Позакласний захід "Запитання від Феміди"

Про матеріал

Конспект позакласного заходу "Запитання від Феміди", проведеного пыд час тижня правового виховання з використанням ынтерактивноъ презентацыъ (додаэться)

Мета проведення (за Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді):

- виховання поваги до Конституції України, Законів України;

- усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

- сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв'язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;

- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;

- культивування кращих рис української ментальності - свободи, справедливості, чесності;

- формування мовленнєвої культури;

- виховання законослухняних громадян України, інтеграція молодих українців в європейський простір, в якому панує верховенство права.

Перегляд файлу

Чернігівська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів №9

 

 

 

 

 

Конспект позакласного заходу

 

Інтерактивна гра «Запитання від Феміди»

(для учнів 10 класу)

 

(захід проведено під час тижня правового виховання в рамках правопросвітницького проекту «Я маю право!»)

 

Підготували:

Потапова Тетяна Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель інформатики

Ничипоренко Світлана Миколаївна, вчитель  історії та правознавства.

 

 

 

 

 

 

Чернігів – 2018


Мета проведення (за Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді):

- виховання поваги до Конституції України, Законів України;

- усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;

- сприяння набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів;

- утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;

- культивування кращих рис української ментальності - свободи, справедливості, чесності;

- формування мовленнєвої культури;

- виховання законослухняних громадян України, інтеграція молодих українців в європейський простір, в якому панує верховенство права.

Обладнання: плакат «Феміда – богиня правосуддя», картки із правовими задачами, скриньки для балів – фемід (додаток №1), ручки, папір.

Учасники гри: команди учнів 10 класу

Перед початком вікторини клас прикрашається учнівськими малюнками, газетами на правову тематику, відомими висловами.

Місце проведення: кабінет інформатики.

Хід гри

(слайд 1)

Вступне слово вчителя правознавства:

Добрий день, шановні друзі, гості нашої правової вікторини. Ми раді вас вітати . У нашій школі розпочався Тиждень правових знань. Сьогодні на нас чекає захоплююча вікторина з правознавства.

Дозвольте представити вам членів журі:

(представлення членів журі)

Зараз запрошую команди для привітання та представлення.

(Вихід команд, представлення – назва команди, девіз та емблема, привітання - кожен член команди стисло розповідає про себе.)

Прошу учнів зайняти свої місця.

(Учасники вікторини займають свої місця.)

(слайд 2)

Конкурс 1. «Розминка»

(слайди 3-9)

Конкурс проводиться  у формі: Синхронний «Що? Де? Коли?».

Команди записують відповідь у розданих таблицях. 1 правильна відповідь – 1 бал.

Синхронний «Що? Де? Коли?»

№ питання

1

2

3

4

5

6

7

8

Відповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс 2. «Юридичний рахунок»

Вчитель правознавства: Юристи-професіонали повинні мати різнобічні знання, у тому числі

– уміти швидко рахувати. Хто швидше впорається із завданням, отримає 3 бали. Час на виконання – 3 хв.

Вчитель інформатики: пропоную для зручності Вам скористатися мережею Інтернет.

Перше завдання.

Мінімальний вік участі громадян у виборах + вік отримання паспорта громадянином – вік повної дієздатності – вік мінімальної дієздатності + вік настання правоздатності особи =

(18+14-18-15+0=-1)

Друге завдання.

Мінімальний вік Президента України – мінімальний вік кандидата до Верховної Ради – максимальний термін повноважень Президента + термін повноважень депутата Верховної Ради (один) + мінімальний вік кандидата в депутати до Селищної Ради =

(35-21-10+4+18=26)

Конкурс 3. «Інтелектуальний штурм»

Коментар: Командам необхідно по черзі відповісти на 10 запитань. Часу на роздуми немає. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.

Після конкурсу журі підраховує та оголошує кількість балів кожної команди.

Запитання для першої команди.

  1.                    Здатність особи своїми діями здійснювати права та обов'язки.

(Дієздатність.)

  1.                    Гімназія та школа — це юридична чи фізична особа?

(Юридична.)

  1.                    Адміністративне правопорушення — це проступок чи злочин?

(Проступок.)

  1.                    Стихійне лихо — це юридична дія чи подія?

(Подія.)

  1.                    Соціальні відносини, що регулюються нормами права.

(Правовідносини.)

  1.                    Правила поведінки, що встановлює церква для віруючих.

(Релігійні норми.)

  1.                    Нормативні акти правотворчих органів, що видаються на основі закону.

(Підзаконні.)

  1.                    Кожна людина від народження є фізичною чи юридичною особою?

(Фізичною.)

  1.                    Особливо небезпечний вид правопорушення.

(Злочин.)

  1.                Захист суверенітету та незалежності належить до зовнішніх чи внутрішніх функцій держави?

(Зовнішніх.)

Запитання для другої команди

  1.                    Здатність особи, групи людей, держави нав'язувати свою волю іншим людям.

(Влада.)

  1.                    Закріплена в законодавстві здатність особи мати юридичні права і нести юридичні обов'язки.

(Правоздатність.)

З. Яка відповідальність настає в разі завдання матеріальних збитків?

(Матеріальна.)

  1.                    Федерація — це форма правління чи державного ... Щодалі?

(Устрою. )

  1.                    Чи настає відповідальність за правопорушення, скоєне через необережність?

(Так.)

  1.                    Що регулює найбільш важливі суспільні відносини — норми права чи моралі?

(Права.)

  1.                    Будь-яке суспільне небезпечне протиправне, винне діяння чи бездіяльність, що спричиняє юридичну відповідальність.

(Правопорушення.)

  1.                    Монархія належить до форм правління чи форм політичного режиму?

(Правління.)

  1.                    Яка влада здійснює в державі правосуддя?

(Судова.)

  1.                Особа, що вчинила правопорушення.

(Правопорушник.)

(Оголошення членами журі балів за представлення команд та за конкурси «Розминка» та «Юридичний рахунок»)

Конкурс 4. «Подорож в минуле»

Коментар вчителя інформатики. Для пошуку відповідей пропонується скористатися мережею Інтернет. Командам пропонується відгадати за ілюстрацією, яке історичне місце на ній зображене та яка пам’ятка культури пов’язана з цією державою. Вказати форму правління в країні та Виконавчий орган. Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали. Час на обгорнення – 1 хв.

Ілюстрації. (слайди 15-18)

  1.                    Біг-Бен

  1.                    Софія Київська

 

  1.                    Ейфелева вежа

  1.                    Капітолій

Конкурс 5. «Щасливий випадок» (слайди 20-32)

Вчитель правознавства: Командам пропонується по черзі вибирати номер запитання. Запитання мають різну складність: червоні – 3 бали, жовті – два бали, зелені (найлегші) – 1 бал. На обміркування відповіді дається 20 секунд.

(Оголошення членами журі балів за конкурс «Юридичний рахунок», підведення підсумків гри і оголошення результатів)

  1.                    Визначення найактивнішого вболівальника змагання та вручення йому диплома.
  2.                    Визначення найрозумнішого гравця та вручення йому диплома.
  3.                    Оголошення загального підсумку гри та вручення диплома команді- переможниці.

(слайд 33) Підбиття загального підсумку змагання, висловлення подяки всім учасникам змагання, членам журі, уболівальникам. (слайд 34)

docx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку