17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Позакласний захід "Щасливий випадок"

Про матеріал
Мета даного позакласного заходу перевірити засвоєння змісту учнями вивчених творів, розвивати кмітливість, уміння самостійно вирішувати проблемні питання, виховувати любов до художнього слова.
Перегляд файлу

Тема  „Щасливий  випадок”

Мета: перевірити  засвоєння  змісту  учнями  творів, розвивати  кмітливість, уміння  самостійно  вирішувати  проблемні  питання, виховувати  любов  до  художнього  слова.

Тип  уроку: урок-гра  узагальнення  і  систематизації  знань.

 

Основний  зміст  роботи.

1. Мотивація  навчальної  діяльності, повідомлення  теми  і  мети  уроку.

Сьогодні  проведемо  незвичайний  урок – урок-змагання  і  знову  звернемось  до  змісту  вивчених  творів. Цей  урок  проведемо  у  формі  гри  „Щасливий  випадок”. Право  зустрітися  зі  щасливим  випадком  виборюватиме  дві  команди.

Для  справедливого  ходу  гри  оберемо  журі.

І гейм.

 Розминка.

 Команди  отримують  по  три  запитання. На  обдумування – 30 секунд. за  правильну  відповідь – один   бал.

Запитання:

  1. Назвіть  автора  роману  „Айвенго” (В. Скотт)
  2. Назвіть  автора  повісті  „Тарас  Бульба” (Микола  Гоголь)
  3. Назвіть  жіночі  образи  з  роману  В. Скотта  „Айвенго” (Ровена, Ребекка)
  4. Як  звали  синів  Тараса  Бульби? (Андрій, Остап)
  5. Що  таке  роман?
  6. Що  таке  повість?

Підсумки

ІІ гейм

 „Щасливий  випадок”

  1. Яке  символічне  значення  має  образ  пальми? (священне  дерево, символ  вічного  життя, вічності  природи, краси, праведного  буття)
  2. Що  означає  слово  „мцирі”? (чернець, який  не  проводить  службу, „чужеземець”, „самотня  людина”)
  3. Яке  прізвисько  мав  Янош? (Кукурудза)
  4. Де  вчилися  Остап  і  Андрій? (Київській  бурсі)
  5. Напис  на  щиті  Айвенго. („Позбавлений  спадку”)
  6. В  якій  країні  народився  Шандор  Петефі? (Угорщина)
  7. Хто  написав  вірш  „Три  пальми”? (Лермонтов)
  8. Назвіть  фантастичних  істот  з  поеми  „Витязь  Янош”? (велетень, феї, відьми, чаклуни)
  9. Справжнє  ім’я  Чорного  Лицаря  в  романі  „Айвенго”. (король  Ричард І)
  10. Де  народився  М. Гоголь? (у  великих  Сорочинцах  на  Полтавщині)
  11. Широта  й  велич  якої  ріки  описана  в  повісті  „Тарас  Бульба” (Дніпро)

Підсумки

ІІІ гейм

 „Упізнай  героя”

  1. „Вона  була  ставною  і  високою. Мала  сліпучо-білий  колір  обличчя. Ясні  голубі  очі  дивилися  з-під  каштанових  брів. Густе  русяве  волосся  було  завите  в  гарні  локони, унизані  коштовним  камінням” (леді  Ровена)
  2. „Дівчина – білява, ще  й  струнка  постава, плечі  круглі, косу  довгу  та  русяву  має” (Ілушка)
  3. „На  арену  виїхав  лицар  в  міцному  сталевому  обладунку  із  золотими  прикрасами ...” (Айвенго)
  4. „Сумний, прозорий  і  блідий, як  лань, лякливий  і  стрункий” (Мцирі)
  5. „Попереду  всіх  мчав  рицар, від  усіх  меткіший, за  всіх  вродливіший. Так  і  летіло  чорне  волосся  з-під  мідної  його  шапки; маяв  зав’язаний  на  руці  дорогий  шарф” (Андрій)
  6. „Вона  була  надзвичайно  гарно  збудована, східний  наряд  не  ховав  її  фігури. Жовтий  шовковий  тюрбан  гармоніював  з  смаглявим  відтінком  її  шкіри  і  очі  блищали, тонкі  брови  вигинались  дугою, зуби  біліли  перлами, а  густі  чорні  коси  розсипались  по  грудях  та  плечах.” (Реббека)

Підсумки

ІV гейм

 Із  загальної  кількості  названих  слів  вибрати  5, які  вживаються  в  одному  творі.

Айвенго, Мцирі, Кавказ, король, Янчі, Ровена, чернець, замок, аул, велетень, лицар, воля, фея, сад, кохання, гроза, витязь, троянда.

Підсумки

V  гейм

Конкурс  капітанів

Упорядкуй  слова

 

Айвенго    Пасербиця

 

Янош    Лицар

 

Ровена    Чернець

 

Мцирі    Леді

 

Ілушка    Пастух

 

Підсумки    

VІ гейм

„Ти – мені, я – тобі”

Кожна  команда  готує  по  три  запитання

Підсумки

VІІ гейм

„Знайди  правдиву  відповідь”

  1. Що  було  на  стінах  в  хаті  Тараса? (пістолети, рушниці, шаьлі, нагайки, невід, уздечка)
  2. Хто  благословив  Андрія  і  Остапа  на  дорогу  у  Запорізьку  Січ? (батько, мати, священик, ніхто)
  3. Скільки  часу  були  діти  вдома  після  приїзду  з  Київської  бурси? (день  і  ніч, тиждень, місяць)
  4. Про  що  думав  Остап  в  дорозі? (про  бідну  маму, про  науку  в  бурсі, про  товаришів, нічого  не  думав)
  5. Про  що  думав  Андрій  в  дорозі? (про  майбутні  подвиги, про  панянку, про  науку, про  товаришів)
  6. Хто  допоміг  Андрію  вночі  пройти  до  міста  в  Дубно? (Тарас, Остап, служниця, поляк)
  7. Хто  з  козаків  найбільше  показав  себе  в  бою  під  Дубно? (Голокопитенко, Попович, Остап, Кубенко)
  8. Хто  виступив  перед  козаками  з  промовою, щоб  підняти  їх  дух? (Кошовий, Тарас, старий  козак  Бовдуг)
  9. Чия  рука  знищила  зрадника  Андрія? (Тараса, Остапа, Товкача, поляка)
  10. Як  помер  Остап? (від  кулі, від  списа, від  стріл, від  катувань)
  11. Як  полякам  вдалося  спіймати  Тараса  Бульбу  і  потім  спалити  коло  дерева? (через  старість, через  люльку, через  хворобу, Тарас  зупинив  поляків  і  врятував  товаришів)
  12. Де  знаходилась  тоді  Запорізька  Січ? (на  березі  Дніпра, острів  Хортиця, коло  Запоріжжя, далеко  від  Дніпра)
  13. На  що  марнували  свій  час  козаки  на  Січі? (стрільба  в  ціль, плавання, полювання, перегони  коней, гульба)
  14. Хто  не  мав  права  показуватись  в  Січі? (жиди, жінки, бурсаки, пани)
  15. Хто  керував  в  запорізькій  Січі? (полковник, кошовий, осавул, отаман)

 

ПІДСУМКИ  ГРИ

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Голяк Надія
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
29 січня
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку