Позакласний захід "Аукціон комп'ютерних проектів"

Про матеріал
Як провести захист проектів? Як емоційно закінчити навчальний рік? Ці та інші питання, я впевнена, постають перед вчителями щороку. Я спробувала зробити це у вигляді торгів.
Перегляд файлу

Сценарій позакласного заходу

 

Назва

 

Аукціон комп’ютерних проектів

Актуальність

 

Формування компетенції  «підприємництво» у учнів, узгодження навчання із сучасним життям, залучення батьків до співпраці

Мета

 

Підвищити відповідальність за результати самостійної роботи;

Заохотити учнів до активного використання набутих на уроках інформатики знань та вмінь;

Завдання

 

1.                 Створення ігрового проекту засобами програмування Скретч;

2.                 Створення рекламної презентації програмного продукту

3.                 Розробка і створення блок-схеми проекту засобами PowerPoint 

4.                 Захист власної розробки

Етапи реалізації

 

1.  Об’єднання учнів в міні команди (по 2-3 учні)

2.  Вибір (розробка) сценарію гри

3.  Створення програмного продукту

4.  Тестування програмного продукту

5.  Розробка презентації

6.  Додавання блок-схеми в презентацію

7.  Публікація проекту на електронній дошці

8.  Експертна оцінка продукту учнями 2-Г класу

 

9. Представлення проекту на аукціоні

Термін реалізації

 

4 уроку з 8 квітня по 13 травня 2019

Позакласний захід 20 травня 2019 року

Забезпечення умов реалізації

 

По закінченню роботи над власне програмним продуктом, гра була представлена учням 2-Г класу для «експертної» оцінки. На уроці інформатики  другокласники спробували пограти з кожною із 10 представлених ігор. Кожен з «експертів» мав 5 балів, які він/вона могли виставити будь –якому проекту, в будь-якій кількості. Результати «експертизи» заносилися в таблицю і стали «початковою ціною» продукту.

Оформлення

результатів (сценарій, презентація, буклет, пам`ятка, фотозвіт)

Буклет (додаток 1), «грошова одиниця 1 бал»

(додаток 2)

Хід заходу

 

1.                 За вже відпрацьованим з «експертами» сценарієм з проектами познайомилися «інвестори» (батьки), що теж мали  по 5 балів для оцінювання.

2.                 По закінченню першої частини, автори ігор рекламували свою розробку і переконували «інвесторів» в доцільності придбання саме їхнього продукту.

3.                 Після презентацій власне почалися «торги»: об’являвся номер і назва проекту і «інвестори» вносили кошти (бали)

4.                 За підсумками «торгів», визначився рейтинг робіт, а бали були конвертовані «інвесторами» в реальні призи.

 

 


Експерти за роботою                                                                                          ВИШНІВСЬКА ЗОШ 6-Г КЛАС                                                                                                                                                                                                         №2

Кожне діло треба знати, Як скінчити, як почати.

Аукціон

Комп'ютерних проектів

ВИШНІВСЬКА ЗОШ №2

6-Г КЛАС

Комп'ютерні проекти: гра в Скретч і її презентація


Учням було запропоновано розробити            ігру засобами Скретч. Допускалося викори             стовувати легеду з Робочого зошиту, до якої можна           було внести будь-які

зміни, або використати свіою легеду. 

Для подальшого «продажу» розробленого продукту необхідно було розробити презентацію.

Розроблені ігри пройшли випробування серед учнів 2-Г класу, які виставили свої експертні оцінки.

Розробки, що отримали найвищі бали, сьогодні виставлені на «продаж» .

ТАБЛИЦЯ ПРОЕКТІВ З

ПОПЕРЕДНІМИ БАЛАМИ РОЗКЛАД РОБОТИ АУКЦІОНУ

 

Назва гри

Автори

Експертні бали

Ваші бали

Вполюй єдинорога

Гончарук, Каленська,

Логай

6

 

Зменш бегемотика

Максименко

10

 

Ракон Су-су

Юрій, Шурапова

5

 

Лабіринт

Єрьоменко, Гуцаленко,

Жердецький

6

 

Злий метелик

Шабатін, Юсифов

9

 

Ловимо злого кажана

Безніцька, Іващенко

4

 

Летючий папуга

Хоменко

8

 

Бетмаус і злий зловмисник

Очеретня, Шерметинська

6

 

Полювання

Моспан, Семенюк

11

 

Полювання

Пінчук, Співак

5

 

Кажан

Сальнєва

4

 

10:00-10:10 Збір і перехід до каб.49

10:10-10:40 Огляд проектів 

10:40-10:50 Повернення в клас

 10:50-11:50        Презентація       проектівпереможців і «торги»

11:50– Робота з класним керівником

 

 


 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

 

1 бал

Аукціон комп’ютерних проектів 

6-Г клас ЗОШ №2 м. Вишневе

 

 

pdf
Пов’язані теми
Інформатика, Сценарії
Додано
22 травня 2019
Переглядів
819
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку