Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Позакласний захід "Найрозумніший" пізнавально-розважальна гра

Про матеріал
Дана інформаційна технологія «Декілька мишей" може бути використана як на позакласному заході так і на уроці з будь якого навчального предмету. Під час роботи з Mouse Mischief можна побачити, хто і скільки дав правильних відповідей, а отже й зрозуміти, наскільки добре був засвоєний вивчений матеріал. Ця надбудова є апробованою і не одноразово використовувалась мною під час проведення нестандартних занять та вікторин, під час проведення позаурочних заходів.
Перегляд файлу

 ПІЗНАВАЛЬНО-РОЗВАЖАЛЬНА ГРА «НАЙРОЗУМНІШИЙ»

(застосування інформаційної технології «Декілька мишей)

Мета:

  •                 продемонструвати та закріпити знання з різних галузей науки;
  •                 розвивати логічне мислення, кмітливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; пізнавальні інтереси;
  •                 виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі.

Обладнання: комп’ютер, мультимедійний проектор, презентації.

План заходу

  1.               Вступне слово.
  2.               Методика використання технології «Декілька мишей».
  3.               Правила гри «Найрозумніший».
  4.               Хід гри:
  1.               Підсумки гри та нагородження фіналістів.
  2.               Заключне слово.

Хід заходу

  1.               Вступне слово.
  2.               Доброго дня всім нашим глядачам, учасникам, а також шановним гостям. Відомий український афорист, який в молоді роки пізнав найвищий політ музи, писав: «Чим повніше джерело знань, тим глибше ріка життя». Тож, ми пропонуємо вашій увазі пізнавально-розважальну гру «Найрозумніший».
  3.               Методика використання технології «Декілька мишей».

MouseMischief являє собою надбудову для PowerPoint, яка служить для створення і відтворення інтерактивних презентацій з підтримкою декількох мишей. Це дозволяє групі учнів одночасно працювати з одним комп’ютером, індивідуально або в групах. Учні мають інтерактивний доступ до начального матеріалу, можуть відповідати на питання і брати активну участь у заняттях незалежно від дисципліни.

Учні беруть участь у презентаціях одночасно, використовуючи власні миші.

Розташування вкладки «Кілька мишей»

Після завантаження та встановлення надбудови з’явиться вкладка для створення і відтворенняпрезентацій з підтримкою декількох мишей.

Надані можливості

Створення слайдів для інтерактивних уроків і дій з використанням кнопок на вкладці «Кілька мишей».

Відтворення уроків та позакласних заходів, в яких учні можуть одночасно брати участь з використанням власних мишей.

При створенні слайда можна призначити відповідь.

Учні не будуть бачити відповіді на слайдах. При відправці ким-небудь відповіді відображається область результатів.

Використання презентацій з підтримкою декількох мишей дає можливість створювати такі типи слайдів:

  • слайди з питанням «Так / Ні» Інтерактивні
  • слайди з питанням і з вибором відповіді Інтерактивні
  • слайди для дій з малюванням Інтерактивні
  • стандартні слайди PowerPoint Статичні

У режимі відтворення показу слайдів покажчики мишей учнів відображаються на слайдах трьох типів з підтримкою декількох мишей. Якщо до презентації вставлені стандартні слайди PowerPoint, вони залишаються статичними в режимі відтворення показу слайдів.

Приклад створеного слайда  з питанням «Так / Ні»

Приклад створеного слайда з питанням і з вибором відповіді.

Зразок слайда опитування - питання з варіантами відповіді без правильної відповіді. Використовуйте слайди опитувань для обговорення різних думок у класі.

Приклад створеного слайда  для дій з малюванням. Використання палітри можливо тільки в режимі відтворення показу слайдів. Як учні виконали цю дію у презентації, показано на наступному слайді.

Знімок екрану з попереднім слайдом, на якому фігури завершені учнями з використанням покажчика миші як інструменту малювання.

Приклад стандартного слайда PowerPoint. Використовуйте стандартні слайди для відображення інструкцій у презентаціях з підтримкою декількох мишей.

Як працюють слайди питань і відповідей.

Створіть питання і призначте відповіді.

Натисніть кнопку Створити слайд.

Клацніть Кілька варіантів, а потім виберіть потрібне число варіантів.

Призначте відповідь.

Коли створена презентація готова, переходимо до демонстрації.

Відтворення презентацій з підтримкою декількох мишей

Режим відтворення показу слайдів: крок 1

При відтворенні презентації необхідно виконати декілька кроків для забезпечення можливості участі учнів.

Необхідно зазначити, яка миша є вашою, при цьому ваш покажчик миші прийме вигляд помаранчевої стрілки.

Режим відтворення показу слайдів: крок 2.

Визначте, чи діють учні  в командах або індивідуально.

Якщо учні діють індивідуально.

Кожен учень використовує власний покажчик миші, відмінний від інших

На кожному слайді всі учні дають свої відповіді на одні й ті ж питання.

Якщо учні діють в командах.

Усі учні в одній команді використовують однакові покажчики миші

У командах заохочується злагодженість дій. Всі учасники команди повинні вибрати однакові відповіді на кожне питання

Режим відтворення показу слайдів: крок 3a

Якщо вибраний Командний режим, для приєднання до команди учні клацають відповідний малюнок. Малюнки на цій сторінці представляють команди.

Коли учні клацають малюнок команди, їх покажчики миші приймають вид відповідного малюнка.

Число над кожним малюнком показує, скільки учнів приєдналася до даної команді. Вгорі: число мишей в командах. Внизу: залишилося мишей.

Режим відтворення показу слайдів: крок 3b

Якщо вибраний Індивідуальний режим, для участі в дії кожен учень клацає в прямокутнику.

На кожному слайді з підтримкою декількох мишей учні використовують власні миші для вибору власних відповідей на одне й те ж питання.

Підключіть до комп'ютера кілька мишей, а потім натисніть кнопку Показати слайди, щоб побачити функції підтримки кількох мишей в дії.

Використовуйте кнопки на вкладці «Кілька мишей»для створення власних інтерактивних слайдів.

Натисніть клавіші CTRL + N в звичайному режимі, щоб створити свою першу презентацію з підтримкою декількох мишей

Складні для учнів дисципліни дають можливість організувати загальне обговорення, а також брати участь у активному вивченні предмету.

Mouse Mischief дає можливість брати участь у кожному завданні.

Mouse Mischief ідеально можна використовувати як засобів моніторингу навчальної діяльності учнів – проведення проміжних та підсумкових тестувань, опитувань, організацій завдань на співставлення, а також малювання; в позакласних заходах.

Під час роботи з Mouse Mischief можна побачити, хто і скільки дав правильних відповідей, а отже й зрозуміти, наскільки добре був засвоєний вивчений матеріал.

Ця надбудова є апробованою і не одноразово використовувалась мною під час проведення нестандартних занять та вікторин, під час проведення позаурочних заходів.

Зараз ви матимете можливість переглянути надбудову в дії.

  1.               Правила гри «Найрозумніший».

На початку гри командам пропонуються 10 категорій: кольори, овочі та фрукти, анатомія, медицина, архітектура та будівництво, мода, книжки, кулінарія економіка та торгівля, різне. (категорії  можуть бути з різних навчальних предметів)

У першому турі (I тур – «Найрозумніший серед своїх») кожна команда по 5 учнів бере участь в грі. Кожна команда матиме по 20 питань для визначення «Найрозумнішого серед своїх». Команди запрошуються до участі в порядку жеребкування. Обирається категорія та розпочинається гра. Всі учасники грають індивідуально, маючи власну мишу з відповідним курсором. Тільки один з учасників команди перемагає і переходить у наступний тур. Перемагає той учасник, який надасть правильну відповідь першим. Наприклад: якщо всі учасники обрали правильну відповідь, жюрі зарахує відповідь тільки першому. Якщо чотири відповіді були неправильними,тоді останній – пятий, може перемогти, за умови що відповідь буде правильною, а отже він перший, хто правильно відповів на питання. Учасник з найбільшою кількістю правильних (але тільки перших) відповідей буде продовжувати боротьбу у наступному турі. Бали нараховуть жюрі. Одна відповідь – один бал.

У другомут турі (II тур – «Кращі з найкращих») 5 переможців з попереднього туру змагаються між собою індивідуально за тією ж схемою. Жеребкуванням визначається учасник, який обиратиме категорію. У наступний тур переходять ті учасники, які наберуть більше балів за правильні відповіді.Учасник з найменшою кількістю балів вибуває з гри.

У третьому турі (III тур - «На шляху до перемоги») грає чотири учасники. Вибуває той, хто набере меншу кількість балів.

У IV турі– «За крок до фіналу» грає троє. За результаттами оцінок, двоє продовжують грати у фіналі.

У пятому турі (V тур - «Фінал») фіналісти змагаються за перше місце.

Гра для глядачей – «Найрозумніший вболівальник» (вболівальники кожної команди змагаються між собою).

  1.               Хід гри.

Щиро ми вітаємо

Сьогодні в залі вас.

Гра  «Найрозумніший»

Відбудеться у нас.

Зібрались хлопці і дівчата

Розумники – знавці.

Хоч виграє один,

Але вони всі молодці!

Усім учасникам

Я успіхів бажаю

І відповідей правильних

Від них усіх чекаю.

Ні пуху, ні пера!

Почнеться зараз гра.

  •                 I тур – «Найрозумніший серед своїх» (кожна команда по 5 чоловік бере участь в грі, один з учасників перемагає і переходить у наступний тур)
  •                 II тур – – «Кращі з найкращих» (5 переможців з попереднього туру змагаються між собою на вибуття)
  • III тур – «На шляху до перемоги» - 4 учасники
  •                 IV тур – «За крок до фіналу» - 3 учасники
  •                 Vтур - «Фінал» (фіналісти змагаються за перше місце)
  •                 «Найрозумніший вболівальник» (вболівальники кожної команди змагаються між собою).
  1.               Підсумки гри та нагородження фіналістів.
  2.               Заключне слово.

Ведучий.

Великий російський письменник Л. Толстой сказав, що людину можна оцінювати дробом, знаменник якого – це все те добре , що він думає про себе сам, а чисельник – це все те добре, що про цю людину думають інші. Чим більший чисельник, тим більший самий дріб. Бажаємо всім, щоб щастя додавалося, горе віднімалося, щоб достаток примножувався, а кохання ділилося. Отже, наша  вікторина завершена. Я гадаю, ми всі сьогодні переконалися, що учасники нашої вікторини найсміливіші, найзавзятіші, найвинахідливіші та найрозумніші ліцеїсти. Ми дякуємо всім присутнім за участь та підтримку! До нових зустрічей!

docx
Додано
1 листопада 2019
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку