24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

Позакласний захід на тему: "Подорож країною інформатики".

Про матеріал

Закріпити знання учнів з ТБ в кабінеті інформатики, ознайомити з призначенням комп'ютерної техніки; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення; виховувати любов до інформатики.

Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас:  2 - Б                                                                                                                                           Дата: 07.12

 

Тема: «Подорож країною інформатики»

Мета: Закріпити знання учнів з ТБ в кабінеті інформатики, ознайомити з призначенням комп’ютерної техніки; розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення; виховувати любов до інформатики.

Обладнання: ПК, квитки подорожі, картки з завдання для учнів, плакати.

Хід заходу

Вчитель:

Знову день почався, діти.

Всі зібрались на урок?

Тож пора нам поспішати –

Кличе в подорож дзвінок.

Вчитель: Я вас вітаю в комп’ютерному класі. Сьогодні комп’ютерний клас запрошує вас у цікаву подорож чудовою країною. А подорожувати ми будемо на загадковому потязі, який називається Мудрунчик. Він поведе нас у цікавий, захоплюючий світ комп'ютерів, тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів. Але попереду нас чекає багато перешкод, які ми маємо разом з вами подолати і дізнатися в яку країну ми приїдемо. Бо перед нами стоїть питання: "Куди цей поїзд їде і звідки він іде?".

А спочатку чарівний потяг хоче дізнатися: "Будете ви виконувати певні правила?"

Отже, ви готові до подорожі?

Вчитель: Кожен, хто подорожує, повинен виконувати такі правила.

1. Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підніми руку.

2. Без дозволу -  нічого не вмикай.

3. Знаєш сам – навчи того, хто не знає.

4. Будь уважним і старанним.

Якщо правила всі зрозуміли, вирушаємо в подорож?

Учні. Да.

Вчитель: Але зачекайте. Ми не можемо вирушити. Як ви думаєте: Чому? Що ми забули для того, щоб вирушити у подорож?

Учні: Квитки.

Вчитель: Так. Щоб вирушити в дорогу нам потрібні квитки. 

(Діти отримують квитки)

Голос: Увага! Швидкий потяг в подорож країною відходить з першої колії.

Вчитель: Ну що ж, вирушаємо в подорож.

Голос: Зупинка «Мешканці країни»

Вчитель: На цій зупинці, діти, ми дізнаємося хто мешкає в країни, по якій ми подорожуємо.

Вправа 1. Відгадай загадку.

Подивись у це вікно.                         Є багато різних кнопок

Знаєш, чарівне воно.                          І струнка статура.

На вікні немає штор.                          Відгадайте, діти, що це?

Що це, діти?      ( Монітор )             Це...  ( клавіатура )

 

Має хвостик, очі-кнопки,                 Що це за поважний

Не боїться кішки!                                 Загадковий коробок?

Під долонею працює                          Лампочкою посміхнувся...

Вправна, зручна... ( мишка )             Діти, це... ( системний блок )

 

Вчитель: Молодці! Впоралися із завданням, загадки  вмієте розгадувати. Тож давайте, скажемо: "Хто мешкає в країні?".

Учні: Комп'ютери.

Вчитель: В країні мешкають комп’ютери. Комп'ютери складаються з монітору, миші, клавіатури, системного блоку.

Ну що ж , подорожуємо далі.

Голос: Зупинка «Навчальна»

Вчитель. Комп'ютер має багато призначень. По-перше, він призначений для навчання.

Вправа. Збери малюнок.

Вправа. Допоможіть ракеті злетіти..

(Учні по одному виходять до дошки и розв’язують приклади)

Вчитель: Дуже добре, дітки. Я гадаю, Вам завдання сподобалися. А ми маємо рушати далі.

Голос: Зупинка «Хвилинка Здоровя»

Вчитель: Трошки ми втомилися. Давайте відпочинемо. Повторюйте за мною.

Фізкультхвилинка

Із-за парти встану

В далечінь погляну

Руки в гору потягну

Сонечко я обійму

Опущу я руки в боки

Пострибаю із прискоком.

Ще повітря наберу,

Усміхнусь й писать почну.

Голос: Зупинка "Веселі мешканці"

Вчитель: Сьогодні в нас казкова подорож, тому давайте створимо ще казкових веселих мешканців.

Вправа 2. Розфарбуй комп’ютер и зробити його живим.

Вчитель: Молодці. Намалювали гарні моніторчики. А давайте з Вами порахуємо скільки комп’ютерів в нашому класі? Молодці. Рушаємо далі.

Вчитель: Що ж може комп’ютер? Навіщо він потрібен? На ці питання відповіді ми отримаємо на наступній зупинці. Рушаємо далі.

Голос: Зупинка "Творча робота." Практична робота за комп’ютером – Програма «Сходинки до інформатики».

Вчитель: Сьогодні комп’ютер має широке застосування. Я гадаю кожен з Вас бачив комп’ютери не тільки у себе вдома. Давайте спробуємо зробити колаж з малюнків, де застосовуються комп'ютери.

 

Вправа. Проект "Чи існує життя без комп’ютерів?"

(Учні виконують свій проект і презентують свої роботи)

Голос: Кінцева зупинка "Комп’ютерний клас Ізмаїльської школи"

Вчитель: Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі, але подорож країною, яка називається  Інформатика  не остання. А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам ця подорож?

Вчитель: Я гадаю, що сьогодні всі попрацювали і дізналися багато цікавого. Тому ваш клас отримує медаль – посвяту "Юні інформатики". Бажаю вам успіхів у навчанні і чекаю на нові зустрічі з вами.

 

doc
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
202
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку