Позакласний захід "Інформатичний калейдоскоп" можна використовувати в рамках тижня інформатики для учнів 2-3 класів.
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;
розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
Розшифрувати анаграми
и ш а к м – _______________________
о т м і н о р – ___________________
м к п о р е ю т – ________________
а к а л в т р у і а – _____________
Розшифрувати анаграми
и ш а к м – _______________________
о т м і н о р – ___________________
м к п о р е ю т – ________________
а к а л в т р у і а – _____________
Склади правильний алгоритм
1- ______________________________________
2 – _____________________________________
3- ______________________________________
4- ______________________________________
5- ______________________________________
6- ______________________________________
Склади правильний алгоритм
1- ______________________________________
2 – _____________________________________
3- ______________________________________
4- ______________________________________
5- ______________________________________
6- ______________________________________
Додаткове завдання. Прочитати зашифроване визначення.
- Використовуючи даний шифр прочитати визначення та записати його у зазначеному місці.
В |
|
К |
|
Н |
|
В |
|
Ц |
|
– |
|
|
И |
|
О |
|
А |
|
Е |
|
Ь |
|
Ц |
|
|
И |
|
О |
|
Х |
|
О |
|
Е |
|
|
К |
|
В |
|
Т |
|
Й |
|
Т |
|
|
О |
|
У |
|
А |
|
Г |
|
Р |
|
Т |
|
|
Н |
|
Є |
|
Л |
|
О |
|
И |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: _______________________________________________
Додаткове завдання. Прочитати зашифроване визначення.
- Використовуючи даний шифр прочитати визначення та записати його у зазначеному місці.
В |
|
К |
|
Н |
|
В |
|
Ц |
|
– |
|
|
И |
|
О |
|
А |
|
Е |
|
Ь |
|
Ц |
|
|
И |
|
О |
|
Х |
|
О |
|
Е |
|
|
К |
|
В |
|
Т |
|
Й |
|
Т |
|
|
О |
|
У |
|
А |
|
Г |
|
Р |
|
Т |
|
|
Н |
|
Є |
|
Л |
|
О |
|
И |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: _______________________________________________
Інформатичний калейдоскоп
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;
розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
В нас сьогодні день не звичний –
Веселий та інформатичний.
Ігри, конкурси, змагання –
Все без смутку та турбот.
Жарти, ребуси, кросворди:
Разом все – калейдоскоп.
Щоб перемоги в конкурсі здобути –
Веселим та кмітливим треба бути.
Доброго дня, дорогі учасники, вболівальники та гості нашого інформатичного калейдоскопу. Сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання, розгадувати кросворди, ребуси. А в кінці нашого конкурсу визначимо найкмітливіших, найвеселіших знавців комп’ютерної грамотності.
Привітання команд – капітани представляють команди.
І «Розминка»
Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова».
ІІ. Ребуси (5 балів)
- У конкурсі пропонуються ребуси, які потрібно розгадати. Оцінюється у 5 балів.
процесор
комп’ютер
монітор
мишка
ІІІ конкурс «Пазли»
Команда отримує по 3 пазла з теми «Пристрої ПК».
Завдання:
Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.
Учасники готові? Почали.
Чи готове наше журі оцінити 3 останні конкурси?
ІV. Капітанський. (1 бал за правильну відповідь)
- Кожен капітан для своєї команди може виграти ще 7 балів, якщо правильно дасть відповіді на усі питання конкурсу капітанів. За кожну правильну відповідь – 1 бал.
І капітан:
ІІ капітан:
Фіз – хвилинка
V. Анаграми. (5 балів)
Розшифрувати анаграми для кожної команди.
и ш а к м – мишка
о т м і н о р – монітор
м к п о р е ю т – комп’ютер
а к а л в т р у і а – клавіатура
VI конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»
Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Windows. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Щоб її подолати, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?»
Максимальна оцінка – 5 балів (по одному балу за правильну відповідь).
Файл «Яку інформацію отримує Петрик?»
Відповіді: 1) смакову, 2) звукову, 3) зорову, 4) нюхову, 5) тактильну.
VІІ. «Зроби бутерброд»
Склади правильний алгоритм (3 бали)
1- відріж кусок хліба
2 – намаж кусок хліба маслом
3- відріж кусок сира
4- поклади сир на бутерброд
5- відріж кусок огірка
6- поклади огірок на бутерброд
Додаткове завдання
ІV. Прочитати зашифроване визначення. (3 бали)
- Використовуючи даний шифр прочитати визначення та записати його у зазначеному місці. На виконання дається 1 хвилина. Конкурс оцінюється у 3 бали.
В |
|
К |
|
Н |
|
В |
|
Ц |
|
– |
|
|
И |
|
О |
|
А |
|
Е |
|
Ь |
|
Ц |
|
|
И |
|
О |
|
Х |
|
О |
|
Е |
|
|
К |
|
В |
|
Т |
|
Й |
|
Т |
|
|
О |
|
У |
|
А |
|
Г |
|
Р |
|
Т |
|
|
Н |
|
Є |
|
Л |
|
О |
|
И |
|
М |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідь: Виконавець – це той хто виконує алгоритм.
- Листки із виконаним завданням передаються жюрі.
Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі.
(Оголошення результатів змагань)
НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.
Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!
Яку інформацію отримує Петрик?
Яку інформацію отримує Петрик?