Позакласний захід КВК на тему профорієнтації

Про матеріал

Авторський сценарій КВК на тему профорієнтації. Розрахований для учнів 9-11 класів. Познайомить учнів з деякими професіями у винахідливій та кмітливій формі.

Перегляд файлу

Єфіменко Ірина Василівна

вчитель зарубіжної літератури

Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5

Білоцерківської міської ради Київської області

вища кваліфікаційна категорія

вчитель-методист

 Година спілкування на тему: «У пошуках майбутньої професії»

Форма проведення: КВК на тему профорієнтації

Захід розрахований для учнів 9-11 класів

Мета: познайомити учнів з деякими професіями, стимулювати стійкий інтерес до здобуття професійних знань;розвивати ерудицію, кмітливість, винахідливість , артистизм, навики ділової гри; формувати свідоме ставлення до вибору професії.

 Наочне оформлення: відеоматеріали, плакати з написами, що рекламують професії , костюми, музичне оформлення

 Хід заходу

Візитівка.

Лунає пісня на мотив  «Призрачно все в этом мире бушующем…»

      Цікаво усе в цьому світі мінливому.

Модних професій тільки ти не шукай.

Вибери ти ту єдину, жаданую,             } 2 рази

Бути корисним людям ти поспішай…

Розігрується сценка «Три однокласниці..»

 

 Учень:      Три старшокласниці сиділи,

                   Про майбутнє говорили…

                   Раптом мовила одна:

 

Учениця 1:  « В журналісти я б пішла…

                     Та ведучою я б стала

                     «Інтер»- телевізійного канала.

                     Там довірили б мені

                     «Світське життя» зірок вести.

                     Як Осадча Катерина

                     В капелюшках б я ходила..»

 

Учень :       Друга гордо їй сказала:

 

Учениця 2: « Я б відомим модельєром стала.

                    Речі брендові мої в магазині б розмели..

                    Вишуканий одяг для елітних дам

                    Демонструвати Наомі Кембл дам.

                    Дольче Габано, Андре Тан

                    Не створили б такі джинси й кардеган».

 

Учень:        Третя впевнено додала:

 

Учениця 3: «Серед всіх робіт мені

                     Бути кухарем до душі.

                     Борщі, котлети, каші –

                    Звичайні страви наші.

                    Антрекоти, суфле, фондю –

                    Ось що я в меню введу».

 

Учень:        Тільки промовила вона,

                    Однокласника нелегка принесла.

                    Мрія остання про їду

                    Особливо сподобалась йому.

 

Учень:         Хлопець довго не мовчав,

                     А дівчатам так сказав:

Учень:         « Слухав, слухав, вас, дівчата.

                     Мрія кожної крилата.

                     А остання «піднесла» ( зображує піднесення)

                     Та до кухні принесла.

                     Тому що , каюся, люблю

                     Поїсти смачно я фондю… ( з усмішкою проводить рукою по            

                     Ця професія не спроста              по животі)

                     Особливо мені близька:

                     Людей я буду лікувати,

                     Фігури модельні формувати.

                     Гладким схуднути допоможу.

                     В лікарні я на стінах напишу:

                     -Поїв – дай іншому! Не жмись!

                     Зайвим калорієм поділись»

 

Учениця:     Професій безліч є цікавих,

                     Але свою обрати як?

 

Учень:          Щоб почесне діло й добра слава?

                      І ми міркуємо ось так.

 

Учениця:      Почесно сіяти, орати,

                      І трактори, машини ремонтувати.

 

Учениця:      Почесно далеко літати,

                      Маленьких діточок навчати.

 

Учень:         Людей під час стихії рятувати,

                     Від злодіїв життя оберігати.

 

Учень:          А ще пожежу швидко гасити,

                      Свою батьківщину захищати, любити.

Усі разом:     Ми скажемо вам, друзі, чесно:

                       Всі в нас професії почесні.

 

Лунає пісня на мотив «Вдруг как в сказке скрипнула дверь…»

 

                       Хай летить наша мрія, мов птах,

                       Час спливе, і життя скаже так:

                      «Шлях свій, друже, ти вибирай,

                       Не лінуйся, не зволікай…

                       Скільки раз довідник ти читав,

                       Інформацію в неті шукав,

                       Все про професію ти відшукав?

                       Недаремно робиш…»

 

 

                       Реклама професії вчителя

Виходять учні на сцену, виносять рамки для картин, а потім створюють образ вчителів різних за фахом. Дівчата й хлопці тримають в руках шкільні атрибути: глобус, зошити, книг, колби тощо.

 

Учень:       Продовжуємо професійний наш показ -

                  Відкриваємо вернісаж…

Учень:

                  Тут на нашому вернісажі

                  Не натюрморти та пейзажі,

                  Портрет покажемо ми вам,

                  Він так знайомий дітлахам.

 

Учні співають на мотив пісні Наташі Корольової «Маленькая страна»

 

                 І за лісами, за горами
                 Професія ця крута.

                 Там люди з добрими серцями,

                 Там скриня знань повна.

                 Там дуже хочеться навчатись

                 Багато прекрасних літ…

                 Там у школі живе мрія-пташка

                 Кличе з собою в політ…

Приспів:  Професія вчителя,

                 Професія вчителя.

                 Кожний нам гучно зараз промовить-

                 Ось вона, ось вона!

                 Професія вчителя,

                 Професія вчителя!

                 Тільки нам з нею світло та ясно,

                 З нею в душі весна…

 

 Образ учителя географії

Музичне оформлення. Учні виносять рамку для картини, а в ній знаходиться вчитель географії з глобусом, з підручниками.

 

Учень:      Хто розкаже нам про те,

                  Чому вітер так гуде?

Учень:      Про океани та моря,

                  Чи обертається земля?

Учень:      Вчитель географії дасть нам орієнтир:

                  Він поясне про мусони й нівелір.

Учень:      Покаже нам на мапі

                  Озера з островами.

Учень:      Сьогодні його образ

                  Постане перед вами.

 

Лунає пісня з кінофільма «Червона шапочка»

 

                 Якщо довго, довго, довго,

                 Якщо то по стежкам бігти, плигати, плестись,

                 То можливо, то можливо, можна

                 В  Африку прийти.

Приспів:  А –а там в Африці ріки ось такої ширини,

                 А-а там в Африці гори ось такої висоти.

                 А-а жирафи, бегемоти,

                 А-а тигреняти й носороги,

                 А-а і потрапиш раптом в рай.-2 рази

 

          Образ вчителя хімії

Музичне оформлення. В рамку входить учень у білому халаті, який створює образ учителя хімії. Він з пробірками, розчинами…

 

Учень:     Хто це? Граф Каліостро?

                Може чарівниця?  Шаман?

Учень:     Вона натхненно і просто

                У класі наводить туман.

Учень:     Завжди у її кабінеті

                 Дим коромислом стоїть.

Учень:     Бачать насправді діти,

                 Щось вона таємне творить.

Учень:     То вмить метал розчиняє,

                 Дослід проводить з ним.

Учень:     Кожний, звичайно, впізнає

                 Учителя хімії в ній.

 

Лунає композиція на мотив пісні П.Кіркорова «Единственная»

 

                Єдина ти моя,

                Із вогнем заручена,

                Чарами окрилена,

                Магічна ти моя.

                Навіщо нам вода?

                Є сірчана кислота,

                Розчиняє все вона.

                І творяться тут дива,

                І летить душа моя.

 

Образ вчителя фізичної культури

 

Музичне оформлення. В рамку входить у спортивному костюмі учень, який створює образ учителя фізичної культури. Він з гантелями або з мячем в руках. Поруч з ним дівчата  в костюмах для аеробіки.

Учень:    Погляньте – ось тіла архітектура:

               М’язи, грація, мускулатура.

Учень:    А в чому секрет?

               Звідкіля цей атлет?

Учень:   Досконалою людину робить не мікстура,

               А щоденна фізкультура.

Учень:    Вранці водою обливається,

               Від підлоги віджимається .

Учень:   Ось вона боді-білдінг фігура-

               Чудо творить фізкультура.

Учень:   Взірець здоров’я і культури-

               Наш любий вчитель фізкультури.

 

Лунає пісня на мотив пісні з кінофільму «Свадьба в Малиновке»

 

              Бітте-дрітте, фрау-мадам,

              Я урок вам перший дам,

              Фізкультурний легкий біг,

              Який корисний він для всіх!

 

             Зарядку продовжимо порухом руки,

             Тепер – нахили, потім прижки.

             Руки в сторони, вперед,

             А потім зробимо ми пірует.

 

             Щоб спину біль нам не скував,

             У ліжко раптом не загнав.

             Присядем дружно ми тут усі,

             І знову нахили на всі боки.

 

Учень:  Ось і закінчили професійний наш колаж,

              Ми закриваємо чудовий вернісаж.

Учень:  Образ вчителя ми показали,

              Для вас співали й жартували.

Учень:  Рекламу професії учителя створили,

              Гадаємо, ви нас по праву оцінили.

 

 

 

Домашнє завдання. Реклама нових професій.

«Новий час – нові професії для вас»

 

Розігрується сценка у формі ділової гри.

 

Учень:  Гру для вас ми охоче пропонуємо.

              Один день з життя компанії демонструємо.

              Зазирнемо в кабінет, там нарада, не банкет…

              Завітаємо. У кріслі – мозговий центр –

              Генеральний директор!

 

Учень:  Ось і голос його лунає:

              «Наша фірма процвітає ,

              Бо ходовий товар випускає –

              Сумки брендові, модні,

              Переважно для стильної молоді».

 

Генеральний директор:

«Знайомтесь – обличчя компанії – іміджмейкер».

 

Учень з довідкою: Іміджмейкер визначає імідж клієнта,

                                Стиль одягу, основи психології та етикета.

                                 Завжди переконує, йому поради надає:

                                «Не забувайте – і ви обличчям фірми є».

 

Іміджмейкер: «Я надаю консультації

                         Приватним особам та корпораціям.

                         Це гасло завжди пам’ятай:

                         Хочеш успішним бути –

                         чудовий вигляд май!»

 

Генеральний директор:

 «До слова запрошую компанії технолога –

Людину обізнану – нашого маркетолога».

 

Учень з довідкою: Маркетолог – це справжній технолог,

                                Розробляє стратегію анкетування,

                                Він інтуїції та творчості поєднання.

 

Учень другий:       Маркетолог – людина активна,

                                Аналітична, нестандартна, креативна.

                                Статистчний  матеріал обробляє,

                                Маркетинговий план складає,

                                Просуватись товару на ринку дозволяє.

 

Генеральний директор:

«Предсталяю креативного директора –

Творця компанії – криейтора».

 

 Учень з довідкою:  Криейтор має чітку програму :

                                   Хочеш конкурувати на ринку –

                                   Май переконливу рекламу.

Криейтор: «Дозвольте, вам представлю помічника -

         Рекламних текстів фахівця – арт-директора».

 

Учень з довідкою: Представників такого фаху ніде не готують,

                                Цю  професію в рекламних агенціях формують.

                                Робота творча, організаційна  та комунікативна,

                                Для  сучасної компанії в край необхідна.

 

Генеральний директор:

« Фінансове благополуччя компанії створює не статистик,

Фахівець заощаджень, серце компанії – логістик».

 

Учень з довідкою:  Логістик – системний аналітик,

                                 Тонкий фінансовий політик.

                                  Усі ланки компанії в руках тримає,

                                  За результативність справи і наслідки відповідає.

Генеральний директор:

«Мерчендайзер має слово»


Мерчендайзер: А у мене все готово!

                           Все для вас, любі покупці,

                           Підготували фірми фахівці:

                           І плакати продукції на місці,

                           І товари стильні на поличці.

Лунає пісня на мотив пісні «Че те надо?» групи «Балаган- лимитед» .

                           Не питайте ви нас

                           Ой, не треба, ой, не треба.

                           Не питайте, чи є це у нас.

                           Ви скажіть зрозуміло:

                           Чьо вам треба, чьо вам треба?

                           Ми знайдемо для вас в той же час.

Учень :              Отже, за короткий час змогли переконати вас,

                           Що професії нові мають якості такі:

                           Гарний смак, творчу сміливість,

                           Глибокі знання, комунікативність.

 

Учень:               Головне, що ви не нудьгували,

                           Разом з нами співали, жартували.

                           Нові професії на себе «приміряли»,

                           Можливо, десь себе впізнали.                             

 

Учні виконують композицію на мотив пісні «Птица счастья..»

 

                              Мрія щастя, професія моя,

                              В думках, серці в мене ти одна.

                              Долей моєй стань, долей моєй стань,

                              Мрія щастя, професія моя.

 

Приспів:               Десь там музика звучить,

                              Віддане серце творити спішить.

                              Серце творити спішить,

                              Корисне й прекрасне людям дарить.

 

                             Література

  1. І.М.Рибальченко. Супутник класного керівника 10-11 класи.Харків: Видавнича группа «Основа» 2008, с.205

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
1196
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку