Позакласний виховний захід "Прощавай, Букварику!"

Про матеріал
Ми зібралися на свято вшанування і прощання з першою книжкою – « Букварем ». Він навчив добре і швидко читати, любити свою прекрасну землю, цінувати, шанувати її працьовитих людей, берегти святині нашого народу і землю, мову, пісню, криницю, хліб, вербу, калину.
Перегляд файлу

ПРОЩАВАЙ, « БУКВАРИКУ » !

 

Вчитель.       Шановні гості! Любі друзі!

                      Сьогодні ми зібралися на свято вшанування і

                      прощання з першою книжкою – « Букварем ». Він

                      навчив добре і швидко читати, любити свою

                      прекрасну землю, цінувати, шанувати її працьовитих

                      людей, берегти святині нашого народу і землю, мову,

                      пісню, криницю, хліб, вербу, калину. Сьогодні ми

                      зібрались, щоб сказати добрі слова тому, хто був нам

                      другом, хто мовчав, але кожну мить вчив нас.

 

                         ( Учні виконують пісню « Радісне свято ».)

 

                                « Радісне свято »

 

                         Ми сьогодні зібрались

                         всі на радісне свято,

                         свято любого нам « Букваря ».

                         Гості: мами, бабусі,

                         дорогі наші друзі,

                         тут зібрались, як рідна сім’я.

 

                                Приспів:

 

                              Ми сьогодні всі щасливі,

                              бо навчилися читать

                              і дружити, і любити,       /

                              рідну землю захищать.   / двічі

 

Учень 1.        Є святкових днів багато

                      на листках календаря,

                      а між ними й наше свято –

                      вшанування « Букваря ».

 

Учениця 1.    День вітання і прощання –

                      свято перших « Букварів ».

                      Перша сходинка зростання

                      для молодших школярів.

 

Учень 2.        Любі гості, мами й тати,

                      в нас – Букварикове свято.

                      Добре, що прийшли до нас

                      Ви усі у перший клас.

 

Учениця 2.    Ми всіх гостей вітаємо

                       і дуже Вам радіємо!

                      Усі вже букви знаємо,

                      Читати книжки вміємо.

 

Учень 3.        Зовсім, зовсім ще недавно,

                      вересневої пори,

                      мами в школу нас за руки

                      несміливих привели.

 

Учениця 3.    А сьогодні ми вже справжні,

                      справді, справжні школярі,

                      бо читати і писати

                      ми навчитися змогли.

                       І задачу розв’язати,

                       і відняти, і додати…

                      Словом, успіхів всіляких

                      ми, нарешті, досягли.

 

                         ( Учні виконують пісню « Пісня про школу ».)

 

                         « Пісня про школу »

     

                        Мама двері відчиня,

                          проводжа до школи.

                          Не забудем цього дня          /

                          ми в житті ніколи.           / двічі

      

                       А татусь нам говорив,

                          як ішли ми в школу:

                          – Поважайте вчителів,      /         

                                            слухайтесь у всьому.         / двічі  

 

                                            Не забудем цього дня

                                            ми в житті ніколи.

                                            Найсвітліший клас у нас,   /

                                            найсвітліша школа.          /  двічі

 

                                      ( Стук у двері.)

 

Листоноша. А чи у Вас сьогодні свято?

                                      Це першокласники?

                                      То отримуйте листа!

 

                              ( Вчитель читає лист.)

 

Вчитель.       « Дорогі мої першокласники! Мене викрав злий

                       чарівник. Я зможу прийти на свято, якщо Ви

                       подолаєте всі перешкоди, які перед Вами постануть.

                       Будьте сміливими. Я з нетерпінням чекаю

                       визволення. Щоб врятувати мене, потрібно із

                       пелюсток скласти квітку. На кожній пелюстці –

                       завдання, а пелюстки – у казкових героїв. Тож

                       чекайте їх і визволяйте мене.

                                                                Ваш « Букварик »

 

                              ( Лунає музика. Заходить дівчина-Циганка.)

 

Циганка.       Ой, Ви хто такі?

 

Учень 4.        Ми – першокласники.

 

Циганка.       Давайте я Вам погадаю, які бали будуть у Ваших

                       щоденниках.

 

Учениця 4.    Не треба нам гадати, ми і так знаємо, що бали у нас

                       будуть лише гарні.

 

Вчитель.       Яке завдання ми повинні виконати, щоб отримати

                       пелюстку?

 

Циганка.       Яка пелюстка? Яка пелюстка? Ось пограйте спочатку

                       у карти зі мною.

 

Учень 5.        Оксано Іванівно, а хіба дітям у карти можна грати?

 

Вчитель.       Це, звичайно, гра не для дітей. Але « Букварика »

                       треба виручати, то давайте спробуємо. Якщо ми не

                       впораємось, то наші гості допоможуть.

 

                      ( Дівчина-Циганка витягає колоду карт з прикладами: 10-4, 2+7, 1+9,

                               8-6, 5+3. Учні розв’язують приклади.)

 

Циганка.        Правильно. Перша пелюстка – Ваша.

 

                              ( Стук у двері. Заходить дівчина-Червона Шапочка.)

 

Червона        Добрий день, першокласники! Чи пограєте Ви зі

Шапочка.      мною у гру « Так чи ні? », щоб одержати другу

                       пелюстку?

 

Учні.              Так.

 

Червона         На мої запитання Вам потрібно відповідати « так »

Шапочка.      або « ні ».

                       Треба гарно Вам читати?                 ( Так.)

                       Треба менших ображати?                ( Ні.)

                       На перерві пострибати?                   ( Ні.)

                       А всі парти пописати?                     ( Ні.)

                       Друга треба виручати?                     ( Так.)      

                       Треба слухати матусю?                    ( Так.)

                       Подратуйте хоч бабусю?                  ( Ні.)

                       У школі вибийте шибки?                 ( Ні.)

                       А вчительці робіть все навпаки?     ( Ні.)

                       Брудне взуття носіть у школу?        ( Ні.)

                       А книги кидайте додолу?                 ( Ні.)

                       Правильно. Друга пелюстка також Ваша.

 

                              ( Стук у двері. Заходить хлопець-Вовк.)

 

Вовк.               Здрастуйте, школярики! Червона Шапочка сказала

                       мені, що Вам потрібна оця третя пелюстка. Ви

                       отримаєте її, якщо відгадаєте загадки:

  1. Галя має добру звичку:

класти книги на...     ( поличку )

  1. От цікава така штучка,

пише в зошиті, це – ...     ( ручка )

  1. Хто нам дзвонить на урок?

Це – веселий наш…     ( дзвінок )

  1. Скільки діток є довкола,

бо прийшли вони до…     ( школи )

                                       Молодці! Третя пелюстка – Ваша.

 

                              ( Стук у двері. Заходить дівчина-Лисиця.)

 

Лисиця.         Я – Лисичка, я – сестричка,

                       не сиджу без діла,

                       я пелюстку знайшла

                       і до Вас принесла.

                       Дуже люблю букву а,

                       тому гра моя така:

                       на мої запитання дати слова,

                       які починаються звуком ( а ).

 

  1. Як Вас звати?                        ( Анна, Андрій )
  2. Яке Ваше прізвище?             ( Андрусів )
  3. Звідки Ви приїхали?             ( Америка )
  4. Що привезли у подарунок?  ( альбом )
  5. Що намалюєте на згадку?    ( ананас )

Чудово! Четверта пелюстка – Ваша.

 

                              ( Стук у двері. Заходить хлопець-Заєць.)

 

Заєць.            Добрий день, друзі! Я прочитав на цій пелюстці,

                       що її треба віддати першокласникам, якщо їхні

                       батьки допоможуть виконати останнє завдання:

                       скласти слова із літер, які є у їхніх руках.

                    

                       Перше слово – СОНЦЕ,

                       друге слово – БАТЬКО,

                       третє слово – РУШНИК.

                       Молодці, батьки! П’яту пелюстку я віддаю

                       першокласникам.

 

Вчитель.       Отже, ми з допомогою батьків виконали усі

                       завдання, зібрали квітку. Тепер чекаємо у гості

                       « Букварика ».

 

                              ( Учні виконують пісню « Букварик » )

 

                                   « Букварик »

                       Музика О. Антонюка, слова А. Орел.

 

                          Беру до рук « Букварик » я,

                          там букви всі від « а » до « я ».

                          Від звуків перших до складів

                          « Букварик » стежечку провів.

                        

                                  Приспів:

                                                  

                                      « Букварику », « Букварику »,

                                                   про все розкажеш ти:

                           про зоряні ліхтарики,

                           про ріки і мости,

                           про кізку з козенятами,

                           про вовка та сову.

                           А я усе шукатиму

                           сторіночку нову.

 

                       Склади збираються в слова,

                       Аж закрутилась голова.

                       Слова у речення біжать,

                       За  ними треба поспішать.

 

                                           Приспів:

 

                           « Букварику », « Букварику »,

                           про все розкажеш ти:

                           про зоряні ліхтарики,

                           про ріки і мости,

                           про кізку з козенятами,

                           про вовка та сову.

                           А я усе шукатиму

                           сторіночку нову.

 

                       Читаю речення малі

                       про ліс і квіти на землі

                       і про швидкого колобка,

                       що від бабусі утіка..

 

                                           Приспів:

 

                           « Букварику », «Букварику »,

                           про все розкажеш ти:

                           про зоряні ліхтарики,

                           про ріки і мости,

                           про кізку з козенятами,

                           про вовка та сову.

                           А я усе шукатиму

                           сторіночку нову.

 

                         

( Заходить хлопець«Буквар». Встають учні-літери.)

 

Буквар.          Доброго дня, мої любі малята!

                    Радий зустріти, вітаю зі святом!

                    Я Букварик Вам відомий,

                    дуже гарний, малюнковий.

                    Залюбки всіх вчу читати,

                    нема часу спочивати.

                    Я – веселий букварик, прошу всіх на свято,

                    кожну літеру всі разом будемо вітати.

 

 

                       Нас тридцять три,

                                            у нас міцна сім’я.

                    Складаємо слова нові

                    від «а» до «я».

 

                       Ми мрію любимо й книжки,

                       життя у нас буя.

                    Вчимося в школі залюбки

                    від «а» до «я».

 

                       Знай рідну мову і вивчай,

                    вона твоя й моя.

                    Та перш за все абетку знай

                    від «а» до я».

 

                       Ми – літери відомі,

                    ми – будь-кому знайомі,   

                    але про кожну літеру

                    Ви знаєте не все.

                    Ми літери – незвичні,

                    ще й дуже симпатичні,

                    бо кожна жарт чи віршика,

                    чи казочку несе.

 

Буквар.          Що ж, спасибі, школярі,

                    букви – тридцять три зорі.

                    Може, хоче хтось про себе

                    Щось цікаве розказати?

 

Літера а.      Голосиста буква «а»

                       твій Букварик  відкрива.

                       Не одна вона іде,

                       а всю азбуку веде.

 

 

Літера б.      Подивись, прошу тебе:

                       ключ в траві, як буква «бе»!

                       тут веселик походив,

                       ключ від азбуки згубив.

 

Літера в.      Буква «ве» – така цікава:

                      стовпчик – тут і дужки – справа.

                      Так в алфавіті живе

                       всім потрібна буква «ве».

 

Літера г.      Гиля-гиля, гусенята,

                      до водички, до ставка.

                      Гусеняткам любо гратись

                      біля татка-гусака.

                      Я і сам би з ними грався,

                      щоб гусак так не кусався.  

                     

                             ( Учні виконують пісню « Веселі гуси ». Два хлопці-Гусаки

                             ( білий і сірий ) та дівчина-бабуся виконують відповідні рухи.)

 

                         « Веселі гуси »

                     Українська народна пісня

 

                       В нашої бабусі –

                       ой веселі гуси:

                       один сірий ,                      /

                       другий білий, –               /  двічі

                                           ой веселі гуси.               /        

 

                       Витягнули шиї

                       і шиплять, як змії:

                       один сірий,                       /

                       другий білий ,–               /  двічі    

                       і шиплять, як змії        /.

 

                       Мили гуси лапки

                       десь біля канавки:

                       один сірий ,                      /

                       другий білий, –               /  двічі

                       десь біля канавки..       /

 

                       Ой кричить бабуся:

    Ой, пропали гуси!

 Один сірий,                      /

 другий білий, –               /  двічі

 гуси мої, гуси.               /

 

 Вийшли, вийшли гуси,

 кланялись бабусі:

 один сірий,                       /

 другий білий, –               /  двічі

                       кланялись бабусі.         /         

 

Літера ґ.      Буква «ґе» на ґанку в Ґандзі

                    ґульку так набила,

                    що відтоді назавжди

                      з ґулькою лишилась.

 

Літера д.      Як зробити букву «де»?

                      Дуже просто – як димар.

                      Піч затоплять, дим піде

                      і підніметься до хмар.

 

 

Літера е.      Букво «е», поглянь в люстерко,

                      схожа ти на етажерку.

 

Літера є.      Буква «є». Яка ж вона?

                      Наче скибка кавуна.

                      Кавуна хлоп’я просило,

                      двічі скибку надкусило.

 

Літера ж.    А я літера така –

                      дуже схожа на жука.

                      Тільки ти жука згадаєш,

                      мене одразу упізнаєш.

 

Літера з.      Збоку, знизу і згори

                      схожа «зе» на цифру три.

                      Є три зуби в букви «зе»,

                      ними все вона гризе.

 

Літера и.     «и» блукає дуже близько,

                      «и» співає дуже низько.

                      Ти тихенько підійди

                      і скажи їй: « Букво «и»,

                      подивися, як розквітли

                      наші ниви і сади.»

 

Літера і.      Буква «і» – неначе свічка

                      з ясним вогником вгорі.

                      А погасне – чорний ґнотик

                      стане крапкою над «і».

 

Літера ї.      «І» без «ї» не ступить кроку,

                      поміж ними чвар нема.

                      «І» до «ї» моргає оком,

                      «ї» у відповідь – двома.

 

Літера й.      Чи то дощик ллє довкола,

                      чи лютує завірюха,

                      буква «йот» ніде й ніколи

                      не скидає капелюха.

 

Літера к.      Вранці півник в курнику

                      будить всіх: « Ку-ку-рі-ку! ».

                      Прокидайтеся, курчата,

                      будем букву «ка» вивчати.

 

                              ( Хлопці виконують танець-пісню «А я хлопець-молодець» на стільчиках.)  

 

                      « А я хлопець-молодець »

 

                         А я хлопець-молодець,

                         в мене коник-стрибунець.

                         Цок-цок, цок-цок-цок,           /

                         в мене коник-стрибунець.   / двічі   

 

                        Їду верхи на коні,

                         дуже весело мені.

                         Цок-цок, цок-цок-цок,           /

                         дуже весело мені.                / двічі

 

Літера л.      Має Петрик капелюха,

                      натягнув на самі вуха.

                      Капелюх – як буква «ел»,

                      не забудь її тепер.

 

Літера м.     Два горбки у верблюда,

                      дві гори у степу.

                      Як погляну, то всюди

                      букву «ем» я знайду.

 

Літера н.      Буква «ен», немов драбинка:

                      палки дві і перетинка.

 

Літера о.      Буква «о» – така от кругла,

                      хто не бачив – подивись:

                       наче сонце, наче бублик,

                      мов обручик – хоч котись.

 

Літера п.     Я із букви «пе» торік

                      змайстрував собі турнік.

                      Підтягуюсь разів сто я,

                      маю силу і здоров’я.

 

Літера р.      Виліз равлик на стеблину,

                      зупинився і завмер:

                      на собі несе хатину,

                      а вона – як буква «ер».

 

Літера с.      Буква «ес» – як місяць в небі,

                        як маленький серпик в полі,

                      як окраєць хліба теплий,

                      кавуна шматок солодкий.

 

Літера т.     Тук-тук-тук, ток-ток-ток –

                      вибиває молоток.

                      Ним Ви цвяхи заб’єте,

                      схожий він на букву «те».

 

Літера у.      – Скажи, горобчику, чому

                      ти так боїшся букви «у»?

  • Тобі зізнаюся я, татку:

ця буква схожа на рогатку.

 

                             ( Учні виконують пісню « Зацвітає калина ».)

 

                      « Зацвітає калина »

 

                      Зацвітає калина,

                         зеленіє ліщина,

                         степом котиться

                         диво-луна..

 

                         Приспів:

 

                             Це моя Україна,

                             це моя Батьківщина,

                             що як батько і мати одна.

 

                         Це моя рідна хата,

                         земля хлібом багата,

                         це дитинство

                         моє золоте.

 

                             Приспів:

 

                             Це моя Україна,

                             це моя Батьківщина,

                             що як батько і мати одна.

 

 

Літера ф.     Буква «еф» гукає збоку:

                      « Всім узяти руки в боки!

                      І робіть, як я, малятка, –

                      починається зарядка.»

 

                              ( Учні виконують пісню « Усмішка ».)

 

                              « Усмішка »

 

                          Ця хвилинка дуже дорога

                          і легенька, і м’якенька, як пір’їнка..

                          Наша праця цього вимага,

                          тож звучи для всіх дітей, фізкультхвилинко.

 

                                   Приспів:

 

                              Щира пісенька у нас

                              про веселий перший клас.

                              І звучить вона так

                              виразно і дзвінко.

                              Щоб бадьорість була в нас,         /

                              посміхаймось у цей час.              /  

                              Посміхнись і ти до нас,            / двічі

                              фізкультхвилинко.                   /  

 

Літера х.      Хрестиком хустину

                      мама вишивала.

                      Букву «ха» Христинка

                      вишиту впізнала.

 

Літера ц.      Два стовпці в траві лежать,

                      знизу перекладина.

                      Братик мовить: « Буква «це»

                      у траву покладена.»

 

Літера ч.      Подивіться на четвірку

                      схожа буква «че» –

                      наче лицар войовничий

                      з піднятим мечем.

 

Літера ш.     Комиші шумлять: « Шу-шу »,

                      букву я нову пишу:

                      три стовпці, внизу межа –

                      ось і вийшла буква «ша».

 

Літера щ.     Грабельки лежать без ручки,

                      лиш з трьома зубцями.

                      Це, напевно, буква «ща»,

                      віднесу до мами.

 

Літера ь.      Хто абетку з Вас вивчав,

                      різні букви зустрічав.

                      Кожна з них – від « а » до « я » –

                      промовля своє ім’я.

                      Лиш одна із них німа,

                      в неї голосу нема.

                      Здогадався, певно, всяк!

                      Звуть цю букву «м’який знак».                      

                     

Літера ю.     Букву «ю» я впізнаю,

                      трохи дивна буква «ю»:

                      нібито до ясена,

                      буква «о» прив’язана.

 

Літера я.      Буква «я», немов віночок,

                      без музики йде в таночок.

 

                              ( Дівчата виконують танець-пісню « Зацвіла в долині ».)

 

                      « Зацвіла в долині »

 

                          Зацвіла в долині

                          червона калина,

                          ніби засміялась            /

                          дівчина-дитина.         / двічі

 

                          Любо, любо стало,

                          пташечка зраділа,

                          пташечка зраділа        /

                          і защебетала.             / двічі

 

                          Почула дівчина

                          і в білій свитині

                          з біленької хати           /

                          вийшла погуляти.      /  двічі

 

Учениця 5.    Веселе місто Алфавіт:

                      в нім кожне слово – цілий світ,

                      в нім кожна літера – жива,

                      і з них складаються слова.

 

« Буквар ».   А скажіть мені швиденько,

                      чи Ви знаєте Шевченка?

                      Хто то, діти, був Тарас –

                      знає це Ваш перший клас?

 

Учень 6.        Це поет бездольних мас,

                      це співець і наш Кобзар,

                      в серці мав любов і жар.

 

« Буквар ».   Що такого він зробив?

 

Учениця 6.    Україну він любив!

                      І за це пішов в кайдани,

                      щоб терпіти муки й рани.

                      Всі його ми батьком звемо –

                      так від роду і до роду.

                      Кожен вірш свій і поему

                      він присвячував народу.

 

« Буквар ».   Я вітаю Вас, малята.

                      Ви вже вмієте читати

                      і писати, й розмовляти.

                      А мені цікаво знати,

                      як навчились рахувати?

 

Цифра 1.      Ось «один» чи «одиниця» –

                      і тонка, й пряма, як спиця.

 

Цифра 2.      А оце ось цифра «два»:

                      в неї кругла голова,

                      довгий хвіст, зігнута шийка –

                      отака, як бачиш, «двійка».

 

Цифра 3.      Перші цифри – дві сестри,

                      ось і третя – цифра «три».

 

 

                      « Трійку», третій із значків,

                      складено із двох гачків.

 

Цифра 4.      Ось «чотири» жартівливо

                      випинає лікоть вліво.

 

Цифра 5.      Потім вийшла погулять

                      на папері цифра «п’ять»:

                      руку вправо простягнула,

                      ніжку бубликом зігнула.

 

Цифра 6.      Цифра «шість» – немов замок:

                      знизу круг, вгорі гачок.

 

Цифра 7.      Цифра «сім» – як кочерга,

                      в неї, бач, одна нога.

 

Цифра 8.      В цифри «вісім» – два кільця,

                      без початку, без кінця.

 

Цифра 9.      Цифра «дев’ять» чи «дев’ятка»,

                      наче в цирку акробатка:

                      сторчака як перевернеться,

                      зразу «шісткою» обернеться.

 

Цифра 0.      Кругла, наче буква «о»,

                      цифра «нуль»або ніщо.

 

« Буквар ».   Бачу, букви Ви вивчали,

                      рахували і писали.

                      Та мені доповіли,

                      кумедні випадки були.

 

                              ( Учні розповідають кумедні випадки.)

 

                                       Випадок 1.

 

Учениця 7.    – Знову мокрі черевики? –

                         сварить Женю мати. –

   – Ти, мабуть, у всіх калюжах

                                           встигнув побувати?

 

Учень 7.        – Що Ви, мамо, – каже Женя, –

                         не хвилюйтесь дуже:

                         ще й назавтра залишилось

                         чотири калюжі!

 

                             Випадок 2.

 

Учень 8.        Чому це ти подряпаний? –

                          Мар’ян Петра пита .

 

Учень 9.         Петро йому відказує:

  • Та я ж купав кота.

 

Учень 8.        – А я от не подряпаний,

                         хоч теж купав свого.

 

Учень 9.        – Еге, ти ж не викручував

                         і не сушив його.

 

« Буквар ».    А казки Ви, напевно, також знаєте?

 

Вчитель.       Звичайно. Казка « Коза-дереза ».

 

                  

( Учні інсценізують казку « Коза-дереза ».)

 

« Буквар ».    Всі літери прочитані,

                      усіх їх тридцять три.

                      Тепер дітей учитимуть

                      підручники нові.

 

Учениця 8.    Добрий « Букварику »,

                      перша книжко!

                      Хочеться навіть поплакати трішки…

                      Шкода розлучатися, хоч і треба,

                      ми не забудем ніколи про тебе!

 

Учениця 9.    Спасибі тобі за добру науку,

                      за паличку першу і першу букву,

                      за перше слово і першу казку,

                      за першої вчительки щиру ласку.

 

Учень 10.      Ми пам’ятатимем довгі роки

                      мудрі, повчальні твої уроки.

                      Ти навчив нас читати,

                      звуки й букви розрізняти.

                      Та час вже й нам «спасибі»

                      тобі велике сказати!

 

Учениця 10.  Прощавай, « Букварику »,

                      наш найперший друже!               

                      Ми тобі, « Букварику »,

                      дякуємо дуже.

 

 

Вчитель.      Діти, від першого вересня і до сьогоднішнього дня

                      з Вами були поруч Ваші рідні. Вони допомагали Вам

                      вчитися. Вони будуть поруч з Вами і надалі. Побажаємо

                      їм сили і наснаги!

 

Учень 11.      І ми «спасибі» скажем їм

                      батькам сонячним своїм:

                      не втомлювались Ви ніколи,

                      щодня збирати нас до школи.

 

Учениця 11.  Щоразу нас будили вранці,

                      збирали нам портфелі й ранці

                      і з нами Ви уроки вчили,

                      і малювали, і ліпили.

 

Учень 12.      Писали і читали вдома

                      і, як встигали, невідомо,

                      при цьому готувати їсти,

                      білизну прать, місити тісто.

 

Учениця 12.  Нести домашнії турботи,

                      ходити на свою роботу

                      і залишатися на диво –

                      красивими і молодими.

 

Учень 13.      А для всіх гостей дарунок –

                      веселенький наш танок.

                      Отже, друзі, ширше коло,

                      не жаліймо чобіток.

 

( Учні виконують танок « Веселі каченята ».)

 

Учениця 13.  Спасибі всім, хто дбав про нас

                      у цей нелегкий для нас час.

 

Учень 14.      Дуже весело гуляти

                      нам на святі « Букваря »,

                      та закінчувати свято

                      нам пора уже, пора.

 

Вчитель.       Нехай ця чудова пора

                      всім подарує вік щасливий,

                      щоб не згасали доброта,

                      здоровя, радощі і сила.

                   

 

                      Щоб Ваш важкий почесний труд

                      був плідний, як багата осінь,

                      і кожен день, що йде новий,

                      хай тільки радість Вам приносить.

 

                              ( Учні виконують пісню « Прощальна ». )

 

                      « Прощальна »

 

                      Гості наші милі,

                         Вам низький уклін.

                         Щастя і здоров’я

                         зичим Вам усім.

 

                          Приспів:

 

                               І в Вас, і в нас

                               хай буде гаразд,

                               щоб Ви і ми

                               щасливі були.

 

                          Щоб цвіли усі Ви,

                          як весняний цвіт,

                          щоб прожили в мирі

                          Ви багато літ.

 

                          Приспів:

 

                               І в Вас, і в нас

                               хай буде гаразд,

                               щоб Ви і ми

                              щасливі були.      

   

Вчитель.       За те, що Ви так гарно подякували « Букварику », він

                      приніс у подарунок Вам книжечки.

 

                      ( Хлопець - « Буквар » роздає учням книжечки.)

 

 

 

 

 

          

 

Завантаження...
docx
Додано
25 жовтня 2020
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку