20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Позакласний захід. Конкурсна гра-шоу "Хвилина слави"

Про матеріал
Цей сценарій може бути включений в план проведення Днів зарубіжної літератури
Перегляд файлу

 

Конкурсна гра-шоу «Хвилина слави»

 Шановні глядачі! В ефірі програма «Хвилина слави» і я, її ведуча. Ми одержали листа від учнів 5 класу, які вирішили краще пізнати життя, себе показати та інших навчити і взяти участь у грі «Хвилина слави». Зустрічайте, на нашу «Хвилину слави» прибу­ло 2 команди: команда «Котигорошки», девіз: «Малий та вдалий» та команда «Дюймовочки», девіз: «Краса врятує світ». Судити нашу гру будуть справжні Магістри Чарівних Наук - це журі.

Правила гри дуже прості: почувши запитання, учасники піднімають руку, щоб дати відповідь.

Розпочинаємо!

1-й конкурс.

«Хто прислав телеграму»

Коли я збиралася до вас на гру, листоноша при­ніс мені 6 телеграм. Потрібна ваша допомога. Якщо назвете того, хто прислав теле­граму, отримаєте бал.

1.     Приїхати не можу, ховаюся від злих собак у бочці з синьою фарбою. (Чандарава)

2.  Починайте без мене. Загубила черевичок на балу. (Попелюшка)

3.  Надсилаю телеграму і усіх вас благаю: допоможіть знайти царівну. (Королевич Єлисей)

4.  Вибачте, на мене чекає Шахріяр. (Шахразада)

5.   Вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ . (Момотаро)

6.   На святі не буду. Малюю бідним селянам усякий реманент. (Маляна)   

    

2-й конкурс.

«Інтелектуал»

Чий це портрет?

  1. «Очі її сяяли як зірки, але в них не було ні тепла, ні миру» (Снігова Королева – «Снігова Королева» - Г.Х. Андерсен)
  2. «..блідий, нерухомий, наче неживий» (Кай – «Снігова королева» - Г.Х.Андерсен)
  3. «І тут од великої радості з його очей полилися сльози, він схопився і голосно завив у відповідь» (Чандарава – індійська народна казка «Фарбований шакал»)
  4. «Коли страва була спечена, він повечеряв з великою охотою, потім розлігся на підлозі й незабаром заснув» (велетень-людоїд - арабська народна казка Синдбад-мореплавець»)
  5. «Його губи були, як червона квітка, а очі – як фіалки біля річечки з чистою водою…» (Хлопчик-Зірка – Оскар Уайльд «Хлопчик-Зірка»)
  6. «У неї стирчали такі великі зуби, що дівчина хотіла тікати» (пані Метелиця – німецька народна казка «Пані Метелиця»)

3-й конкурс.

«Слідопит»

Назвіть, кому з героїв належать ці предмети:

1)     Кришталевий черевичок. (Попелюшці - Ш. Перро «Попелюшка»

2)     Починок (Пасербиці з казки «Метелиця» )

3)  Муфта і рукавички. (Герді з казки  «Снігова королева»)

   4)     Троянди. (Герді з казки «Снігова королева»)

5)   Чарівний пензлик. (Маляну з казки «Пензлик Маляна»)

6)  Дзеркало. (Мачусі з казки «Казка мертву царівну...» )

Гра для вболівальників

В якій казці живуть ці герої?

-    Падчерка і дочка вдови («Пані Метелиця»

-    Малян («Пензлик Маляна»)

-   Кай та Герда («Снігова королева» Андерсена) 

-  Сім богатирів («Казка про мертву царівну та сімох богатирів» О.Пушкіна)

-  Шахразада («Тисяча і одна ніч»)

- Хлопчик-персик («Момотаро»)

4-й конкурс

«Географічний»

З’єднай країну та казку.

«Момотаро»  - Японія

«Снігова королева» - Данія

«Пензлик Маляна» - Китай

«Казка про мертву царівну та сімох богатирів» - Росія

«Фарбований шакал» - Індія

«Пані Метелиця» - Німеччина

5-й конкурс.

«Літературний диктант»

Сьогодні Колобок, який гостює у нас, розкаже зал казку про свої пригоди, які сталися з ним час однієї подорожі. Але це не просто казка, а казка-загадка. Ви повинні будете написати 12 відгадок. Скільки правильних відгадок - стільки - балів.

Жили собі дід та баба. Бабуся одного разу назгрібала борошенця, знайшла «в одній бочечці два півня » (Яйця),замісила ними борошно і спекла мене. Потім положила на вікні, щоб простиг. А я з вікна - на призьбу, а з призьби - та на землю. По двору бігав той, хто «гавкає, кусає, а в дім не пускає» (Собака).

І раптом я побачив ту, що «хвостиком рудим змахнула і курей сполохнула» (Лисиця). Вона вхопила того, що «у школі  не вчився, а годин­ник знає» (Півень), вкинула в того, що «без рук, без ніг, а на горище збіг» (Мішок).

Я кинувся за ними рятувати дідове та бабине майно та й побіг тією, що «лежить простяглася, а як устане, той до неба дістане» (Дорога).

Аж раптом із кущів вискочив прудконогий зві­рок — «довгі вуха, куций хвіст, невеликий сам на зріст» (Заєць). Потім я побачив, як «чалапа й тихо пхинька із голок скринька, обтикана грибочками і жовтими листочками» (їжак).

Ніде я лисиці не міг знайти.

Тоді побіг на луг і побачив ту, що «голодна - му­кає, сита - жує, всім дітям молоко дає» (Корова). її пасла дівчинка. Вона була доброю помічницею стареньким. Рядом ходили «крилаті, горласті, а на ногах ласти» (Гуси).

Аж тут дивлюся - «стоїть півень над водою з червоною бородою, - хто не йде, за борідку щип­не» (Калина). А під цим деревом сидить клята крадійка. Вихопив я у неї того, що «стоїть на во­ротях у червоних чоботях» (Півень), та й гайда додому. Які ж раді були дід та баба! Разом із ними радів і я.

 

6-й конкурс.

Вгадай казку

Завдання команд подібне до задачі одного каз­кового героя. У кожному з конвертів знаходяться окремі букви, з яких ви повинні скласти назву казки.

(Ведучий віддає конверти командам).

 

п

о

п

е

л

ю

ш

к

а

ч

а

н

д

а

р

а

в

а

Ведучий. Для оголошення результатів гри слово надається голові журі.

(нагородження учасників)

Наша передача підійшла до кінця. До нових зустрічей!

 

 

doc
Додано
16 лютого
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку