За підручником Наталя Будна, Марко Беденко, 2021
Перевіряються ключові компетентності:
1.Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа
2.Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.
3.Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв'язує рівняння, добирає розв'язок нерівності зі змінною.
4.Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв'язування, розв'язує задачу, прогнозує і перевіряє розв'язок.
Діагностувальна робота
№1
Записати числа цифрами:
Сімдесят тисяч п’ятсот два;
вісімсот сорок тисяч п’ять;
шістсот тридцять тисяч сто три;
двісті дев’яносто тисяч сорок;
сімсот двадцять тисяч двісті вісімдесят три;
дев’ятсот тисяч шістнадцять;
№2
160 хв= … год … хв
230 хв= … год … хв
233051кг= … т….кг
11638 кг= … ц… кг
536 см =… м… дм… см
1300 см= … м
№3
123 кг 632 г +157 кг 158 г=
173 кг 325 г-148 кг 120 г=
103м 3 дм+ 23м 7дм=
598м 28см-124м18см=
№4
У магазин привезли 1т 200 кг кавунів. Першого дня продали 1\4 частину всіх кавунів. Другого дня продали 1\3 частину кавунів, що залишилися. Скільки кавунів залишилося в магазині?
№5
4826+с=8152 5278-а=892