Мета і завдання навчання предмету «Німецька мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою
Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Німецька мова»:
Метою курсує забезпечення єдності предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і оволодіння іноземною мовою у контексті міжкультурної парадигми, що передбачає навчання мови народу, який нею спілкується, та ознайомлення з його культурою. Такий підхід зумовлює формування готовності до міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.
Завдання курсуполягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених чинною навчальною програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту; • здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий у вивченні рідної мови та інших навчальних предметів, розглядаючи його як засіб усвідомленого оволодіння іноземною мовою;
• використовувати у разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2019 – 2020 н.р.:
Підручники з німецької мови на 2019 – 2020 рік
Німецька мова (1-й рік навчання): підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів / С.І. Сотнікова, Т.Ф Білоусова – Харків: Ранок, 2018
Німецька мова (2-й рік навчання): підручник для 6 класу загальноосвітніх навчальних закладів / С.І. Сотнікова, Т.Ф Білоусова – Харків: Ранок, 2014
Обов’язкова кількість видів контролю з англійської мови:
Класи |
3 |
5 |
6 |
|
Семестри |
І ІІ |
І ІІ |
І ІІ |
|
Контрольні роботи: |
4 4 |
4 4 |
4 4 |
|
|
1 1 |
1 1 |
1 1 |
|
|
1 1 |
1 1 |
1 1 |
|
|
1 1 |
1 1 |
1 1 |
|
|
1 1 |
1 1 |
1 1 |
|
Графік
проведення контрольних робіт
Клас |
Дата |
Вид контролю |
Примітки |
3Б |
4.12 |
Контроль аудіювання |
|
11.12 |
Контроль читання |
|
|
13.12 |
Контроль письма |
|
|
18.12 |
Контроль говоріння |
|
|
5-А |
5.12 |
Контроль аудіювання |
|
12.12 |
Контроль читання |
|
|
11.12 |
Контроль письма |
|
|
18.12 |
Контроль говоріння |
|
|
5-Б |
6.12 |
Контроль аудіювання |
|
13.12 |
Контроль читання |
|
|
11.12 |
Контроль письма |
|
|
18.12 |
Контроль говоріння |
|
|
5-Г |
9.12 |
Контроль аудіювання |
|
13.12 |
Контроль читання |
|
|
12.12 |
Контроль письма |
|
|
19.12 |
Контроль говоріння |
|
|
6-В |
9.12 |
Контроль аудіювання |
|
11.12 |
Контроль читання |
|
|
16.12 |
Контроль письма |
|
|
18.12 |
Контроль говоріння |
|
Ключові компетентності
|
Ключові компетентності |
Компоненти |
1 |
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
3 |
Математична компетентність |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
4 |
Основні компетентності у природничих науках і технологіях |
Уміння:
Ставлення:
Ресурси:
|
5 |
Інформаційно-цифрова компетентність |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
6 |
Уміння вчитися впродовж життя |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
7 |
Ініціативність і підприємливість |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
8 |
Соціальна та громадянська компетентності |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
9 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
1 |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Уміння:
Ставлення:
Навчальні ресурси:
|
Наскрізні лінії
Наскрізна лінія |
Загальна мета |
5-7 класи |
8-9 класи |
«Екологічна безпека та сталий розвиток» (НЛ-1) |
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості задля збереження й захисту довкілля. |
Розкриття взаємозв’язків людини і навколишнього середовища в процесі вивчення творів у рубриці «Природа і людина». |
Усвідомлення краси природи, її благотворного впливу на людину, розкриття значення образного слова для висловлення емоцій та почуттів, розуміння образу природи. |
«Громадянська відповідальність» (НЛ-2) |
Формування відповідального члена громади та суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, а також -виховання національно свідомої особистості, яка спирається у своїй діяльності на культурні традиції і вектори розвитку суспільства. |
Формування здатності до ненасильницького розв’язання конфліктів. |
Осмислення та захист особистих прав і прав інших людей, усвідомлення своєї ролі в суспільстві і набуття умінь брати участь у процесі ухвалення рішень. |
«Здоров'я і безпека» (НЛ-3) |
Формування всебічно розвиненого члена суспільства, здатного усвідомлювати пріоритетність здорового способу життя, допомагати у формуванні безпечного здорового життєвого середовища. |
Усвідомлення переваг здорового способу життя та безпечної поведінки. |
Осмислення причино-наслідкових зв’язків між власними рішеннями та поведінкою, здоров’ям та безпекою, набуття знань та умінь правильної поведінки в критичних та небезпечних ситуаціях. |
«Підприємливість та фінансова грамотність» (НЛ-4) |
Розуміння практичних аспектів фінансових питань (заощадження, інвестування, запозичення, страхування тощо); розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі. |
Розуміння ролі ініціативності та підприємливості в суспільстві для особистого кар’єрного зростання. |
Осмислення неординарності як важливої риси людини для її самореалізації в житті, спонукання учнів до творчих рішень у процесі розв’язання проблем, усвідомлення користі та необхідності спільної діяльності. |