Повторення вивченого про іменник як частину мови.Закріплення вивченого про Всесвіт (інтегрований урок)

Про матеріал
Урок з міжпредметними зв' язками. Мета.Повторити вивчене про іменник як частину мови; формувати вміння працювати швидко ізосереджено;розвивати усне мовлення,творче мислення,пам' ять;виховувати божання працювати та отримувати від цього насолоду. Повторити вивчене про Всесвіт;продовжувати формування інтелектуальних умінь:аналізувати,порівнювати,узагальнюва ти і систематизувати;розвивати вміння спостерігати,робити висновки;виховувати пізнавальний інтерес
Перегляд файлу

Тема.Повторення вивченого про іменник як частину мови.

Закріплення вивченого про Всесвіт.

Зінтегровано зміст навчальних предметів:українська мова і природознавство.

Урок з міжпредметними звязками.

Мета: повторити вивчене про іменник як частину мови;формувати вміння працювати швидко і зосереджено; розвивати усне мовлення, творче мислення, память; виховувати бажання працювати та отримувати від цього насолоду.

Повторити вивчене про Всесвіт; продовжувати формування інтелектуальних умінь:аналізувати,порівнювати.узагальнювати і систематизувати; розвивати вміння спостерігати,робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес.

Обладнання: ІКТ

Урок закріплення знань,умінь і навичок(урок повторення)

І Організаційний момент

1.Мотивація

          Доброго дня вам!

            Доброго дня!

Я вам бажаю

Здоров я й добра.

-Посміхніться й побажайте один одному здоров я й добра.

  2.Вправа «Очікування»

-Сьогодні у нас буде незвичайний урок.Ми поєднаємо на ньому українську мову та природознавство (інтегрований).

ІІ Повідомлення теми і мети уроку

-Яким він буде?

-А ви які повинні бути?

ІІІ Актуалізація опорних знань

1.Вправа «Банани»

-Знайдіть і закресліть речення:

Будь господарем свого слова.

ВСЕБУДЬСВІТГОСПОДАРЕМІМЕНСВОГОНИКСЛОВА.

-Які ключові слова отримали?

Всесвіт                                            іменник

2.Створення « Асоціативного куща»

Хлопці і дівчата.Змагання.

Підсумок. Доповнення.

3. Розминка

_ Перед вами зоряне небо.

2. Назвіть іменники: іменник-що?,ймення-що?

Земля-ілюстрація.Що таке Земля?Розповідь науковців(с.21,природознавство)

Що таке країна?(Ілюстрація).Доберіть синоніми.

Сонце? Розповідь с.13.

Мати.Доберіть синоніми і антоніми.

Печаль і радість.(Антоніми.Почуття).

День і ніч.(Антоніми).

-Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?Розповідь науковців(С.24)

3.Доберіть і запишіть свої приклади іменників по темі «Всесвіт»:

1група-назви істот і неістот

2група- власні і загальні назви.

4.Підсумок

5.Вправа 88.Візьміть до уваги!

YI Фізкультхвилина для очей.Релаксація: закрийте очі.Уявіть,що падає комета,загадайте бажання.Відкрийте очі.Хто встиг загадати-бажання обо-

в язково здійсниться.

YIIПродовження вивченого матеріалу

1.Вправа89-розвиток мовлення.

_Прочитай характеристику предмета.

_Поясни,чому слова:розум,добро,радість,щастя,любов належать до іменника?Це абстрактні поняття.Іменники означають те,про що іноді можна лише подумати.

Якби у людей не було  цих почуттів,хіба б  вони відкрили Всесвіт?

_Скласти речення,або пригадати прислів я про розум,добро,радість,щастя, любов.

Перевірка.

-Що ви на ньому бачите?

Вважається,що людське око може побачити водночас не більше 6 тисяч небесних тіл.

-На які питання вони відповідають? (Що?)

-Чому?(Нежива природа).

-Докажіть.

-А хто їх створив?

Але є сузір я…( с.32 «Природознавство») .Слово надається науковцям.

-Тому ці назви міфічних героїв відповідають на питання хто?

3.Подумайте яка це частина мови?

Ці слова  називають предмет,.. Допомагайте.

-Яка це частина мови?(Іменник)

4.Каліграфічна хвилина

Подивіться на екран.Що ви бачите?Велику Ведмедицю.

Науковці готували розповідь про Велику і Малу Ведмедицю.

вед мед и ця   ведмедиця

1 група – створити «Сенкан».

2 група –скласти речення про сузір я.

Перевірка.

5.Дайте характеристику іменнику «ведмедиця» не як сузір я, а як тварини.

Іменник, хто?,істота,загальна,ж.р.,підмет ,або другорядний член речення.

ІY Фізкультхвилина – для голови,тулуба ,рук,ніг.

Y Новий матеріал

1.Вправа 87 –прочитай виразно вірш.

-Тема вірша-«Іменник».Головна думка-«Називає предмет».

 

YIII Заключна частина

1.Рефлексія «Незакінчене речення»

_Сьогодні на уроці ми …

_Чи сподобався урок?

_Яким він був?

2.Згадайте як розбірати іменники –вправа90.

YIY Домашнє завдання.

1група- вправа91;

2група-виписати з природознавства 3 речення з теми «Всесвіт»,розібрати іменники за зразком і скласти 3 речення на вибір.

 

 

docx
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
688
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку