Повторення та закріплення вивченого. Сьогодні у нас незвичайний урок. У математику зробимо крок. Це час міркувань. наполегливий час,Й завдання давно вже чекають на вас. Підготувала вчитель початкових класів Перещепинської гімназії «Крок»Юлія Ващенко
Повторення Таблиці множення на 6, таблиці ділення на 7.
Номер слайду 4
Задача 510 Укомпот поклали 5 яблук, а слив – на 35 більше. У скільки разів більше слив, ніж яблук, поклали в компот?Яблук – 5 штук. Слив - ? На 35 більше, ніж яблук. У скільки разів - ?1). 5+35=40(сл.) – поклали у компот;2). 40:5=8(р.)Відповідь: у 8 разів більше поклали у компот слив, ніж яблук.
Номер слайду 5
Рівняння 511 Розв’яжи рівняння. Рівняння-це рівність,що містить невідоме число. Щоб розв’язати рівняння, треба знайти таке числове значення невідомого (змінної), за якого рівність буде істинною (правильною). Знайдене число називають розв’язком рівняння. Розв’язування рівняння записують у стовпчик.
Номер слайду 6
Пам’ятка. Щоб знайти невідомий доданок, треба від суми відняти відомий доданок. Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від՛ємник. Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник. Щоб знайти невідомий дільник, треба ділене поділити на частку
Номер слайду 7
Пам’ятка. Щоб знайти невідомий від՛ємник, треба від зменшуваного відняти різницю25 – х = 20 Х = 25-20 Х = 525 – 5 = 2020 = 20
Номер слайду 8
Пам’ятка. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник. Х * 7 = 63 5 * х = 20 Х = 63 : 7 х = 20 : 5 Х = 9 х = 49 * 7 = 63 5 * 4 = 2063 = 63 20 = 20
Номер слайду 9
Завдання 515«Сплети» числове мереживо: 8 + 8 = … до 8016 24 32 40 48 56 64 72 80
Номер слайду 10
Домашня робота Ст. 81 № 519, 520 Всі ви, діти, молодці,Гарно працювали!Але дзвоник пролунав. Він мені і вам сказав,Що урок вже час кінчати,Треба йти відпочивати.