроку

 

 

doc
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку