Позакласний захід " Подорож до Королівства Граматики ".

Про матеріал
Цей захід спрямований на те, щоб в ігровій формі ознайомити учнів з деякими явищами англійської граматики. У процесі позакласної роботи формувати в учнів лінгвістичні інтереси, спрямовані на розширення і поглиблення знань, комунікативних умінь і навичок.
Перегляд файлу

« Подорож до Королівства Граматики»

( Виступ учнів 6-го класу з залученням до участі молодших школярів ).

Мета: В ігровій формі ознайомити учнів з деякими явищами англійської граматики. У процесі позакласної роботи формувати в учнів лінгвістичні інтереси, спрямовані на розширення й поглиблення знань, комунікативних умінь і навичок, етичне виховання школярів.

 

 

Вадим сидить над підручником англійської мови, вже котрий раз повторюючи правило: «В англійській мові артикль –а - вживається зі злічувальними  іменниками в однині». Яка нудна англійська граматика. (Очі злиплися, голова безсило схилилася над підручником).

Ведуча: Т-с! Вадим заснув. А ви хочете дізнатись, що йому наснилось? Ну що ж. (Говорить чарівні слова): Inter, mitzy, titzy, tool,

                                                     Ira, dira, dominu.

                                                     Oker, poker, dominoker,

                                                     Vadym’s dream see you.

(Звучить весела музика, на сцену вибігають три фокусники).

Ведуча: На арені цирку всесвітньо – відомі брати – фокусники, перетворювачі слів  на предмети! Зустрічайте! Містер “A”, Містер “An”, Містер “The”!

Містер “A” (махнув  паличкою і вигукнув): “A man”(на арені з’являється учень).

Містер “The”: “The man is fat” (Учень підкладає щось під сорочку і стає товстуном).

Містер “An”: “An apple” (Учень дістає з кишені яблуко).

Містер “The”: “The apples” (Учень дістає кілька яблук і починає  ними жонглювати. Вони падають, він кумедно бігає за ними).

Вадим: За цими уроками я забув і повечеряти. (Він вискакує на сцену, вихоплює паличку у Містера “A” і щосили починає кричати): A bread! A milk! (Нічого не з’явилось, хлопчик дуже засмутився).

Містер “A”: Ми розкриємо тобі наш секрет. Наші можливості обмежені. Не всі слова ми можемо перетворювати на предмети. Містери ми тільки на сцені, а в житті ми – артиклі. Артикль -a-вживається з предметами в однині, і які можна порахувати. Він вказує, що йдеться про предмет взагалі. Про будь-який предмет в однині.

Містер ‘An”: Артикль –an- означає  те ж саме, але вживається з іменниками, які починаються з голосного звуку: An apple, an article, an egg.

Містер “The”: Артикль “the” вживається і в однині, і в множині. Він вказує на конкретні об’єкти, які перебувають в полі зору співрозмовників або відомі їм.

Містер “A”: Але перед назвами предметів, які не можна порахувати, артикль взагалі  не вживається. Ось тому ти нічого і не побачив, тому що хліб і молоко порахувати не можна.

Ведуча: А тепер я запрошую на сцену 7 учнів (учні 2-4 класів). Ви повинні вибрати карточку і визначити, до якого фокусника ви з нею підійдете.

This is…book (a); …book is new (the); I have got…apple (an); She has got…dog (a); …dogs are funny (the); …apple is big and red (the); I drink…coffee in the morning (no article).

Ведуча (до Вадима): А зараз я запрошую тебе завітати в нашу лабораторію. (Кілька учнів щось жваво обговорюють).

Ведуча: Це наші відомі вчені. Вони винайшли новий прилад.

Учень: Так, ми винайшли прилад під кодовою назвою “S”. Якщо прикріпити його позаду одного предмета, то вібраційні сили цього приладу перетворюють цей предмет на 2.3 і більше.

Ведуча (до глядачів): Хто хоче в нашу лабораторію? (Виходить кілька учнів).

Учениця: Показує на карточці слово cat , просить учня прикріпити прилад і просить вибрати відповідний малюнок – коти; ant – мурахи; apple – яблука; car – машини; bear – ведмеді.

Ведуча (до Вадима): А зараз ти потрапиш в незвичайне містечко і сподіваюсь, що ти назавжди запам’ятаєш  його жителів.

(Ведуча підходить по черзі до трьох учнів, звертається до них, а вони відповідають: «Ай».

Вадим: Що це значить? Чому вони себе так ведуть і як їх звати?

Ведуча: У нас це займенник «Я», а в цьому англійському містечку їх називають «Недоторкане Ай». А от коли вони збираються разом…

Вадим: Тобто «Ми»?

Ведуча: В цьому містечку  це схоже на поросячі вигуки. Ось послухай (учні: «Уві – уві».

Вадим: Я зрозумів, «Я» на англійській мові  - “I”, а «Ми» - “We”.

Ведуча: Так. Бачиш того хлопчика? Він постійно насміхається з недоторканих  «Ай», поросячих «Уві».

Учень: Хі – хі – хі!

Вадим: А, я зрозумів, «Він» на англійській мові буде “He”.

Ведуча: А он його сестричка. Вона дуже вихована і поміркована. І їй соромно за свого брата. Чуєш, як вона його заспокоює?

Учениця: Ші – ші – ші!

Вадим: Зрозумів, «Вона» на англійській мові – “She”.

Ведуча: А коли брати і сестри збираються разом…

Вадим: Вони?

Ведуча: Так, вони дуже люблять танцювати. Побачивши їхній танок, ти зрозумієш, як на англійській мові буде «Вони».

(Учні танцюють танець з вигуками «зей!»)

Вадим: Тепер я знаю, «Вони» на англійській мові буде “They”.

Ведуча: «Ти» і «Ви» - нерозлучні близнюки (з’являються дві учениці).

Учениця 1: Ми часто зустрічаємося з іншими займенниками, але дуже втомлюємося від цих зустрічей.

Учениця 2: І ввечері, ми сідаємо біля нашого будинку і полегшено зітхаємо.

(Разом): Ю – ю – ю!

Вадим: А, то «Ти» і «Ви» (вказує на дівчаток) на англійській мові буде “You”!

Учениці (разом): Правильно!

Ведуча: Жителі цього містечка дуже дружелюбні. Вони люблять проводити разом час, і найбільше вони люблять співати. Давайте їх послухаємо (Виконання пісні “Hugs and kisses”).

Ведуча (до глядачів): А ви запам’ятали жителів містечка? Давайте згадаємо їх імена.

(Мама схилилася над сином): Вадик (турботливо торкнула його за плече). Її погляд зупинився на розгорнутій сторінці: Знову ця англійська граматика, така заплутана і незрозуміла.

Вадим: Зовсім ні! Тепер я знаю її таємниці. Вона така цікава!

(Хлопчик солодко потягнувся, закрив книжку, ніжно погладив її рукою).

Ведуча: А ми прощаємося з вами. До нових зустрічей!

 

 

                                                 Озернянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                                  Вчитель англійської мови Анікеєва І.П.

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 жовтня 2021
Переглядів
402
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку