Розробка уроку з теми "Лінійна функція, її графік і властивості". Рекомендовано використовувати на етапі узагальнення і систематизації.
Використано такі методи: вступна бесіда,при оголошенні теми , мети і мотивації; евристична бесіда, пояснення, при закріпленні теоретичних відомостей; проведений інструктаж щодо роботи з підручником і самостійною роботою; всі види наочних методів допомогали закріпити вивчене, пояснити хід розв'язання задач; чільне місце посідає і метод спостереження, що пояснюється координацією роботи учнів на уроці; використаний метод практичних вправ: усних, тренувальних, графічних; «Мозковий штурм», при повторенні теоретичних знань; «Асоціативний кущ», при підведенні підсумків; «Ситуативний аналіз», при розв'язуванні практичних завдань; методи проблемного вивчення, розв'язуючи задачі.
Урок №45
Тема: «Лінійна функція, її графік і властивості»
Мета:узагальнити та систематизувати знання про основні поняття теми; повторити набуті навички під час розв'язання вправ; формувати уміння аналізувати ситуацію і самостійно робити висновки; розвивати логічне мислення;розвивати математичну мову; виховувати навички самоконтролю; виховувати активність, охайність інтерес до математики.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: інтернет-сервіси «чиста стіна»; «хмара слів»; електронні інтерактивні вправи; «он-лайн пазли»; QR-код - [https:// padlet.com/ a_k_v_04_08_2012/ 54s2251xoddu]
Хід уроку
Сьогодні у нас незвичайний урок, ми відправимося у подорож країнами ЄС, де використаємо всі набуті знання за темою «Лінійна функція, її графік і властивості», закріпимо вміння знаходити значення аргумента і фунції, будемо вдосконалювати навички побудови графіків лінійної функції, використаємо раніше набуті знання на уроках географії. Знання, вміння, які ви отримали, вивчаючи цю тему є підгрунтям для вивчення наступної теми «Системи лінійних рівнянь з двома змінними». Тому вам потрібно бути дуже уважними і активними, бо за ваші знання ви отримуватимете винагороду у вигляді 1 і 2 євро. Їх потрібно складати у гаманці. В кінці уроку ці умовні гроші перетворяться в оцінку.
Як ви вважаєте, що потрібно щоб відправитися у подорож?
Кожен із вас отримає квиток, але після того, як розшифруємо qr-код.
Отримавши квиток до нашого потягу, ми рушаємо до першої станції «місто Варшава». Згадайте, будь ласка, свої уроки географії.
(Один учень біля дошки складає пазл)
Ви рушаємо до наступної зупинки «місто Париж».
Це місто ставить перед нами завдання:
Виконавши всі завдання ми відправляємося до Берліну. Пригадайте:
Самостійна робота з подальшою самоперевіркою. Касири роздають відповідну кількість євро. Кожен учень біля свого прізвища на гаманці записує кількість обриманих грошей, а касири збирають та розкладають гаманці за кількістю євро на рівні «високий», «середній», «достатній».
Стомлені від подорожі відправляємося до дому
Сьогодні на уроці ми закріпили вміння знаходити значення функції та аргументу, вдосконалили навички побудови графіків лінійної функції, використовували поняття.
Якими поняття ми оперували? (Хмара слів)
У вас на партах лежать прапорці ЄС, хто буде згоден з моїм твердженням, будь ласка підійміть його.
№887, 893(2)
За кількістю балів на гаманцях виставляються оцінки