ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ Онлайн-заняття на платформі ZOOMТема: Світ твоїх захоплень |
|||
Передумови та мета заняття |
Напередодні заходу провести опитування (ViberабавGoogle форми стосовно захоплень). Згуртованість колективу; Розширити уявлення учнів щодо світу захоплень; Розкрити значення захоплень людини в його особистісному розвитку. |
||
Завдання заняття |
-знайомство з захопленнями вихованців; -згуртованість колективу, зацікавленості один до одного; - формування вміння працювати в групах, в команді, співпраці; - розвиток особистості. |
||
Очікувані навчальні результати |
Розширити знання про захоплення; Розглянути захоплення с позиції самореалізації; Формувати відповідальне ставлення до життя; Планування наступної зустрічі (майстер-класу). |
||
Хід заняття (зум, робота в малих групах) |
|||
Час |
Діяльність |
Посилання на застосунки |
|
5хв |
Привітання Презентація за посиланням: |
Мій настрій ( обрати смайлик, використовуючи реакції ZOOM на екрані) |
|
5хв |
Оголошення теми, інформація про результати опитування (слайд 1-3) |
Демонстрація презентації 1-3 |
|
10хв |
Робота в малих групах. Обговорення питання (слайд 4) «Як ви вважаєте, чи є позитивна сторона у захоплень?» |
Розділити учнів на окремі сесійні зали |
|
5хв |
Презентація роботи групи. Узагальнення (5 слайд) |
Загальний зал |
|
5хв |
Індивідуальна робота. Вправа на співвідношення (слайд 6) «Інколи захоплення в дитинстві переходить у професію». Результати – скріни на вайбер (перші 2 відповіді- переможці) |
https://learningapps.org/6442995 покликання в чаті |
|
10хв |
Обговорення Чи може захоплення бути небезпечним? Які саме? (слайд 7) |
Сесійні зали |
|
5хв |
Презентація роботи групи (слайд 8) |
Загальний |
|
10хв |
Опитування Продовж речення: Захоплення для мене це…(слайд 9)
|
Індивідуальна робота |
|
5хв |
Презентація роботи групи |
Загальний |
|
5хв |
Інформація «Поради щодо пошуку та вибору хобі» (слайд 9) |
Виступ гостя |
|
5хв |
Рефлексія (слайд 10) |
Реакції на пенелі |
|
Ведуча:Доброго дня шановні учні, раді вас вітати на сьогоднішній зустрічі. А привітатися пропоную всім за допомогою реакцій на панелі екрана. (помахати, обрати смайлик, сердечко…)
Ведуча: Кожна людина має захоплення. Один любить співати, інший малювати, треті допомагають чотирилапим друзям. Захоплення дає можливість людині у повній мірі проявити себе, е ресурсом для відновлення. Воно може бути тимчасовим, або постійним, яким хочеться займатись, не шкодуючи часу та сил.Хобі нам може розповісти про те, до чого тягне людину, які в неї «таргани» в голові та навіть про те, які в людини найважливіші проблеми на даний момент. Хобі - важлива частина життя людини. І як ви вже здогадалися темою нашого сьогоднішнього заняття є захоплення, а точніше: «Світ твоїх захоплень» СЛАЙД 1-2
Ведуча: А чим захоплюєтесь ви , що вам подобається?Давайте разом подивимось на результати нашого опитування.Дякуємо кожному хто взяв участь. СЛАЙД 3Кожна людинанеповторна, у кожної свої уподобання, відмінності та схожості.
Ведуча:А зараз я хочу вам запропонувати відповісти на питання: «Як ви вважаєте, чи є позитивна сторона у захоплень?». Для цього ми з вами об'єднаємось у групи, у вас буде можливість обговорити питання, а представник кожної команди, по закінченню часу, презентує свою роботу. СЛАЙД 4
Об'єднуємо за допомогою сесійних залів, час на виконання 7-10хвилин. Кількість груп залежить від кількості учасників.По закінченню презентації роботи груп, показуємо свою версію відповідей на це питання з метою підбиття підсумків .СЛАЙД 5
Ведуча:Чи помічали ви, що інколи захоплення в дитинстві переходить у професію. Саме про це наша наступна вправа. В чат вам прийшло посилання на вправу,вам потрібно перейти за покликанням, роздивитись фотографії та об'єднати їх у пари: дитяче захоплення з професією. Перший хто відправить скріншот з правильними відповідями у Viber отримає приз.СЛАЙД 6
Індивідуальна робота. Прописуємо посилання у чаті https://learningapps.org/6442995. Час виконання5хвилин.
Ведуча: Про позитивну сторону захоплень ми з вами проговорили, а чи може воно бути небезпечним? Які саме? І знову ми об'єднаємось у групи, у вас буде можливість обговорити питання, а представник кожної команди, по закінченню часу, презентує роботу.СЛАЙД 7
Об'єднуємо за допомогою сесійних залів, час на виконання 7-10хвилин. Можемо залишити працювати раніше створені групи, а можемо сформувати нові.По закінченню презентації роботи груп мають місце запитання:
На що потрібно звернути увагу?
Які є особливості?
Ваше ставлення?
Чи хтось з ваших знайомих має небезпечні хобі?.Підводимо підсумок про важливість виконання правил безпеки, зважених рішень, відповідального ставлення до здоров'я, фізичну підготовку. СЛАЙД 8
Ведуча:А яку ж роль захоплення грає саме в вашому житті? Про це ми дізнаємось з наступної вправи. Вам необхідно продовжити речення самостійно або обрати заготовлений варіант. «Захоплення для мене це…»СЛАЙД 9
Ведуча:А зараз я запрошую гостя нашої з вами зустрічі, з цікавою інформацією стосовно вибору хобі.СЛАЙД 10
Безсумнівно, мої поради допоможуть зробити вам правильний вибір. Тим не менш, в ході вирішення цього важливого завдання керуватися потрібно не чужими порадами, а своїми вподобаннями. Загалом, під час вибору хобі прислухайтеся до свого серця.
Ведуча:Про захоплення можливо говорити ще і ще.Бажаю щоб кожен з нас мав захоплення по душі, адже це цікаво і корисно. Оцініть нашу з вами роботу обравши реакції на екрані.СЛАЙД 11 Дякую всім за активну роботу.
Використані джерела:
1.Фото у вільному доступіhttps://pixabay.com/
2. https://learningapps.org/6442995
3.https://sites.google.com/site/hwwrejdjdjdjodrjw/dodatkova-informacia-do-maluvanna
4. https://vesti.dp.ua/10-najnebezpechnishix-xobi-u-sviti/
ДНЗ «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну»
ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ ВИХОВАТЕЛЯ ГУРТОЖИТКУ
Онлайн-заняття на платформі ZOOM Тема: Світ твоїх захоплень
Укладачі: вихователь гуртожитку
Теленга О.В.
ХЕРСОН-2021