Позакласний захід "Гра-конкурс "Юні-умільці"

Про матеріал
Навчально-пізнавальна гра - конкурс "Юні умільці" розроблена, як для перевірки знань, умінь учнів з трудового навчання,так і для змагання... Можна проводити для учнів 5-9 класів, ускладнюючі завдання.
Перегляд файлу

Підготував   Олександр  Сергійович Кругляк,

вчитель трудового навчання ЗЗСО І-ІІІ ст.№6

 Жмеринської міської ОТГ

                                                            

Сценарій позакласного  заходу з трудового навчання

                                        Гра - конкурс  «Юні умільці»

 (для учнів 6 х класів)

                                     Девіз конкурсу:

«За маленькими партами  сидить велика зміна»

 

Мета конкурсу : узагальнити та перевірити знання та вміння учнів, закріпити їх програмні вміння і навички; розвивати логічне мислення, зосередженість, пам’ять, вміння колективно працювати виконувати творчі завдання, виховувати доброзичливість та повагу до ровесників і педагогів,

формувати пізнавальну спрямованість учнів;  

Обладнання та наочність: оформлення сцени: на стіні мультимедійна дошка,проектор,слюсарний, столярний інструмент, паперовий ящик,столи для команд, столи для виставки робіт

 Орієнтовна тривалість заходу 1,5 години.

В актовій залі звучить музика,на мультимедійній дошці за допомогою проектора висвітлюються  вислови про працю, її значення , девіз «За маленькими партами сидить велика зміна», ролики про роботу учнів на уроках трудового навчання. При вході в актовий зал виставка робіт учнів, гуртківців які були виготовленні на уроках та позаурочний час. Присутні члени журі, учні школи, учителя, батьки, адміністрація школи,випускники школи.

 

Хід  гри -конкурсу

Вступне слово ведучого.

Шановні гості,вболівальники, учасники гри,поважне журі!

 Праця  це одне з найчистіших і найшляхетніших джерел емоційного стану, радості діяння, творення. Думка, що народжена, збуджена, витончена в праці, стає радісною, оптимістичною.. Це вислів великого українського педагога, мудрого учителя,письменника,поета - В. О.Сухомлинського. І дійсно сенс нашого життя сладає і має складати тільки праця.  Творча, креативна, витончена і радісна і  оптимістична…

  І сьогодні ми зібралися для проведення дуже цікавої та змістовної гри - конкурсу  «Юні умільці». Який виявить рівень Ваших знань та вмінь з трудового навчання і покаже ваші можливості в різних ситуаціях… І виявити можливості команд допоможе вельмишановне , компетентне та незалежне журі, в складі директора школи ___________, заступника директора з навчально-виховної роботи __________ вчителів обслуговуючої справи ___________ вчителів трудового навчання __________

Вірш про журі…

Слова ведучого. Перед початком  змагань хочу Вам побажати всім витримки , натхнення, віри в себе та власні сили, оптимізму,бадьорості,активної підтримки  вболівальників!

Змагатися за право кращої команди-ерудита з трудового навчання запрошуються учні 6х класів, знавці трудового навчання,кращі з кращих, а саме:

команда 6-А класу «Шуруп» капітан команди ___________­­­­­­­­­­­_________

команда 6-Б класу «Золоті ручки» капітан команди ________________

команда 6-В класу «Умілі руки» капітан команди___________________

І конкурс. „Презентація команд”.  Команди шикуються на сцені і по черзі капітани представляють склад, назву, девіз команди, розкрити зміст зображеного на емблемі (емблеми капітани передають журі). Журі оцінюють команди ( в тому числі форму команди ; за вихід команд (10 балів)

Команди сідають за столи завчасно розставлені на сцені.

Слова ведучого: Конкурсна програма складається з 6 конкурсів, де зможете показати свої знання та вміння з різних розділів трудового навчання .

І так проведемо размінку команд, конкурс №2 називається «Ерудити» за нього можна отримати команді мах 10 балів, якщо правильно відповісти на всі запитання. На кожне питання для обмірковування дається 10 секунд і оцінюється 2 балами(попередньо команда записує відповіді на листку паперу. Уважно слухаємо запитання:

  1.Як називається природній візерунок на обробленій поверхні деревини? (Текстура)

2.Який інструмент застосовують для розмічання і перевірки прямих кутів?

(Столярний кутник)

  1. яких частин складається столярна ножівка? (Ручка, ножівкове полотно)

4.Як знайти зафарбований забитий цвях? (За допомогою магніту)

5.Дуби........живуть до тисяч років? (до 2; 5; 10 тисяч років)

6.Як краще фарбувати деревину - вздовж чи поперек волокон?

( Вздовж)

7.Що роблять для зменшення тертя між полотном пилки й стінками пропилу?

(Розведення зубців)

Конкурс №3 «Збиранння пазлів » На сцену виносять три конверти в яких розрізаний на дрібні сегменти малюнок інструментів для розмічання . Дається 3 хвилини. Переможець повинен перший скласти малюнок, наклеїти на аркуш паперу. При оцінюванні враховується акуратність та точність виконання завдання.

Надається 3 хвилини групі підтримці 6-А;класу для підтримки команди, і заробити для них додаткові 10 балів.

Конкурс №4 «Конкурс капітанів» Максимально за нього можна отримати 10 балів. За 30 сек. використовуючи молоток і вміння необхідно забити цвях у дерев’яний брусок. При оцінюванні враховується кількість ударів молотком (найменша кількість ударів за визначений час - вважаєься переможцем конкурсу). Зігнутий цвях вважається не виконаним завданням і оцінюється нуль балів.

Журі підводить підсумки 4 конкурсів, оголошує кількість балів набраних командами та попередньо зайняті місця.

Конкурс №5 «Чарівна скринька» На сцену виноситься накритий тканиною невеликий ящик. Представники команд не відкриваючи ящика по черзі, просунувши руки в попередньо вирізані отвори ящика, намацують предмети які знаходяться в ньому. Після цього необхідно за 20 секунд підійшовши до своєї команди на аркуші паперу написати, що вони визначили в ящику. Зачитавши свої відповіді по-черзі перед журі, яке рахує названі предмети (кожний правильно названий предмет І бал, а їх в ящику 10 ) Ведучий розпаковує ящик перед болільниками і показує інструменти які там знаходились та пояснює їх призначення .

Надається 3 хвилини групі підтримці 6-Б класу для підтримки команди, і заробити для них додаткові 10 балів.

Конкурс №6 «Хто-кого...» Команди по-черзі задають одна одній по питанню на різноманітну тематику пов’язані з технікою. Оцінюється оригінальність запитань 1 балом , правильність, точність, оригінальність відповідей 2 балами. На обговорення питань дається 10 секунд.

6-А задає питання 6-Б,В; 6-Б задає питання 6-А,В; 6-В задає питання 6-А,Б. Журі оцінює конкурс і записує собі результати.

Надається 3 хвилини групі підтримці 6-В класу для підтримки команди, і заробити для них додаткові 10 балів., а в цей час журі підсумовує бали , визначає місця виписує грамоти, готується для нагородження Ведучий проводить конкурс з вболівальниками, задає їм питання пов’язані з трудовим навчанням і за правильну відповідь нагороджує призом.

Журі підводить підсумки 6 конкурсів, оголошує кількість балів набраних командами та зайняті місця. На сцені голова журі нагороджує переможців грамотами і всіх учасників конкурсу солодкими призами.

Підсумкове слово ведучого про необхідність здобувати знання та вміння з трудового навчання, знайомитися з основами професії тим самим орієнтуватись на вибір майбутньої професії.

 

Гра - конкурс  «Юні умільці»

серед учнів 6х класів

1 конкурс

Зовнішній вигляд (5 балів)

Назва команди (2 бали)

Девіз команди ( 3 бали)

Загальна кількість балів 10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 конкурс

1 питання (26).

2 питання (2 6.)

3 питання (2 6.)

4 питання (2 6.)

5 питання (2 6.) 10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 конкурс

Збирання пазлів

За

прострочений

час

(-2 бали)

Якість роботи (-2 бали)

 

 

10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 конкурс"

Капітанів"

За

просрочений час(-2 бали)

Якість роботи (-2 бали)

 

 

10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 конкурс

"Чарівна

скринька"

 

 

 

 

10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 конкурс

"Хто-кого..."

 

 

 

 

10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підтримка

команди

(додаткові

бали)

 

 

 

 

10 балів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку