Закріпити знання учнів з ТБ в кабінеті інформатики, ознайомити з призначенням комп'ютерної техніки; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення; виховувати любов до інформатики.
1
Клас: 2 - Б Дата: 07.12
Тема: «Подорож країною інформатики»
Мета: Закріпити знання учнів з ТБ в кабінеті інформатики, ознайомити з призначенням комп’ютерної техніки; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення; виховувати любов до інформатики.
Обладнання: ПК, квитки подорожі, картки з завдання для учнів, плакати.
Хід заходу
Вчитель:
Знову день почався, діти.
Всі зібрались на урок?
Тож пора нам поспішати –
Кличе в подорож дзвінок.
Вчитель: Я вас вітаю в комп’ютерному класі. Сьогодні комп’ютерний клас запрошує вас у цікаву подорож чудовою країною. А подорожувати ми будемо на загадковому потязі, який називається Мудрунчик. Він поведе нас у цікавий, захоплюючий світ комп'ютерів, тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів. Але попереду нас чекає багато перешкод, які ми маємо разом з вами подолати і дізнатися в яку країну ми приїдемо. Бо перед нами стоїть питання: "Куди цей поїзд їде і звідки він іде?".
А спочатку чарівний потяг хоче дізнатися: "Будете ви виконувати певні правила?"
Отже, ви готові до подорожі?
Вчитель: Кожен, хто подорожує, повинен виконувати такі правила.
1. Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.
2. Без дозволу - нічого не вмикай.
3. Знаєш сам – навчи того, хто не знає.
4. Будь уважним і старанним.
Якщо правила всі зрозуміли, вирушаємо в подорож?
Учні. Да.
Вчитель: Але зачекайте. Ми не можемо вирушити. Як ви думаєте: Чому? Що ми забули для того, щоб вирушити у подорож?
Учні: Квитки.
Вчитель: Так. Щоб вирушити в дорогу нам потрібні квитки.
(Діти отримують квитки)
Голос: Увага! Швидкий потяг в подорож країною відходить з першої колії.
Вчитель: Ну що ж, вирушаємо в подорож.
Голос: Зупинка «Мешканці країни»
Вчитель: На цій зупинці, діти, ми дізнаємося хто мешкає в країни, по якій ми подорожуємо.
Вправа 1. Відгадай загадку.
Подивись у це вікно. Є багато різних кнопок
Знаєш, чарівне воно. І струнка статура.
На вікні немає штор. Відгадайте, діти, що це?
Що це, діти? ( Монітор ) Це... ( клавіатура )
Має хвостик, очі-кнопки, Що це за поважний
Не боїться кішки! Загадковий коробок?
Під долонею працює Лампочкою посміхнувся...
Вправна, зручна... ( мишка ) Діти, це... ( системний блок )
Вчитель: Молодці! Впоралися із завданням, загадки вмієте розгадувати. Тож давайте, скажемо: "Хто мешкає в країні?".
Учні: Комп'ютери.
Вчитель: В країні мешкають комп’ютери. Комп'ютери складаються з монітору, миші, клавіатури, системного блоку.
Ну що ж , подорожуємо далі.
Голос: Зупинка «Навчальна»
Вчитель. Комп'ютер має багато призначень. По-перше, він призначений для навчання.
Вправа. Збери малюнок.
Вправа. Допоможіть ракеті злетіти..
(Учні по одному виходять до дошки и розв’язують приклади)
Вчитель: Дуже добре, дітки. Я гадаю, Вам завдання сподобалися. А ми маємо рушати далі.
Голос: Зупинка «Хвилинка Здоров’я»
Вчитель: Трошки ми втомилися. Давайте відпочинемо. Повторюйте за мною.
Фізкультхвилинка
Із-за парти встану
В далечінь погляну
Руки в гору потягну
Сонечко я обійму
Опущу я руки в боки
Пострибаю із прискоком.
Ще повітря наберу,
Усміхнусь й писать почну.
Голос: Зупинка "Веселі мешканці"
Вчитель: Сьогодні в нас казкова подорож, тому давайте створимо ще казкових веселих мешканців.
Вправа 2. Розфарбуй комп’ютер и зробити його живим.
Вчитель: Молодці. Намалювали гарні моніторчики. А давайте з Вами порахуємо скільки комп’ютерів в нашому класі? Молодці. Рушаємо далі.
Вчитель: Що ж може комп’ютер? Навіщо він потрібен? На ці питання відповіді ми отримаємо на наступній зупинці. Рушаємо далі.
Голос: Зупинка "Творча робота." Практична робота за комп’ютером – Програма «Сходинки до інформатики».
Вчитель: Сьогодні комп’ютер має широке застосування. Я гадаю кожен з Вас бачив комп’ютери не тільки у себе вдома. Давайте спробуємо зробити колаж з малюнків, де застосовуються комп'ютери.
Вправа. Проект "Чи існує життя без комп’ютерів?"
(Учні виконують свій проект і презентують свої роботи)
Голос: Кінцева зупинка "Комп’ютерний клас Ізмаїльської школи"
Вчитель: Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі, але подорож країною, яка називається Інформатика не остання. А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам ця подорож?
Вчитель: Я гадаю, що сьогодні всі попрацювали і дізналися багато цікавого. Тому ваш клас отримує медаль – посвяту "Юні інформатики". Бажаю вам успіхів у навчанні і чекаю на нові зустрічі з вами.