Позакласний захід
7 клас
«ЮНИЙ СТОЛЯР»
Підготував:
вчитель трудового навчання
Нагірненського ЗЗСО І-ІІІ
Ільчак А.А.
Підсумковий урок-конкурс
«Юний столяр»
Мета: Закріпити в учнів знання по обробці дерева,вміння володіти інструментами,розвивати логічне і технічне мислення,уяву,пам'ять. Виховувати почуття відповідальності за доручену справу, колективізм, навики самоаналізу і взаємоаналізу,естетичний смак.
Обладнання: Креслення деталей. Таблиці по обробці дерева,інструмент індивідуального призначення,столярні верстаки.
Тип уроку: Повторення та закріплення знань,умінь та навичок.
План уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Вступне слово вчителя.
ІІІ. Відповіді команд теоретичного туру конкурсу.
ІV. Практична частина.
V. Підсумок. Заключне слово вчителя.
І. Організаційна частина.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
З давніх-давен в житті і побуті українського народу мали місце змагання. У мирний час люди змагалися у вмінні працювати,господарювати,у тяжкий час для своєї землі – вміння воювати,перемагати. Ми з вами сьогодні проведемо змагання,тобто покажемо свої знання та вміння у володінні столярними інструментами. Ви можете показати перед товаришами свою винахідливість, кмітливість.
ІІІ. Теоретична частина.
Команди придумують собі емблему (збільшеного вигляду), подають в журі.
Оцінюється емблема команди, її назва.
11 |
|||||||||||||||
1 |
н |
о |
ж |
і |
в |
к |
а |
||||||||
|
2 |
л |
і |
н |
і |
й |
к |
а |
|
||||||
3 |
с |
в |
е |
р |
д |
л |
о |
||||||||
4 |
к |
у |
т |
н |
и |
к |
|
||||||||
5 |
р |
а |
ш |
п |
и |
л |
ь |
||||||||
6 |
ц |
и |
р |
к |
у |
л |
ь |
|
|||||||
7 |
м |
о |
л |
о |
т |
о |
к |
||||||||
8 |
о |
л |
і |
в |
е |
ц |
ь |
|
|
|
|||||
9 |
н |
і |
ж |
||||||||||||
10 |
п |
а |
т |
р |
о |
н |
|||||||||
1.Фанеру ріжуть…
2.Розмічальний інструмент.
3.Отвір виконують за допомогою…
10.Свердло закріплюють у…
11.Слово відгадка – інструмент.
4.Конкурс «Креслення».
На кресленні поданому нижче поставте розміри необхідні для виготовлення виробу. (100,70, 40,200, Ø 30)
(1 – ділова частина, 2 – серединна частина, 3 – дров’яна частина, 4- вершинна частина)
б) Чому під час роботи не можна захоплювати носок рашпіля пальцями лівої руки?
в) Чому деталі з деревини і фанери зачищають шліфувальною шкуркою уздовж волокон?
г) Чому економиться час, якщо розмічання роблять за допомогою шаблона?
6.Конкурс «Ребус»
Відгадайте слова, котрі тут зашифровані (див. Додаток 1)
Підвести підсумки теоретичної частини.
IV. Практична частина
Виготовлення футляра для журналів (див. Додаток 2)
V. Підсумок заняття
Визначення команди переможця, оцінювання виступу команд, мотивація оцінок.
Додаток 1
Додаток 2