Позакласний захід "Інформатичний калейдоскоп" для учнів 2-3 класів

Про матеріал

Позакласний захід "Інформатичний калейдоскоп" можна використовувати в рамках тижня інформатики для учнів 2-3 класів.

Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

Перегляд файлу

Розшифрувати анаграми

и   ш   а   к   м – _______________________

о   т   м   і   н   о   р – ___________________

м   к   п   о   р   е    ю    т – ________________

а   к   а   л   в   т   р   у   і    а – _____________

 

Розшифрувати анаграми

и   ш   а   к   м – _______________________

о   т   м   і   н   о   р – ___________________

м   к   п   о   р   е    ю    т – ________________

а   к   а   л   в   т   р   у   і    а – _____________

 

Склади правильний алгоритм

1- ______________________________________

2 – _____________________________________

3- ______________________________________

4- ______________________________________

5- ______________________________________

6- ______________________________________

 

Склади правильний алгоритм

1- ______________________________________

2 – _____________________________________

3- ______________________________________

4- ______________________________________

5- ______________________________________

6- ______________________________________

 

 

Перегляд файлу

Додаткове завдання.   Прочитати зашифроване визначення.

-  Використовуючи даний шифр прочитати визначення та записати його у зазначеному місці.

В

 

К

 

Н

 

В

 

Ц

 

 

 

И

 

О

 

А

 

Е

 

Ь

 

Ц

 

 

И

 

О

 

Х

 

О

 

Е

 

 

К

 

В

 

Т

 

Й

 

Т

 

 

О

 

У

 

А

 

Г

 

Р

 

Т

 

 

Н

 

Є

 

Л

 

О

 

И

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: _______________________________________________

Додаткове завдання.   Прочитати зашифроване визначення.

-  Використовуючи даний шифр прочитати визначення та записати його у зазначеному місці.

В

 

К

 

Н

 

В

 

Ц

 

 

 

И

 

О

 

А

 

Е

 

Ь

 

Ц

 

 

И

 

О

 

Х

 

О

 

Е

 

 

К

 

В

 

Т

 

Й

 

Т

 

 

О

 

У

 

А

 

Г

 

Р

 

Т

 

 

Н

 

Є

 

Л

 

О

 

И

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: _______________________________________________

 

Перегляд файлу

Інформатичний калейдоскоп

Мета:  Підвищити рівень знань учнів з інформатики;

розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.

В нас сьогодні день не звичний –

Веселий та інформатичний.

Ігри, конкурси, змагання –

Все без смутку та турбот.

Жарти, ребуси, кросворди:

Разом все – калейдоскоп.

Щоб перемоги в конкурсі здобути –

Веселим та кмітливим треба бути.

Доброго дня, дорогі учасники, вболівальники та гості нашого інформатичного калейдоскопу. Сьогодні ми будемо виконувати цікаві завдання, розгадувати кросворди, ребуси. А в кінці нашого конкурсу визначимо найкмітливіших, найвеселіших знавців комп’ютерної грамотності.

 

Привітання команд – капітани представляють команди.

І  «Розминка»

Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда, що знає відповідь піднімає табличку «Відповідь готова».

  1. На столі стояло 3 склянки з полуницями. Сашко з’їв одну склянку полуниць. Скільки склянок залишилося? (3. Сашко склянок не їв).
  2. Коли півень стоїть на одній нозі, то його маса 6 кг. Яка маса півня, що стоїть на двох ногах? (Така ж).
  3. Коли чорній кішці найлегше пробратися в хату? (Коли відкриті двері).
  4. Троє коней пробігли 12 км. Скільки пробіг кожен кінь? (12 км).
  5. По дорозі йшли дві матері, дві дочки і одна внучка. Скільки людей йшло? (Троє: бабуся, мама і дитина).
  6. 4 хлопчики вирушили до міста з села. А на зустріч їм – 3 дівчаток. Скільки всього дітей ішло з села до міста? (4).
  7. На одній вербі росло 23 груші, а на другій – 27. Скільки всього груш зірвали діти разом? (Жодної).
  8. Одна сторона квадрата 6 см, а друга – на 2 см довша. Знайди другу сторону квадрата. (6 см).

ІІ. Ребуси (5 балів)

- У конкурсі пропонуються ребуси, які потрібно розгадати. Оцінюється у 5 балів.

 

 процесор

 

 

комп’ютер

 

 

 монітор

 

 

 

 

 мишка

 

 

 

 

 

 

ІІІ конкурс «Пазли»

Команда отримує по 3 пазла з теми «Пристрої ПК».

Завдання:

  1. Необхідно зібрати пазли на швидкість.
  2. Вказати, які функції виконують пристрої, зображені на пазлах.

Правильно зібраний пазл і вказана його функція – 1 бал.

Учасники готові? Почали.

Чи готове наше журі оцінити 3 останні конкурси?

 

ІV. Капітанський. (1 бал за правильну відповідь)

 - Кожен капітан для своєї команди може виграти ще 7 балів, якщо правильно дасть відповіді на усі питання конкурсу капітанів. За кожну правильну відповідь – 1 бал.

І капітан:

  1. Якою косою не можна косити? (Дівочою).
  2. Яким стане камінь, якщо його вкинути в Чорне море? (Мокрим).
  3. Що стоїть між вікном і дверима? (Буква «і»).
  4. Чому мисливець шукає зайця? (Бо не знає, де він є).
  5. Коли гуси починають пливти? (Коли не дістають лапами до дна).

ІІ капітан:

  1. Що людина робить перед тим, як встане? (Сидить або лежить).
  2. Ким бігала корова, як була мала? (Телятком).
  3. Який вогонь не пече? (Намальований).
  4. Під яким кущем сидить заєць, коли іде дощ? (Під мокрим).
  5. В якому морі немає води? (В намальованому).

Фіз – хвилинка

 

 

 

 

V. Анаграми. (5 балів)

Розшифрувати анаграми для кожної команди.

 

и   ш   а   к   м – мишка

о   т   м   і   н   о   р – монітор

м   к   п   о   р   е    ю    т – комп’ютер

а   к   а   л   в   т   р   у   і    а – клавіатура

VI конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»

Наші команди наближаються до столиці Комп'ютерленду – Windows. Цього разу на їх шляху з'явилася перепона – прірва Вірус. Щоб її подолати, треба заповнити картку-завдання «Яку інформацію отримує Петрик?»

 

Максимальна оцінка – 5 балів (по одному балу за правильну відповідь).

Файл «Яку інформацію отримує Петрик?»

Відповіді: 1) смакову, 2) звукову, 3) зорову, 4) нюхову, 5) тактильну.

 

 VІІ. «Зроби бутерброд»
Склади правильний алгоритм (3 бали)

1- відріж кусок хліба

2 – намаж кусок хліба маслом

3- відріж кусок сира

4- поклади сир на бутерброд

5- відріж кусок огірка

6- поклади огірок на бутерброд

Додаткове завдання

ІV. Прочитати зашифроване визначення. (3 бали)

-  Використовуючи даний шифр прочитати визначення та записати його у зазначеному місці. На виконання дається 1 хвилина. Конкурс оцінюється у 3 бали.

 

В

 

К

 

Н

 

В

 

Ц

 

 

 

И

 

О

 

А

 

Е

 

Ь

 

Ц

 

 

И

 

О

 

Х

 

О

 

Е

 

 

К

 

В

 

Т

 

Й

 

Т

 

 

О

 

У

 

А

 

Г

 

Р

 

Т

 

 

Н

 

Є

 

Л

 

О

 

И

 

М

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: Виконавець – це той хто виконує алгоритм.

  - Листки із виконаним завданням передаються жюрі.

Я надаю слово журі для оголошення результатів подорожі.

           (Оголошення результатів змагань)

НАГОРОДЖЕННЯ КОМАНД.

 Підійшла до завершення наша подорож. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформатичний калейдоскоп

Номер слайду 2

АлгоритмІнформація. Розминка. Ребуси. Пазли. Капітанський. Анаграми. ГлядачіДодатково Додатково +

Номер слайду 3

"Розминка"

Номер слайду 4

На столі стояло 3 склянки з полуницями. Сашко з’їв одну склянку полуниць. Скільки склянок залишилося? Коли півень стоїть на одній нозі, то його маса 6 кг. Яка маса півня, що стоїть на двох ногах? Коли чорній кішці найлегше пробратися в хату? Троє коней пробігли 12 км. Скільки пробіг кожен кінь? По дорозі йшли дві матері, дві дочки і одна внучка. Скільки людей йшло?

Номер слайду 5

4 хлопчики вирушили до міста з села. А на зустріч їм – 3 дівчаток. Скільки всього дітей ішло з села до міста? На одній вербі росло 23 груші, а на другій – 27. Скільки всього груш зірвали діти разом? Одна сторона квадрата 6 см, а друга – на 2 см довша. Знайди другу сторону квадрата.

Номер слайду 6

конкурс "Ребуси"

Номер слайду 7

Комп'ютер

Номер слайду 8

Процесор

Номер слайду 9

Монітор

Номер слайду 10

Мишка

Номер слайду 11

конкурс «Пазли»

Номер слайду 12

конкурс "Капітанський"

Номер слайду 13

І капітан: Якою косою не можна косити? Яким стане камінь, якщо його вкинути в Чорне море? Що стоїть між вікном і дверима? Чому мисливець шукає зайця? Коли гуси починають пливти?

Номер слайду 14

ІІ капітан: Що людина робить перед тим, як встане? Ким бігала корова, як була мала? Який вогонь не пече? Під яким кущем сидить заєць, коли іде дощ? В якому морі немає води?

Номер слайду 15

конкурс «Вболівальників"

Номер слайду 16

комп'ютер. Може він порахувати, Може він пісні співати, Малювати і писати, Помилки перевіряти. Може він листа прийняти, З другом швидко нас зв’язати, Він багато чого може І завжди нам допоможе!

Номер слайду 17

мишка. Скромний сірий колобок Довгий, тонкий проводок Зверху на коробці Дві великі кнопки В тебе є хороша книжка, А в комп'ютера є .....

Номер слайду 18

клавіатура. Сотня клавіш, різні знаки Спершу учні – небораки, А тепер раз – два і готово Відстукали слово. Ось де пальцям фізкультура І це все – ......

Номер слайду 19

монітор. Ось на нім комп'ютер пише І малює без зупинки Найцікавіші картинки А влаштовує цей хор Чарівник наш - ......

Номер слайду 20

конкурс "Анаграми"

Номер слайду 21

мишкаи ш а к м

Номер слайду 22

монітор о т м і н о р

Номер слайду 23

комп'ютерм к п о р е ю т

Номер слайду 24

клавіатураа к а л в т р у і а

Номер слайду 25

конкурс "«Яку інформацію отримує Петрик?»"

Номер слайду 26

смаковузвуковузоровунюховутактильну

Номер слайду 27

конкурс «Алгоритм»

Номер слайду 28

«Зроби бутерброд» Склади правильний алгоритм123456 Перевіремо переглянувши мультфільм! Відріж кусок хліба. Намаж кусок хліба маслом. Відріж кусок сира. Поклади сир на бутерброд. Відріж кусок огірка. Поклади огірок на бутерброд

Номер слайду 29

Мультфільм «Зроби бутерброд»

Номер слайду 30

конкурс "Вікторина"

Номер слайду 31

Іде маленька Валя. Веде її Наталя. Зустріли 5 хлоп’ят. То скільки всіх малят? 7

Номер слайду 32

Ішов їжак, знайшов буряк,знайшов ще 6. З сім’єю з’їсть. Скільки всього буряків. У їжаків?7

Номер слайду 33

5 цукерок Толя мав, 2 цукерки мамі дав.2 – малій сестричці Олі. Скільки залишилось в Толі? 1

Номер слайду 34

Додаткове завдання

Номер слайду 35

Перегляд файлу

Яку інформацію отримує Петрик?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Яку інформацію отримує Петрик?

 

zip
Додано
5 липня 2018
Переглядів
1761
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку