Презентація до уроку " Китайська народна казка " Червоний ліхтарик". Слова й учинки героїв. Китайські народні символи

Про матеріал
Матеріал використовується до уроку зарубіжної літератури у 5 класі , містить цитатний матеріал, запропоновані вправи допоможуть учням скласти характеристику героїв та познайомитися з китайською символікою
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Слова та учинки героїв та героїні казки. Китайські національні символи Дистанційна робота 5 клас Іващенко Алла Олексіївна учитель зарубіжної літератури Лутовинівської гімназії Козельщинської селищної ради Полтавської області

Номер слайду 2

Продовжуємо мандрівку до Китаю у чарівний світ народної казки « Червоний ліхтарик» Спробуємо: характеризувати героїв Дізнаємося: про національні символи Китаю

Номер слайду 3

« Цитатна доріжка» Завдання: впиши втрачені слова «В одному селі жила собі дівчина на ім’я ….  Була вродлива, розумна й роботяща». «Відмовляла всім підряд, не зважаючи на багатство наречених. Вибиратиме не … чи знатного, а чесного та …» . «Я вийду заміж за того з вас, хто принесе мені …» . «Дівчині не сподобалося його зухвальство, і вона відповіла: — У такому разі сходи спочатку та знищ …, а потім уже й про … поговоримо». «А ти, себелюбце, такого тут нам наговорив! Виявляється, ти сам …. Не потрібен мені такий!» . На основі цитат визнач риси характеру героїні

Номер слайду 4

«Чудового літнього ранку, ледве-но сонце з’явилося із-за обрію, на Соняшниковій горі, що від самого підніжжя і аж до верхівки жовтіла від буйного цвіту соняшників, зійшлися майже всі сільські парубки. Кожен з них у душі плекав надію, що саме його вибере Сяогуй». Як ви вважаєте, хто із юнаків тесля, хто рибалка, хто лікар, а хто мисливець? Які б речі чи приладдя ви їм домалювали?    

Номер слайду 5

«Один по одному юнаки виступали наперед, і кожен з них вихвалявся перед дівчиною і своєю чесністю, і працьовитістю». «Юнаки спочатку намагалися боротись з поривами вітру, а потім не витримали і порозбігалися хто куди». «На горі залишилося тільки п’ятеро душ — на землі лежала звалена вітром удова, а поруч неї сиділи і стояли четверо юнаків: тесля, рибалка, мисливець та лікар». Як характеризує усіх юнаків ця цитата з твору?

Номер слайду 6

Пофантазуй і на власний розсуд встанови відповідність між героєм і зображенням: тесля – мисливець – рибалка- лікар - 1 2 3 4

Номер слайду 7

Віднови текст і вгадай героя «Не сумуйте, добрі люди,— заспокоїв їх … .— Я зараз поверну її до життя. Він розкрив свою сумку з …, вибрав те, що вважав за потрібне, розчинив у воді і влив дівчині в рот». «… усе міркував: «Іти на Південну гору по … ліхтарика дуже небезпечно. То чи ж варто ризикувати своїм життям заради якоїсь там …, хоч вона і … й … ?»

Номер слайду 8

Віднови текст і вгадай героя «Вибрався на берег, несучи на руках …». «Хоч і страшна Південна гора,— метикував …,— але якщо набратися сміливості й піти, то, може, справді пощастить роздобути того … ліхтарика. І яка то радість мені буде, коли одружуся із Сяогуй». Проте він усе не наважувався вирушити на гору». «Зневажливо подивився … на старого й одвернувся». «Добре тримався на воді. … напружив усі сили і невдовзі зумів дістатися протилежного берега. Вибрався … із води і сів відпочити, а потім вирішив виручити …». «Першим не витримав … і крізь сльози мовив: — Та коли б я знав, що нас тут чекає, нізащо б не пішов. Ніяких … мені не треба, аби лиш додому повернутись живим! Щойно він промовив це, як вогонь одразу ж відступив від нього, а сам він опинився біля підніжжя … гори, звідки вони вранці починали свою путь. Сяючи від радості, юнак притьмом кинувся додому».

Номер слайду 9

Віднови текст і вгадай героя «Не хвилюйтесь, я зараз розправлюсь з ним! — заспокоїв … і вистрілив з лука навздогін чорній хмарині». «Навіщо ж мені йти разом з іншими хлопцями, коли у мене самого вистачить сили й глузду, щоб розправитись і з величезною …, якою так усі лякають? Краще я … піду». « … зневажливо подивився на дідуся, відштовхнув зі стежки і гордовито пішов собі далі». «При вході до глибокої ущелини вони побачили здоровенного тигра. Але звір уже був мертвий. І тут вони зрозуміли, що це … убив його». «… зовсім не вмів плавати. Опинившись у жахливій круговерті, він розгубився й почав безладно гамселити руками та ногами по воді». «Просвистіла перша стріла, за нею друга, третя, пронизуючи наскрізь … шию та голову. « Вирішив схитрувати: — Я так стомився, стріляючи в того клятого полоза. Може б, ти покрутив колесо?» «Коли ж нарешті він глянув на стелю, то побачив схожий на квітку лотоса великий рожевий ліхтар. Він швидко зняв його з гачка. Якби оце зараз додому повернутись, прямо до Сяогуй, то не треба мені було б ніякого іншого щастя!»

Номер слайду 10

Віднови текст і вгадай героя «Він вирішив одразу: «Хоч і небезпечно йти на Південну гору, але чого боятися? Адже нас буде четверо». «Старому сподобалася відвертість молодого… ! « … теж не міг добре плавати, але він був людиною спокійною, розважливою, тому підхопив мисливця під руки, і вони удвох попрямували до того берега». «Згадав, як … попереджав його про страхи та труднощі, які можуть спіткати їх під час походу на Південну гору, і, міцно стиснувши зуби, рушив уперед, ведучи за собою також і …». «Я маю взяти лише один ліхтарик, …». «Треба спочатку … знищити, щоб людям лиха не робила, а потім уже й … справляти». «Розправившись із …, … повернувся в село і невдовзі він одружився із Сяогуй. Назви героя На основі цитат визнач риси його характеру

Номер слайду 11

Хто з героїв тобі найбільше сподобався і чому? Кого важко назвати справжнім другом?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Що нового дізнався?

ppt
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
5561
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку