Повторення вивченого. Словотвір. Лексикологія, фразеологія (тестування/завдання відкритої форми)

Про матеріал

Запропоновану роботу можна використати в 7-ому класі під час повторення матеріалу зі словотвору, лексикології та фразеології, засвоєного здобувачами в шостому класі.

Перегляд файлу

Прізвище, ім’я______________________________________________________

 

1. Похідними є всі слова, ОКРІМ

А  сніговик

Б  клен

В  праліс

Г  український


 

2. Префіксально-суфіксальним способом утворене слово у варіанті

А  превисокий

Б  блакить

В запічок

Г  прадавній

 

3. У прямому значенні вжито виділене слово у словосполученні


А  важкий погляд

Б   залізний характер

В  річечка біжить

Г  гострий ніж


 

4. Установи відповідність

Групи слів

1. Історизми

2. Архаїзми

3. Діалектизми

Приклади

А  файний, бараболя

Б  рамена, лицедій

В  історія, математика

Г  кріпак, гетьман

1

 

2

 

3

 

5. Установи відповідність

Приклади

1.  Зелень

2.  Навушник

3.  Небокрай

4.  Законний

 

Способи словотворення

А  префіксальний

Б  суфіксальний

В  префіксально-суфіксальний

Г  безафіксний

Д  складання слів або основ

1

 

2

 

3

 

4

 

 

6. Познач варіанти, у яких виділені слова є іменниками (правильних відповідей може бути кілька)

А  Лютий генерал швидко  вийшов з кімнати.

Б  Наступний етап змагань планують провести в лютому 2025 року.

В  Ми повинні добре знати нашу історію й вірити в майбутнє.

Г  Його майбутнє життя залежало від цього рішення.

 

 

 

7. Визнач правильний варіант послідовного заповнення пропусків у поданому реченні.

Будь ласка, ________ вікна й __________  світло.

А  зачини, включи

Б  закрий, включи

В  зачини, увімкни

Г  закрий, увімкни

 

8. Запиши словосполучення, добираючи слово з дужок.

Слизька (ожеледь, ожеледиця), (ефективний, ефектний) мийний засіб, прогулюватися (людяними, людними) вулицями,  у тексті (зустрічаються, трапляються) помилки.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Установи відповідність

Фразеологізми

1.  Тримати в кулаці

2.  Водою не розлити

3.  Аби день до вечора

Фразеологізми-антоніми

А  Як кішка з собакою

Б  Бувати у бувальцях

В  Не покладаючи рук

Г  Попускати віжки

1

 

2

 

3

 

 

10. Відредагуй й запиши правильно речення.

Кожен з нас за любих умов має з повагою відноситися до батьків.

_____________________________________________________________________________________

 

11. Обери правильно утворені словосполучення, склади й запиши з ними 2 речення.

Народна творчість, народний фольклор; дитячий педіатр, дитячий лікар.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

Самооцінювання. Постав позначку у відповідній комірці.

Описание: C:\Users\User\Desktop\_cbbb216d-18e2-41ed-91d3-a9f4204eb0cf.jfif

Я це добре знаю, розумію!

Описание: C:\Users\User\Desktop\_90902a61-2895-4df5-b6bc-b9aa0abb70c2.jfif

Варто пригадати матеріал, попрацювати над окремими питаннями.

Потрібна допомога!

Описание: C:\Users\User\Desktop\_dc997979-7b42-4eb0-a120-db295428dd13.jfif

 

doc
Додано
19 вересня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку