Повторення вивчених букв.

Про матеріал
Закріпити вивчені букви; формувати вміння читати склади, слова з вивченими буквами; розвивати образне мислення, зв’язне мовлення; виховувати естетичні смаки, шанобливе ставлення до мовленнєвих традицій .
Перегляд файлу

Урок літературного читання в 1-му спеціальному класі

 

     Тема:  Повторення вивчених букв.                 

     Мета:  Закріпити вивчені букви; формувати вміння читати склади, слова з вивченими буквами; розвивати образне мислення, зв’язне мовлення; виховувати естетичні смаки, шанобливе ставлення  до мовленнєвих традицій .

    Обладнання:   Малюнкові зображення Осені,  фішки, склади для                 читання, презентація

                         Хід уроку.

І. Загальнокорекційний етап.

1.Організайійна підготовка учнів до роботи на уроці.

Привітання.

- Ось і нова зустріч в нас,

Гостя дивна йде у клас.

Невидимка погостила,

Нам віночок залишила.

2.Створення емоційного настрою.

- Посміхніться один одному, подаруйте свою посмішку мені і

нашим гостям.

ІІ. Основний етап

 1. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Уроки бувають різні: короткі і довгі, цікаві й не дуже, сумні й веселі. Сьогодні у нас з вами буде незвичайний урок. Я хочу подарувати вам урок, на якому ви покажете, чого ви вже навчились за цей період навчання в школі. Запрошую вас до співпраці. Пропоную вивчити нові слова, послухати, поговорити, поміркувати, почитати.

2. Мотивація навчальної діяльності

-         До  нас в гості завітала ось ця прекрасна гостя. Хто це?

Відгадайте загадки.

Прийшла дівчина до хати,
Узялась хазяйнувати:
Вправно скриню відімкнула,
В жовту свитку ліс вдягнула.
(Осінь)

 

Без пензлика, без олівця
Розфарбувала деревця.
(Осінь)

 

-         Так, це Осінь - чарівниця. А чи знаєте ви, чому вона до вас завітала?

-         Так, вона прийшла перевірити, які букви ви вже знаєте, чи

вмієте читати склади і слова з вивченими буквами, чи вмієте

уважно слухати і відповідати на питання.

 

3.Вправи для артикуляційного апарату.

- А зараз, щоб ви гарно і чітко вимовляли звуки та читали ми з вами зробимо дихальну гімнастику!

а) Дихальна гімнастика.

- подуйте на осінній листочок .

 

б) Мовленнєва розминка. 

Повторіть  чистомовку:

ІІІ. Актуалізація опорних знань

 

1.Гра «Розкажи віршик  на букву … »

А

Ось вона яка –                                       Стали букви у рядок,                               

Розбійниця морська!                             І побігли в дитсадок.                          

Всіх би проковтнула                             Хто у них за ватажка?                    

Зажерлива …(акула).                            Ну звичайно, - буква А !

У

Красивий, щедрий, рідний край         Ось до класу всіх скликає

І мова наша солов’їна.                         Голосистий цей дзвінок.

Люби, шануй, оберігай                        А ми радо поспішаєм

Усе,що зветься…(Україна).                Не в садок, а на …(урок).

 

М

Що то за гість?                                      Найрідніша, наймиліша,

Ніжок має шість,                                   Нас вона пестить, тішить.

Аж чотири крилець має,                       Завжди скрізь буває з нами.

По квітках собі літає.                            Відгадайте, хто це? …(мама).

Не бджола , не джмелик,

Зветься він…(метелик).

 

О

На скелі він будує дім                         У коробці спочивають

І не боїться жити в нім-                       Спритні хлопці-молодці,              

Два могутні крила                                Убрання барвисте мають

У господаря…(орла).                           Та загострені кінці.

                                                                На папері слід лишають,

                                                                А зовуться…(олівці).

С

Що воно за дивна птиця?                    В небі хмарка пролітала,

Світла денного боїться.                       Білий пух розсипала.

Дзьоб крючком, великі очі,                 Він на землю міцно ліг,

І не спиться їй щоночі.                        Називають його…(сніг).

Ху-ху-гу! Кричить-співа.

Відгадали? Це?...(сова).

Х

Соняшникова, запашна,                      Корінець пекучий дуже,

Дітьми любима усіма,                         Та усім потрібен він.

Солодка і смачна така,                        Ти здогадуєшся , друже?

А зветься як вона?...(халва).               Ця рослина зветься…(хрін).

 

 

       2. Осіння руханка :

 

 

3. Вправа «Назви слова на вивчені букви»: 

 

 

 

        

 

         

 

4.Вправа «Прочитай склади»:

    а) – А зараз разом прочитаємо склади.

(Індивідуальна допомога окремим учням)

б) Читання променевих таблиць індивідуально

   

 в)Читання окремих складів

      

 

 

 

 

 

 

 г) Утворіть із складів слова.

 

      

ІV. Заключний етап

  1. Підбиття підсумків. Вербальне оцінювання.

-         Ви сьогодні гарно працювали. Молодці-розумнички!

  1. Релаксація.

а) Дихальна релаксаційна вправа для дітей «Долонька»

https://www.youtube.com/watch?v=01TwNmy6OXg

б) «Абеткові розфарбовки»

- За гарну роботу на уроці Осінь-чарівниця дарує вам розфарбовочки:

Світлина від Светлани Скороднянської. Світлина від Светлани Скороднянської.Світлина від Светлани Скороднянської.

 

Світлина від Светлани Скороднянської. Світлина від Светлани Скороднянської. Світлина від Светлани Скороднянської.

 

Виконуючи це завдання ви можете повторити вивчені букви та запам´ятати слова з цими літерами.

 

  1. Приведення в порядок робочих місць.
  2. Створення установки на відпочинок.

 

doc
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку