Позакласне читання. Працьовиті рученята не знають утоми.

Про матеріал
Усвідомлюємо значення праці в житті дитини, знайомимося з творами про працю дітей, різноманітністю книг, формуємо комунікативну компетентність; розвиваємо усне мовлення, вміння висловлювати свою думку; виховуємо потребу в читанні. Навчаємося за презентацією та посібником «Сонячні вітрила». С.132-137. Домашнє завдання : с.132-137, прочитати, відповідати на запитання після текстів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Працьовиті рученята не знають утоми. Позакласне читання

Номер слайду 2

Бесіда «Як я допомагаю батькам»Сьогодні ми поговоримо про наші працьовиті рученята, які можуть навіть гори звернути». Батьки часто заклопотані весь день різноманітними справами і ми повинні їм допомагати по мірі наших можливостей. Їм буде приємно від прояву нашої турботи. Як ви своїми рученятами допомагаєте своїм батькам? Про завзятих і працьовитих дітей ми дізнаємся з творів розділу «Працьовиті рученята не знають утоми»

Номер слайду 3

Опрацювання вірша Л. Сердунич «Ясочка на клумбі»Різнобарвні айстри — сонечка на клумбі. То їх насадила прабабуся Люба. А онучка Яся їй допомагала. Бур’янець сапала, айстри поливала. Сонечко сміється, квіти їй моргають,Бо онучка славна: всім допомагає. З Ясочкою любо прабабусі ЛюбіКвіти доглядати на барвистій клумбі. Славну має клумбу помічниця славна,Бо ім’я преславне має Ярослава.

Номер слайду 4

Опрацювання вірша Міли Микитин «Борщ»Парує в кухні горщик: Матуся варить борщик.І ми допомагаєм –До горщика складаєм(Бо ж нарізає мама)Картоплю з бурячками,Морквину величеньку,Капусту молоденьку. Хрумкий солодкий перчик. Скуштуєм трішки спершу. Для кращого кольору. Кладемо помідори. З петрушкою – смачніше,Із кропом – запашніше.І часничку – охоче!Чудовий буде борщик!Чомусь лише цибульку. Покласти у каструльку. Безслізно не виходить…Невже її нам шкода?Яку страву готують діти?Які овочі вони кладуть у горщик?Чи справді дітям «шкода» цибульки? Чому вони плачуть?Рецепти яких страв ти знаєш?

Номер слайду 5

Оксана Кротюк «Найсмачніша страва»Сашкові неабияк пощастило. Його дідусь — рибалка. Про рибу він знає геть усе. І вміє готувати карасі в сметані. Смачнющі! Сашко їх дуже любить. Дідусь і сам ці карасі любить. Але бабуня варить борщ такий, що дідусь про свої карасі забуває. Він називає бабунин борщ добрезним. І каже: "А насип-но мені ще отого добрезного борщу". Сашків тато знається на грибах. У лісі йому відомі кожна стежиночка й кожен кущик. А як тато зготує печеню з грибами, Сашко зразу бере подвійну порцію. А мама все бідкається, що їй така печеня не вдається. Але насправді Сашко знає, що це вона навмисно тата підхвалює. Зрештою, тато таки смачно готує.

Номер слайду 6

Про себе ж мама каже, що вона в кухні живе. Хтозна, може, там їй і відкрилися якісь таємниці. Скажімо, про вареники. Таких смачнючих вареників Сашко не їв ніде. Та що там казати? Охочий він і до карасів, і до печені, й до борщу. Хто б це не любив такої смакоти? Та ось уже тиждень як навчився Сашко сам готувати яєшню. А чи є що краще од білої яєшні на два жовтих ока, яку сам готувати вмієш?

Номер слайду 7

Гра «Так — ні».1. Дідусь Сашка — мисливець.2. Тато Сашка знається на грибах.3. Сашкова бабуся варить добрезний суп.4. Тато Сашка варить смачну юшку з грибами.5. Мама готує смачнющі вареники.6. Сашко навчився сам готувати плов.

Номер слайду 8

Розвиток мовлення. Складання розповіді з власного досвіду.— Розкажіть, яку страву ви вже вмієте готувати (яєчню, канапки, салат тощо).

Номер слайду 9

Робота над твором за Джеремі Стронгоном «Моя бабуся вміє чарувати?1. Які три ідеї спали на думку Нікові, поки він доїв козу?2. Чому кожна з цих ідей не могли втілитися в життя?3. Як ти вважаєш, чому коза у творі має таке ім’я?4. Як бабуся «начарувала» вирішення проблеми?5. Розкажи, що незвичне та особливе вміють робити твої бабуся або дідусь.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку