Урок на тему: "Лінійна функція, її графік і властивості"

Про матеріал

Розробка уроку з теми "Лінійна функція, її графік і властивості". Рекомендовано використовувати на етапі узагальнення і систематизації.

Використано такі методи: вступна бесіда,при оголошенні теми , мети і мотивації; евристична бесіда, пояснення, при закріпленні теоретичних відомостей; проведений інструктаж щодо роботи з підручником і самостійною роботою; всі види наочних методів допомогали закріпити вивчене, пояснити хід розв'язання задач; чільне місце посідає і метод спостереження, що пояснюється координацією роботи учнів на уроці; використаний метод практичних вправ: усних, тренувальних, графічних; «Мозковий штурм», при повторенні теоретичних знань; «Асоціативний кущ», при підведенні підсумків; «Ситуативний аналіз», при розв'язуванні практичних завдань; методи проблемного вивчення, розв'язуючи задачі.

Перегляд файлу

Урок №45

Тема: «Лінійна функція, її графік і властивості»

Мета:узагальнити та систематизувати знання про основні поняття теми; повторити набуті навички під час розв'язання вправ; формувати уміння аналізувати ситуацію і самостійно робити висновки; розвивати логічне мислення;розвивати математичну мову; виховувати навички самоконтролю; виховувати активність, охайність інтерес до математики.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Обладнання: інтернет-сервіси «чиста стіна»; «хмара слів»; електронні інтерактивні   вправи; «он-лайн пазли»; QR-код - [https:// padlet.com/ a_k_v_04_08_2012/ 54s2251xoddu]

Хід уроку

  1.                      Організаційний етап.
  1.               Привітання.
  2.               Перевірка готовності до уроку.
  3.               Перевірка відсутніх.
  1.                      Оголошення теми і мети уроку.

Сьогодні у нас незвичайний урок, ми відправимося у подорож країнами ЄС, де використаємо всі набуті знання за темою «Лінійна функція, її графік і властивості», закріпимо вміння знаходити значення аргумента і фунції, будемо вдосконалювати навички побудови графіків лінійної функції, використаємо раніше набуті знання на уроках географії. Знання, вміння, які ви отримали, вивчаючи цю тему є підгрунтям для вивчення наступної теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними».  Тому вам потрібно бути дуже уважними і активними, бо за ваші знання ви отримуватимете винагороду у вигляді 1 і 2 євро. Їх потрібно складати у гаманці. В кінці уроку ці умовні гроші перетворяться в оцінку.

  1.                      Контроль, корекція та закріплення знань.

Як ви вважаєте, що потрібно щоб відправитися у подорож?

Кожен із вас отримає квиток,  але після того, як розшифруємо  qr-код.

Отримавши квиток до нашого потягу, ми рушаємо до першої станції «місто Варшава».  Згадайте, будь ласка, свої уроки географії.

(Один учень біля дошки складає пазл)

  1.               Опитування.
  1.               Варшава столиця якої країни?
  2.               Коли вона приєдналася до ЄС?
  3.               Чим відома ця країна у всьому світі?
  1.               За складеним пазлом відповісти на запитання:
  1.               Які графікі функції спадні, а які зростаючі?
  2.               Якщо немає графіка функції, як можна визначити функція – зростаюча чи спадна?
  1.               Це місто вимагає від нас перевірки домашнього завдання.
  2.               Що дізнатися куди наш потяг нас привезе нам потрібно розгадати кросворд, де ключове слово буде країна куди ми приїхали.
  1.               Столиця Іспанії?
  2.               Коли вона приєдналася до ЄС?
  3.               Чим відома ця країна у всьому світі?
  1.                      Систематизація знань, умінь і навичок.

Ви рушаємо до наступної зупинки «місто Париж».

  1.               Опитування.
  1.               Париж столиця якої країни?
  2.               Що ви знаєте про Францію та її відношення до ЄС?
  3.               Цим відома ця країна?

Це місто ставить перед нами завдання:

  1.               Підручник с 165 №862
  2.               №886
  3.               №893

Виконавши всі завдання ми відправляємося до Берліну. Пригадайте:

  1.               Берлін столиця, якої країни?
  2.               Коли вона приєданалася до ЄС?
  3.               Чим вона відома у всьому світі?
  1.                      Фізкультхвилина
  2.                      Контроль знань, умінь і навичок.

Самостійна робота з подальшою самоперевіркою. Касири роздають відповідну кількість євро. Кожен учень біля свого прізвища на гаманці записує кількість обриманих грошей, а касири збирають та розкладають гаманці за кількістю євро на рівні «високий», «середній», «достатній».

Стомлені від подорожі відправляємося до дому

  1.                      Підсумок уроку.
  1.               Заключне слово вчителя.

Сьогодні на уроці ми закріпили вміння знаходити значення функції та аргументу, вдосконалили навички побудови графіків лінійної функції, використовували поняття.

Якими поняття ми оперували? (Хмара слів)

  1.               Рефлексія.

 У вас на партах лежать прапорці ЄС, хто буде згоден з моїм твердженням, будь ласка підійміть його.

  1.               Для кого всі завдання визвали труднощі?
  2.               Для кого всі завдання було легко розв'язувати?
  3.               Для кого деякі завдання були частково важкі?
  1.               Домашне завдання.

№887, 893(2)

  1.               Виставлення оцінок.

За кількістю балів на гаманцях виставляються оцінки

docx
До підручника
Алгебра 7 клас (Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Якір М.С.)
До уроку
Лінійна функція, її графік і властивості
Додано
17 квітня 2018
Переглядів
952
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку