Позакласний захід з математики « До острова скарбів, або піратська вечірка» для учнів 6 класу.

Про матеріал
Мета заходу:1.Формувати інтерес учнів до математики; 2.Розвивати логічну і дослідницьку компетентності.3.Розвивати соціальну компетентність-вміння співпрацювати у групі і команді.
Перегляд файлу

Позакласний захід з математики « До острова скарбів, або піратська вечірка» для учнів 6 класу.

Мета заходу:1.Формувати інтерес учнів до математики;

             2.Розвивати логічну і дослідницьку компетентності.

             3.Розвивати соціальну компетентність-вміння співпрацювати у

                групі і команді.

Задачі заходу:

-формувати  вміння будувати індивідуальну і колективну діяльність;

-показати практичне використання математичних знань;

-розвивати творче мислення.

Обладнання заходу: фліпчарт, екран, проектор, комп’ютер, роздатковий матеріал, ваги, шоколадки-монети, пісочний годинник, склянки з водою, свічка.

Хід заходу

(звучить музика з кінофільму «Пірати Карибського моря»).

  Декілька учнів 6 класу, під виглядом піратів  грають у шахи. розв’язують кросворд.

1 пірат звертається до іншого (Радіонова А.): « Шах і мат Вам вельмишановний Артеме – Сільвер»

2 пірат(Звонаров А.):  «Ярік- Чорна борода, яка назва вектора з трьох букв?»

 Ярік- Чорна борода(Перевозник Я.) : «Андрій- Флінт, це «орт».

(звучить музика)

Пірати помічають шестикласників.

 Ватажок шестикласників: «Панове пірати. А панове пірати!»

Ярік- Чорна борода (Перевозник Я.): «А хто це в нас такий маленький, такий м’якенький? А кого тут можно з’їсти?»

ІІ пірат(Прилуцький А.): « На абордаж, на абордаж! Потопимо кораблик ваш!»

Пані капітанша: «Стривай,Артем-Сільвер. Це ж молоді юнги. Не бійтеся, наші пірати не страшні. Вони не бешкетники і не кровожерливі.  А що вас, друзі,  до нас привело?»

Юнга(Кириленко Т.): « Ми хочемо приєднатися до піратського товариства. Прийміть нас, будь ласка».

Капітанша: « А чи знаєте ви, як це складно? Весь час потрібно шукати  скарби. Витримаєте?

Всі учні:  «Ми витримаємо!»

Капітанша: «Якщо ви розв’яжете кросворд і зрозумієте, які скарби ви будете шукати, ми почнемо випробування.»

Піратка Анастасія-Перлина моря: «Ви повинні розгадати 10 слів по горизонталі і знайти по вертикалі кодове слово».

(Перлина моря пропонує молодим юнгам кросворд.)

  1. Великий, пухнастий, живе в українських лісах, полюбляє мед. (ведмідь)
  2. Покриває шкіру людини влітку. (загар)
  3. Засіб пересування на дорогах.(транспорт)
  4. Відсутність небезпеки. (безпека)
  5. Ролик на телебаченні, який допомагає виробнику продати свій товар. (реклама)
  6. Фарба, якою малюють на уроках образотворчого мистецтва. (гуаш)
  7. Намальована людина. (портрет)
  8. Маленька людина. (дитина)
  9. Пухнастий, вухастий, полюбляє моркву і капусту. (кролик)
  10. Улюблена їжа кролика. (капуста)

 

(Учні 6 класу розв’язують кросворд, знаходять кодове слово «математика»)

Капітанша: « Тепер ви зрозуміли, що ми будемо задавати вам математичні завдання, задачі та загадки на логіку . А ви за допомогою братів піратів будете їх розв’язувати. За кожну задачу ви будете отримувати золоті піастри. Якщо скарб, отриманий вами буде великим, ми з радістю приймемо вас до піратів. Скарбничий Артеме- Сільвер, діставай ваги, а ти Андрій Флінт золото. Починаємо іспит наших юних друзів. Анастасія-Перлина моря - підготуй для гостей завдання. Ярік -Чорна борода, готуй годинник. Якщо ви встигнете за часом, скарб ваш».

(Пірати дістають ваги, шкатулку з золотими монетками-шоколадками, встановлюють пісочний годинник і починають задавати загадки за допомогою презентації «Пірати»та додаткових завдань)

І завдання

«Реставратор»

Завдання: переставити букви в словах так, щоб отримати математичний термін.

(Кожний термін – 1 бал) Час-3 хв.

ЛЕДІНЕ                  ПОРПРОЯЦІ             НУКЦІЯФ                     

(ділене)                  (пропорція)                (функція)                 

ОЛКО                    ДВАТРАК                  РИТНУКТИК         

(коло)                     (квадрат)                    (трикутник)              

БДІР                      РОГЕМТЕІЯ            КОВДІСТО

(дріб)                      (геометрія)               (відсоток)

НОДАКОД           СІКЕТРИСБА         ОГНОМТУКНИК

(доданок)               (бісектриса)            (многокутник)

 

ІІ завдання

«Сувенір із закордону»

Ви приїхали із закордонної подорожі і привезли своїм рідним сувеніри.

Завдання: перевести ціни у гривні і порахувати суму всієї покупки.

якщо (1 EUR = 27,50 грн,  1USD = 25,50 грн)

Час – 2 хв.

Магніт - 1EUR ( 27,50 грн)               Чашка – 2USD  (51 грн)                    

Тарілка-сувенір – 12 EUR (330 грн)         Цукерки – 9 USD (229,50 грн)

Відповідь: всього -  638 грн                

 

  Розв’язування  задач за допомогою  презентації.

(Між розв’язком задач під керівництвом пірати Анни де Бельвіль юнги  та пірати роблять піратську руханку і танцюють під музику «Весела зарядка». Презентація «Піратська руханка».)

  Іспит продовжується. Учні розгадують  загадки.

 

C:\Users\Vovan\Desktop\Новая папка\6.jpg

Піратша: «Ви добре попрацювали. Як ви вважаєте брати- пірати, приймемо юнг до нашого товариства?»

Пірати: «Приймемо, приймемо!»

(Пов’язують юнгам бандани, дають скарб з шоколадок)

Юнги зачитують клятву юних піратів.

Я, юний пірат ЗЗСО №158, обіцяю старших поважати, маленьких не ображати.

Любити королеву наук – математику. Завжди і всюди шукати її скарби.

Кожен рік 14 березня приймати участь у вечірках на честь Дня народження числа « π».

Клянемося! Клянемося! Клянемося!

Пірати: « Ми маємо надію, що ви будете любити математику. Бажаємо вам не втомлюватися, коли будете мандрувати до математичних скарбів. Нехай вітер знань завжди надимає ваші вітрила. До зустрічі.»

 

 

1

 

docx
Додано
20 травня 2020
Переглядів
1336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку