Метою цього конкурсу є: розвиток особистості дитини засобами мистецтва, створення умов для вільного самовираження дітей, виховання виконавської і слухацької культури, розширення рамок шкільної предметної програми з музичного мистецтва.
Валерꞌянівська ЗОШ
«Музичний КВК»
Виконала:
Вчитель музичного мистецтва
Валер*янівської ЗОШ
Куліна А.С.
«Музичний КВК»
Мета: розвиток особистості дитини засобами мистецтва, створення умов для вільного самовираження дітей, виховання виконавської і слухацької культури, розширення рамок шкільної предметної програми.
Ведучий - Без музики не проживу і дня! Вона в мені. Вона навколо мене. І в спів птахів, і в шумі міст в мовчання трав і в веселці кольорів, І в заграві розквіту над землею ... Вона всюди і вічно супутник мій.
Увага! Увага! Сьогодні у нас не звичайний КВК, а музичний. Тут ми виявимо не тільки веселих, кмітливих, а й ще музичних учнів. У нас будуть три команди. Щоб нам розділитися на команди, я пропоную витягнути нотку. На ноті буде написано назву команди. Одна команда у нас буде називатися «ДОбрі», «МІнорні», «ФАнтазери». ( Додаток 1) Отже, ми починаємо!
1 КОНКУРС «Розминка» Потрібно згадати будь-які дитячі пісні. (По три)
2 КОНКУРС «Дізнайся пісню за описом». Читається опис пісні по черзі кожній команді, ви повинні згадати її.
Питання для команди «Добрі»:
1. Пісня про подорож маленької дівчинки по лісі до бабусі в червоному головному уборі (Пісня Червоної Шапочки).
2. Пісня, яка закликає всіх посміхатися (посмішка).
3. пісня-співчуття до неживого предмету (Маленькій ялинці холодно взимку)
Питання для команди «Мінорні» :
1. Пісня про те, чим займаються в школі (Чого навчають в школі).
2. Пісня про комаху, якого несподівано з'їла жаба (В траві сидів коник).
3. Пісня, в якій навчають таблиці множення (Двічі два чотири).
Питання для команди «Фантазери»:
1. Пісня про загадкове тварині, для якого став одним крокодил Гена (Чебурашка).
2. Пісня про райському куточку, де синє небо, спекотне літо і вічна фруктова дієта. (Чунга Чанга)
3. Пісня про маленького тваринному, який пливе до своєї мами (Пісня мамонтеня).
3 КОНКУРС «Аукціон знань» Кожній команді задається по 8 питань.
Питання для команди «Добрі»
1. Чим відрізняється композиторська музика від народної?
(Композиторську складає людина, яка професійно займається музикою)
2. Назвіть основні групи інструментів в оркестрі.
(Струнна група, дерев'яно-духова, мідно-духова, ударна)
3. Назвіть музичні професії, спеціальності.
(Композитор, диригент, піаніст, музикант, співак ...)
4. Що таке балет?
(Музично-хореографічний спектакль, в якому поєднується музика, танець, драматична дія, елементи образотворчого мистецтва)
5. Що таке опера?
(Вид театрального мистецтва, в якому сценічна дія злито з вокальної та оркестрової музикою, а ісполнітелі- актори не говорять, а співають)
6. Публічний виступ, це що? (Концерт)
7. Назвіть музичні жанри в музики (Пісня, Марш, танець)
8. Навчальний заклад, де навчають музиці дітей. (Музична школа)
Питання для команди «Мінорні»
1. Що таке лібрето? (Короткий зміст опери або балету)
2. Будівля, в якому ми можемо побачити і почути музична вистава.
( Театр опери та балету)
3. Ансамбль з п'яти виконавців-співаків або музикантів
(Квінтет)
4. Автор балету «Лебедине озеро»
(П. Чайковський)
5. Інструмент, який має дві клавіатури: кнопкову і фортепіанну
(Акордеон)
6. Ударний інструмент з невизначеною висотою звуку, який в оркестрі виконує ритмічну і шумову роль
(Барабан)
7. Великий німецький композитор і органіст (І.С. Бах)
8. Приберіть зайве - скрипка, орган, віолончель
Питання для команди «Фантазери»
1. Струнний щипковий інструмент, відомий в епоху середньовіччя? (Гітара)
2. Ансамбль з чотирьох виконавців-співаків або музикантів? (Квартет)
3. Як називають великий колектив музикантів, що грають на різних музичних інструментах? (Оркестр)
4. Виконання без музичного супроводу (a cappella)
5. Яким ключем відкривається нотний стан? (Скрипковим)
6.Самая великий музичний інструмент? (Орган)
7. Який інструмент називають «королевою оркестру» (Скрипка)
8. Де знаходиться оркестр під час вистави? ( оркестрова яма)
Конкурс 4 «Інструменталіст»
За 1 хвилину написати якомога більше музичних інструментів.
Конкурс 5 «7 нот»
-Всі ми з вами трішки музиканти, і знаємо що в музиці всього .... 7 нот
Вам потрібно за 1 хвилину придумати слова, в які входять назви цих нот. (Наприклад дорога, мінор і т.д.)
Конкурс 6 «Знатоки грамоти»
Обом командам роздаються картки з завданнями з теорії музики. З'єднати стрілками поняття. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал.(Додаток 2)
Пауза Сила звучання
Динаміка Перерва в звучанні
Форте Швидкість в музиці
Тембр Голосно
Темп Забарвлення звуку
Дует Колектив співаків
Хор Ансамбль з двох музикантів
Оркестр Музично-літературний спектакль
Опера Колектив музикантів
Конкурс 7 «Музична плутанина»
Потрібно переставити правильно букви, щоб вийшов муз. Інструмент. (Додаток 3)
Баня - БАЯН
Фара - АРФА
БАНАРАБ - БАРАБАН
Брату - ТРУБА
дАРОМ - ДОМРА
ТАЙФЕЛ - ФЛЕЙТА
Таль - АЛЬТ
КОРОЖ - РОЖОК
САКФАСОН - саксофон
АСКРИПК - СКРИПКА
Ролья - РОЯЛЬ
НАГОР – ОРГАН
КОНКУРС 8 «Пантоміма»
Запрошуються по одному учаснику від кожної команди. Один з учасників вибирає картку з фотографією музичного інструменту. За допомогою жестів (пантоміми) він буде зображувати гру на цьому інструменті, а інший учасник повинен буде по його рухам вгадати, на якому музичному інструменті він грає. (Додаток 4)По дві картки - барабан, віолончель; контрабас, арфа; скрипка, флейта)
Конкурс 9 «Впізнай композитора» Вам подані портрети композиторів та таблички з їх іменами. Ваше завдання спів ставити фото з табличкою.( По три портрети на парту)
Непомітно пролетів час. Наша конкурсна програма підійшла до кінця. Зараз журі оголосить остаточні підсумки. Давайте ж підтримаємо команди дружними оплесками!
Додаток 1
Додаток 2
4 екз.
Пауза |
Сила звучання |
Динаміка |
Перерва в музиці |
Форте |
Швидкість у музиці |
Тембр |
Голосно |
Темп |
Забарвлення звуку |
Дует |
Колектив співаків |
Хор |
Ансамбль з двох музикантів |
Оркестр |
Музично-літературний спектакль |
Опера |
Колектив музикантів |
Додаток 3
3 екз.
БАНЯ
ФАРА
БАНАРАБ
БРАТУ
ДАРОМ
ТАЙФЕЛ
ТАЛЬ
КОРОЖ
САКФАСОН
АСКРИПК
РОЛЬЯ
НАГОР
Додаток 4
Барабан
Віолончель
Арфа
Контрабас
Скрипка
Флейта
Додаток 5
Для журі
№ |
Назва конкурсу |
Бали |
1. |
Розминка |
|
2. |
Дізнайся пісню за описом |
|
3. |
Аукціон знань |
|
4. |
Інструменталіст |
|
5. |
7 нот |
|
6. |
Знатоки грамоти |
|
7. |
Музична плутанина |
|
8. |
Пантоміма |
|
9. |
Впізнай композитора |
|