гПозакласний захід для учнів 6 класe «Шалені числа»
Серед усіх наук,
що відкривають людству
шлях до пізнання законів природи,
наймогутніша,
найвеличніша наука — математика.
С. Ковалевська
Мета позакласного заходу:
ХІД ЗАХОДУ
Ведучий. Доброго дня, дорогі гості, шановні вболівальники та учасники змагань. Сьогодні ми будемо свідками цікавої боротьби юних математиків. У змаганнях беруть участь три , які матимуть можливість показати свої знання, ерудицію, кмітливість і вміння мислити.
За ходом змагань спостерігатиме журі….Тимошенко І.Ю.,Демідова В.О.
Давайте ж розпочнемо зі знайомства. А розпочне та команда, яка перша розкодує загадане слово
І Розминка
Кожній команді дається хвилина, ваше завдання дати як умога більше правильніх відповідей.
Запитання 1-й команді:
(Задача)
Запитання 2-й команді:
Запитання 3-й команді
ІІ конкурс «Знайди число»
Для наступного конкурсу мені необхідно по одному учаснику від кожної команди
Їм я роздаю картки, на яких у таблиці записано числа від 1 до 30.
Я читаю повільно певні числа, які вам слід закреслювати у таблиці. Виграє той, хто закреслить більше чисел.
24, 1, 23, 7, 2, 26, 21, 12, 5, 18
ІІІ Конкурс «Хто наступний?»
Кожна правильна відповідь оцінюється 1 балом.
Завдання .Продовжіть послідовність:
12, 24,36….
4, 9, 16, 25…..
1, 3, 6, 10, 15…..
1, 4, 10, 20…
2, 5, 11, 23….
Поки команди виконують завдання проведемо конкурс запитань і загадок для уболівальників та журі. Правильна відповідь може бути зарахована як 1 бал тій чи іншій команді(на розсуд того хто дає відповідь)
1. Назвіть середнє арифметичне портфеля і рюкзака.( Ранець)
2. Назвіть середнє арифметичне жінки і риби.(русалка)
3. Назвіть середнє арифметичне їжака і гадюки .(колючий дріт)
4. Назвіть середнє арифметичне трамвая і поїзда.(електричка)
5. Назвіть середнє арифметичне піаніно і баяна. (акордеон)
6. Назвіть середнє арифметичне холодильника і вентилятора.(кондиціонер)
7. Назвіть середнє арифметичне велосипеда і мотоцикла.( мопед)
ІV Від нашого столу вашому
Наші команди заздалегіть приготували цікаві завдання своїм супротивникам
V Збери число
Зараз кожному з вас дається число, ваше завдання якнайшвидше зібрати ці числа
15 328, 23 158, 82 153, 51 325, 32 815 (кожному учневі дається одна цифра)
Підсумок гри
Ведучий. На змаганнях усі були уважними і кмітливими, зосередженими і спритними, доброзичливими і веселими. Ми переконалися, що кожен з вас може стати справжнім математиком, а допоможуть у цьому знання з математики, яку ви, без сумніву, любите і поважаєте.
Журі гри підбиває підсумки і нагороджує переможців.
ІІ конкурс «Знайди число»
13 |
27 |
4 |
20 |
1 |
28 |
16 |
22 |
26 |
19 |
7 |
21 |
30 |
8 |
6 |
29 |
23 |
11 |
14 |
24 |
3 |
18 |
2 |
25 |
15 |
9 |
10 |
17 |
12 |
5 |
13 |
27 |
4 |
20 |
3 |
25 |
18 |
22 |
23 |
10 |
5 |
21 |
30 |
8 |
6 |
29 |
24 |
11 |
14 |
26 |
1 |
16 |
2 |
28 |
15 |
9 |
19 |
17 |
12 |
7 |
13 |
27 |
47 |
26 |
5 |
15 |
16 |
2 |
22 |
19 |
12 |
7 |
30 |
8 |
6 |
29 |
28 |
11 |
14 |
24 |
3 |
18 |
23 |
25 |
20 |
9 |
10 |
17 |
21 |
1 |
13 |
27 |
4 |
20 |
1 |
28 |
16 |
22 |
26 |
19 |
7 |
21 |
30 |
8 |
6 |
29 |
23 |
11 |
14 |
24 |
3 |
18 |
2 |
25 |
15 |
9 |
10 |
17 |
12 |
5 |
13 |
27 |
4 |
20 |
3 |
25 |
18 |
22 |
23 |
10 |
5 |
21 |
30 |
8 |
6 |
29 |
24 |
11 |
14 |
26 |
1 |
16 |
2 |
28 |
15 |
9 |
19 |
17 |
12 |
7 |
13 |
27 |
47 |
26 |
5 |
15 |
16 |
2 |
22 |
19 |
12 |
7 |
30 |
8 |
6 |
29 |
28 |
11 |
14 |
24 |
3 |
18 |
23 |
25 |
20 |
9 |
10 |
17 |
21 |
1 |
|
|
|
|
І конкурс «Розминка» |
|
|
|
ІІ конкурс «Знайди число» |
|
|
|
ІІІ конкурс «Хто наступний?» |
|
|
|
ІVконкурс «Від нашого столу вашому» |
|
|
|
V конкур «Збери число» |
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
І конкурс «Розминка» |
|
|
|
ІІ конкурс «Знайди число» |
|
|
|
ІІІ конкурс «Хто наступний?» |
|
|
|
ІVконкурс «Від нашого столу вашому» |
|
|
|
V конкур «Збери число» |
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
І конкурс «Розминка» |
|
|
|
ІІ конкурс «Знайди число» |
|
|
|
ІІІ конкурс «Хто наступний?» |
|
|
|
ІVконкурс «Від нашого столу вашому» |
|
|
|
V конкур «Збери число» |
|
|
|
Всього |
|
|
|
1