Позакласна робота над проектом "Why study English?"

Про матеріал
Позакласна робота над телекомунікаційним проектом "Why study English?" з учнями 9-11 класів.
Перегляд файлу

Нововолодимирівський ЗПЗСО

Долматівської сільської ради

Голопристанського району

Херсонської області

 

Why study English?

Позакласна робота над проектом

9-11 класи

 

C:\Users\DELL\Desktop\Новая папка (4)\DSCN5042.JPGC:\Users\DELL\Desktop\Новая папка (4)\DSCN5043.JPG

 

 

                                                        Учитель англійської мови: Мошкіна Г.Л.

 

 

 

 

                                                      2019 рік

Тема: Why study English?

Мета: мотивувати учнівську молодь до вивчення англійської мови через технології веб 2.0;  сприяти формуванню глобального мислення, усвідомленню себе як громадянина світу, прищеплювати почуття соціальної відповідальності, розвивати інтелектуальні вміння, такі риси характеру як цілеспрямованість, наполегливість, працелюбність, креативність, комунікабельність; поширювати кругозір учнів, заохочувати до полілогу культур, ознайомитись з точкою зору людей, які живуть в інших географічних умовах, які мають інше віросповідування і національні традиції, толерантно відноситися до партнерів за проектом.

Обладнання: учнівські проекти, роздавально-дидактичний матеріал, комп’ютери, мультимедійні проектори.

Форма проведення: позакласна робота над створенням проекту.

Тип проекту:

  • за видом діяльності: творчий;
  • за змістом: міжпредметний;
  • за характером координаційного проекту: прихований;
  • за характером партнерських взаємодій: кооперативний;
  • за часом проведення: короткостроковий;
  • за метою та характером проектної діяльності: телекомунікаційний.

Методи і прийоми: робота в групах, метод проектів.

Етапи реалізації:

  • підготовчий етап (підготовча учнів до роботи; визначення проблеми, формулювання мети і завдань щодо її розвязання; визначення форми кінцевого продукту);
  • технологічний етап - планування роботи (визначення основних джерел, способу збору інформації; залучення до співпраці учнів з інших шкіл та волонтерів з інших країн; пошук учнями особистих розв’язків проблеми; аналіз отриманих результатів, формулювання висновків);
  • заключний етап (оформлення результатів; підготовка до захисту проектів; підбиття підсумків).

Головна мета проекту:

  • створення оригінального продукту(проекту);
  • залучення учнів до використання технологій веб 2.0;
  • формування особистісних якостей;
  • формування стійкої мотивації до вивчення англійської мови.

 

Очікувані результати:

  • розвиток комунікативних компетентностей;
  • підвищення рівня якості знань;
  • самостійна діяльність учнів;
  • креативність, позитивне ставлення до інновацій;
  • особистісна самореалізація, прагнення до саморозвитку та самореалізації.

Учасники проекту: учні 9-11 класів.

 

“If a child can’t learn the way we                                                                    

teach, maybe we should teach the way                                                            

they learn.”

                                                                                    Ignacio Estradа

                                                 Хід заходу

T: Good afternoon students! So, why study English? Today you will be ready to answer this question at the end of our lesson.

T: Well, we have two teams and we are going to make a project, we’ll use SCRUM DESK, different gadgets, the Internet and watch many interesting videos, change our opinions, use our imagination, mental ability and practical activities, communicate with each other and create time capsule with messages for students from Dolmativka and Dobropillya.

T: Let’s start. First you have to use your phones, namely program QR code. Look at the blackboard and with the help of QR code guess the first task

  1. http://qrcoder.ru/code/?Distribute+roles+in+the+team+and+write+them+on+the+stikers%3A%0D%0A1.%D1hief+manager%0D%0A2.Designer%0D%0A3.Painter%281-2+persons%29%0D%0A4.Speaker%0D%0A5.Person+seeking+information%281-2+persons%29&4&0Distribute roles in the team and write    them on the stickers:

                                                                            1.Сhief manager

                                                                            2.Designer

                                                                            3.Painter (1-2 persons)

                                                                            4.Speaker

                                                                            5.Person seeking information (1-2  

                                                                             persons)

T: Stick these stickers on the SCRUM DESK in the first column

T: You can take all necessary materials for your project if you need on this table now or later.

T: Can you answer the question “Why study English?”

T: May be we shouldn’t study it? Let’s be a little creative and first speak about counterarguments to the topic “Why study English?”. Please, using e-mails send each other your ideas about why it is not important to study English but first please encrypt your message using QR code, discuss in groups and then make a battle between teams and prove that we should learn English.

T: You prepared videos for each other before and now you have to find them in the Internet and watch. You know the links to these videos, so send them by e-mail to your opponents.

https://www.youtube.com/watch?v=hN_q1iMsGSE&t=3s ( video for the 11th  form) (Youtube)

https://www.facebook.com/groups/451970848469282/ ( video for the 9th form) (Facebook)

T: Now I have a surprise for you. Do you remember our friend from Portugal? Henrique? Now he is in Skype connection and wants to speak to you. (Skype)

T: I have one more video from our friend from Turkey Omer. Unfortunately, he can’t connect with us in Skype because of bad connection but he made a video for you, my dear students.

T: And we send some videos to our friends from other schools. It is something like a challenge and we have some messages from them. A video from students from Nova Kakhovka.

T: Well, you’ve done a lot of work today, now I want you finish your projects and present them.

T: Thank you all very much. I very hope you’ll continue to study English and in your future all your dreams come true! And always remember you all are awesome!

 

 

 

 

 

 

Hi Henriq! Today we working on a project “Why study English?”

 Can you say some words what do you think about it?

Where can we use this language?

With the help of what we can prove our language? I mean Internet resources, gadgets?

Can you wish something my students? 

 

docx
Додано
4 березня 2019
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку