Сценарій гри Що? Де? Коли?, який розроблений для учнів 7 класу. Сценарій містить питання,тести,задачі, бліц опиування. В кінці визанчається команда переможців.
Що? Де? Коли?
Позакласний захід математичного тижня
для 7 класу
.
Ведуча. Всім - добрий день, друзі. -
Дівчата й хлоп'ята!
Ми раді усіх вас
Сьогодні вітати!
Ведучий. Покликав брейн-ринг
Нас сюди на змагання.
Знавцям й глядачам -
Особливі вітання!
Ведуча. Відомо усім
Тут відсутні секрети -
У школі в нас різні
Вивчають предмети.
Ведучий. Наук у нас різних
Вивчають багато.
Яку ж з них ми будемо
Нині вітати?
Ведуча. Тобі, математико,
Наші вітання,
Це ж ти нас зібрала
Усіх на змагання.
Ведучий. Сучасну і давню
Науку чудову
Сьогодні у дії
Побачимо знову.
Ведуча. Чекають тут різні
На вас запитання,
І хитрі задачі,
Й цікаві завдання.
Ведучий. Питання серйозні
Та є й жартівливі,
Тож будьте уважні
І будьте кмітливі.
Ведуча. Обдумайте відповідь
Ви неодмінно,
На справу таку
Вам дається хвилина.
Ведучий. Лишилось питання
Одне з'ясувати:
Хто нині в брейн-рингу
У нас буде грати?
Ведуча. Довідатись легко:
Який же це клас?
Гравці з усіх класів
Сьогодні у нас.
Ведучий. Вже грали багато
У “ Що? Де? Коли?”,
І зараз змагатись
В брейн-рингу прийшли.
Ведуча. Стіл різнокольоровий,
Круг нього стільці,
Картинка з совою
Чекають гравців.
Ведучий. Гравці — “новобранці”
Вітаємо вас!
Бажаємо гри
Показати вам “клас”.
Ведуча. Ідіть, математики,
Дружно, сміливо в дорогу,
Бажаєм здобути
Ми вам перемогу!
Ведучий.А старання, уміння і знання наших конкурсантів оцінять члени журі.(представлення журі).
Вчитель:
Епіграфом нашої гри є слова американського математика Норберта Вінера:
«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – цетакагімнастикарозуму, дляякоїпотрібна вся гнучкість і вся витривалістьмолодості».
Дозвольте познайомити вас з учасниками …
Дорогі учасники гри, захватіть з собою кмітливість, винахідливість, сміливість, а сміливість, говорять, міста бере, і тоді перемога завжди буде за вами.
Успіхів всім вам! Розпочинаємо гру.
Відповідь: (5+5)•(5+5)
Відповідь:
Відповідь:
Ні, оскільки (20-13)=7, а 7<13
Правило трикутника: сума довжиндвохсторін>довжинитретьоїсторони
Відповідь:
Шнур зігнутинавпіл, потім половину отриманого шнура зігнутище раз навпіл і взяти першу половину і половинуполовини.
Скількиземлекопів за 100 годинвикопають 100 м канави?
Відповідь:
5 землекопів
Відповідь:
Відповідь:
1/2х+1/4х+1/7х+3=х
х=28
Відповідь:
число 2
Число 1001 підкаже вам, щолежить у чорному ящику.
Відповідь:
Казки «Тисяча і одна ніч»
Відповідь:
72 дюжини (2•12)•(3•12)=(2•3•12)•12=72•12
1/2 - половина,
1/3 – третина,
1/4 - четвертина,
1/6 – півтретини.
А як називали в той час дріб 1/24 ?
Відповідь:
четвертина півтретини
10, 8, 11, 9, 12, 10, 13,…
Відповідь:
11, 14
(-2, +3)
Ведуча. За хвилиною — хвилина.
Ось і грі прийшов кінець.
Оголошуйте рахунок:
Хто сьогодні молодець?
(Підведення підсумків гри)
Переможцем у грі «Що? Де? Коли?» стає команда…!
Ведучий. Оплесками переможців,
Дружно будемо вітати,
І вручаємо дипломи,
Щоб було про що згадати.
Поздоровляємо переможців!!!
Бажаємо нових звершень!!!