Сценарій позакласного заходу
Назва
|
Аукціон комп’ютерних проектів |
Актуальність
|
Формування компетенції «підприємництво» у учнів, узгодження навчання із сучасним життям, залучення батьків до співпраці |
Мета
|
Підвищити відповідальність за результати самостійної роботи; Заохотити учнів до активного використання набутих на уроках інформатики знань та вмінь; |
Завдання
|
1. Створення ігрового проекту засобами програмування Скретч; 2. Створення рекламної презентації програмного продукту 3. Розробка і створення блок-схеми проекту засобами PowerPoint 4. Захист власної розробки |
Етапи реалізації
|
1. Об’єднання учнів в міні команди (по 2-3 учні) 2. Вибір (розробка) сценарію гри 3. Створення програмного продукту 4. Тестування програмного продукту 5. Розробка презентації 6. Додавання блок-схеми в презентацію 7. Публікація проекту на електронній дошці 8. Експертна оцінка продукту учнями 2-Г класу |
|
9. Представлення проекту на аукціоні |
Термін реалізації
|
4 уроку з 8 квітня по 13 травня 2019 Позакласний захід 20 травня 2019 року |
Забезпечення умов реалізації
|
По закінченню роботи над власне програмним продуктом, гра була представлена учням 2-Г класу для «експертної» оцінки. На уроці інформатики другокласники спробували пограти з кожною із 10 представлених ігор. Кожен з «експертів» мав 5 балів, які він/вона могли виставити будь –якому проекту, в будь-якій кількості. Результати «експертизи» заносилися в таблицю і стали «початковою ціною» продукту. |
Оформлення результатів (сценарій, презентація, буклет, пам`ятка, фотозвіт) |
Буклет (додаток 1), «грошова одиниця 1 бал» (додаток 2) |
Хід заходу
|
1. За вже відпрацьованим з «експертами» сценарієм з проектами познайомилися «інвестори» (батьки), що теж мали по 5 балів для оцінювання. 2. По закінченню першої частини, автори ігор рекламували свою розробку і переконували «інвесторів» в доцільності придбання саме їхнього продукту. 3. Після презентацій власне почалися «торги»: об’являвся номер і назва проекту і «інвестори» вносили кошти (бали) 4. За підсумками «торгів», визначився рейтинг робіт, а бали були конвертовані «інвесторами» в реальні призи.
|
Експерти за роботою ВИШНІВСЬКА ЗОШ 6-Г КЛАС №2
Кожне діло треба знати, Як скінчити, як почати.
Аукціон
Комп'ютерних проектів
ВИШНІВСЬКА ЗОШ №2
6-Г КЛАС
Учням було запропоновано розробити ігру засобами Скретч. Допускалося викори стовувати легеду з Робочого зошиту, до якої можна було внести будь-які
зміни, або використати свіою легеду.
Для подальшого «продажу» розробленого продукту необхідно було розробити презентацію.
Розроблені ігри пройшли випробування серед учнів 2-Г класу, які виставили свої експертні оцінки.
Розробки, що отримали найвищі бали, сьогодні виставлені на «продаж» .
ТАБЛИЦЯ ПРОЕКТІВ З
ПОПЕРЕДНІМИ БАЛАМИ РОЗКЛАД РОБОТИ АУКЦІОНУ
Назва гри |
Автори |
Експертні бали |
Ваші бали |
Вполюй єдинорога |
Гончарук, Каленська, Логай |
6 |
|
Зменш бегемотика |
Максименко |
10 |
|
Ракон Су-су |
Юрій, Шурапова |
5 |
|
Лабіринт |
Єрьоменко, Гуцаленко, Жердецький |
6 |
|
Злий метелик |
Шабатін, Юсифов |
9 |
|
Ловимо злого кажана |
Безніцька, Іващенко |
4 |
|
Летючий папуга |
Хоменко |
8 |
|
Бетмаус і злий зловмисник |
Очеретня, Шерметинська |
6 |
|
Полювання |
Моспан, Семенюк |
11 |
|
Полювання |
Пінчук, Співак |
5 |
|
Кажан |
Сальнєва |
4 |
|
10:00-10:10 Збір і перехід до каб.49
10:10-10:40 Огляд проектів
10:40-10:50 Повернення в клас
10:50-11:50 Презентація проектівпереможців і «торги»
11:50– Робота з класним керівником
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|
|
|
1 бал Аукціон комп’ютерних проектів 6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе
|