Позаурочний захід "Міждисциплінарний квест"

Про матеріал
Дана розробка вміщує методичні рекомендації до проведення міждисциплінарного квесту, який розвиває інтерес до вивчення математики, фізики, інформатики, історії, іноземної мови та фізичної культури, логічне мислення; виховувати відповідальність, уміння працювати в команді.Основна мета розробки: довести думку, що квест дозволяє розвивати активне пізнання на заняттях та додаткових позаурочних заходах, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме - вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці в нестандартних ситуаціях.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ КВЕСТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧЕРКАСИ 2023

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна мета розробки: довести думку, що квест дозволяє розвивати активне пізнання на заняттях та додаткових позаурочних заходах, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме - вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці в нестандартних ситуаціях.


АНОТАЦІЯ

Для більшості здобувачів освіти проблемним є здійснення логічних операцій, засвоєння великого обсягу інформації, яка, на їхню думку, не завжди їм потрібна.

Упровадження інноваційних технологій та методик навчання і виховання сприяє різнобічному розвитку здобувачів освіти, зацікавленості їх і вчителів. Однією з таких методик, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі є квест.

Квест дозволяє розвивати активне пізнання на уроках, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощі, а саме: вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності.

Упровадження квесту в навчальний процес дозволяє:

  •                 активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості й зрілості учнів, здатності до подолання спеціально створених перешкод;
  •                 формувати стійкий інтерес учнів до предмету;
  •                 активізувати сприйняття матеріалу засобами наочності (реальних предметів, макетів, моделей, зображень кінофрагментів, фотографій, малюнків, умовних графічних знаків, символіки);
  •                 поєднати новітні та традиційні дидактичні засоби навчання;
  •                 розвинути універсальні форми розумової діяльності в контексті навчання (аналіз, синтез, індукція, порівняння, систематизація тощо).

Квест допомагає ефективно формувати цілий ряд компетенцій: соціальних, навчальних, комунікативних, інформаційних.


ВСТУП

 

Спочатку назва «квест» (англ. quest) використовувалася в назві комп'ютерних ігор, розроблених компанією Sierra On-Line: King's Quest, Space Quest, Police Quest.

 Пізніше квестом почали називати активні екстремальні та інтелектуальні ігри.

У 1995 році модель веб-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем як метод для найбільш вдалого використання Інтернету на уроках. Ним було виділено 12 видів завдань для веб-квестів: переказ, планування та проектування, самопізнання,компіляція, творче завдання, аналітична задача, детектив, головоломка, таємнича історія, досягнення консенсусу, оцінка, журналістське розслідування, переконання, наукові дослідження.

За джерелами Вікіпедії, квест (від англ. quest – пошук, пошук щастя / знання / істини, пошук пригод) – інтелектуальне змагання з елементами рольової гри, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими учасниками.

На мою думку, квест  це вид інноваційного навчання з елементами традиційного виду навчання (проблемного) у якому використовуються методи стимулювання засобами рольової гри (друга група методів навчання за Ю.К. Бабанським).

Змістова лінія квесту включає такі компоненти:

  •                 Вступ, керівництво до дії – визначення часових рамок, головних ролей учасників або сценарій квесту, попередній план роботи, знайомлення зі змістом квесту в цілому.
  •                 Центральне завдання – чітко визначено результат, який має одержати команда, виконавши задану серію завдань.
  •                 Список інформаційних ресурсів (на електронних чи паперових носіях), необхідних для виконання завдання, може даватися учням в процесі роботи на кожному з етапів.
  •                 Опис процедури роботи, яку необхідно виконати учасникам під час проходження етапу (може зазначатися на кожному етапі окремо чи на початку гри).
  •                 Розробка критеріїв чи параметрів оцінювання – залежить від типу навчальних завдань, які вирішуються на квесті.
  •                 Висновок – аналіз досвіду, отриманого учасниками квесту.

Основні засади квесту:

  •                 Проходження за сюжетом, який може бути чітко визначеним або мати декілька варіантів, у залежності від вибору учасника.
  •                 Питання розраховані на застосування логіки.
  •                 Однозначність відповіді (одне слово якщо це запитання для переходу між етапами; розширена відповідь якщо це запитання самого етапу).
  •                 Регламентована кількість часу на обговорення.
  •                 Не завжди лаконічні та чіткі завдання розвивають дослідницькі навички – аналіз випадкових, на перший погляд, відомостей, збір різних, дещо абсурдних як за виглядом, так і за функціональністю даних-повідомлень.
  •                 Залучення всіх учасників – думка кожного учасника враховується, навіть, якщо це тільки «рух у невідоме», висловлювання ідей, виконання певних практичних завдань.
  •                 Міжпредметні зв’язки, застосування знань у новій ситуації.

Таким чином, основна ідея квесту: розвиток навчально-пізнавальної активності в умовах, коли всі психічні процеси учня, його увага, емоційно-вольова сфера готові до активного опрацювання навчального матеріалу.

Дізнавшись у 2008 році про такий спосіб проведення дозвілля, як Сіті Квест (розважальна гра на місцевості з елементами міського орієнтування, під час якої учасники вирішують неординарні інтелектуальні завдання),  вирішено спробувати провести таку гру в межах технікуму. Завдання були підібрані таким чином, щоб використовувалися знання з різних предметів. Організація першої гри зайняла багато часу, але результат був того вартий. Студенти ділилися враженнями про гру ще цілий тиждень, розпитували про способи розв’язування тих чи інших завдань.

При використанні квесту, як методу стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами ігрової діяльності студенти шукають оригінальні рішення. Під час гри команди вирішують логічні завдання шляхом підказок і пошуку рішень в нестандартних ситуаціях. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала завдання швидше за інших.

При використанні дидактичних ігор як методу навчання, застосовую окремі прийоми при проведенні квесту: головоломки, ребуси, викреслення зайвого, шифрування, збирання предметів, створення за зразком, представлення за обмежений час результатів дослідницької роботи у вигляді виступу, презентації, стінгазети, брошури, запитання-відповідь, розв’язування задач, «ключове слово», скласти пазл.

Зазначу, що в залежності від правил, змагання як вид квесту, можна розглядати як форму організації навчання. При цьому змагання можуть бути різних видів, форм та типів.


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ

МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО  КВЕСТУ

 

Міждисциплінарний квест проводиться на території закладу освіти.

Тип заходу: Quest – це цілеспрямованй пошук. Спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.

Під час гри команди розв’язують логічні завдання, шукають предмети у приміщенні навчального закладу, визначають оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні розв’язання та підказки. Після виконання одного завдання команди переходять до наступного. Перемагає та команда, яка найшвидше та вірно виконає всі завдання.

Мета заходу: розвивати інтерес до вивчення математики, фізики, інформатики, історії, іноземної мови та фізичної культури, логічне мислення; виховувати відповідальність, уміння працювати в команді.

Учасники: здобувачі освіти, 8 команд по 3 особи  вчителі, які представляють кожну з дисциплін.

Підготовка до гри:

  • за кілька днів до проведення заходу в кожній групі формується команда здобувачів освіти та визначається капітан, назва, емблема;
  • готуються картки із завданнями для команд;
  • виготовляється маршрутна карта;
  • готується підручний матеріал.

Хід заходу.

Всі учасники заходу збираються в кабінеті, де проводиться інструктаж, знайомство з командами (назва, емблема, капітан). Роздаються  маршрутні карти та гральні кісточки (кубики), для визначення ходів по карті, кожній команді.

Маршрутна карта складається з 30 ходів, які в свою чергу розділяються на 6 локацій. Локація – це відповідна дисципліна, з якої здобувачі освіти отримують завдання:

 

1 – математика;

2 – іноземна мова;

3 – фізика;

4 – всесвітня історія;

5 – фізична культура;

6 – інформатика.

Заштрихована локація без нумерації – «Чорна діра». Це додаткове завдання. Для того, щоб зрозуміти, де знаходиться «Чорна діра», треба також вирішити завдання (запитання, кросворд, ребус тощо). Місце, де виконується додаткове завдання, це приміщення бібліотеки закладу освіти.

Початок квесту.

Капітани команд кидають кубики, які показують: скільки ходів робить команда та до якої локації потрапляє.

Здобувачам освіти потрібно вирішити завдання, щоб зрозуміти, яка саме дисципліна прихована за номером локації та куди потрібно йти для цього на початку квесту видаються завдання (запитання, кросворди, ребуси тощо).

За часом, який відведений на вирішення завдання (запитання, кросворду, ребусу тощо), слідкує вчитель, який і видає завдання на локації. Якщо здобувачі освіти не знаходять правильної відповіді на завдання (запитання, кросворд, ребус тощо), їм надається змога ще раз вибрати додаткову картку із завданням (запитанням, кросвордом, ребусом тощо).

Для квесту завдання складають таким чином, щоб вони включали не тільки поточний матеріал, який учні вивчають на даному етапі, а й деякі елементи попередніх тем з метою повторення пройденого матеріалу. Ці елементи не є розв’язком завдання, а тільки шляхом до одержання результату. Оскільки учні проявляють зацікавленість до всього незвичайного, яскравого, то неординарність завдань сприяє переключенню уваги, змінює хід думок, здобувач освіти починає мислити не тільки логічно, а й абстрактно, творчо, що, в свою чергу, сприяє розвитку вищих форм мислення.

 


ДОДАТКИ

ДОДАТОК 1

МАТЕМАТИКА

 

Розгадати кросворд для знаходження локації з дисципліни

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Назва кабінету103? (Методичний)

2. Давньогрецький математик, фізик, інженер із Сиракуз. (Архімед)

3. Розділ математики, що вивчає фігури на площині та у просторі. (Геометрія)

4. Прізвище викладача математики. (Прокопенко)

5.Твердження про основні властивості геометричних фігур, що приймають без доведення. (Аксіома)

6. Розділ математики, що вивчає математичні операції, відношення, що базуються на них. (Алгебра)

7.Римська богиня перемоги. (Вікторія)

8. По батькові викладача математики. (Миколаївна)

9. Джерело знань. (Книга)

10. На чому учні пишуть контрольну роботу. (Аркуш)

 

 

 

1. Економічна задача

Якщо студент нашого технікуму збереже 1 зошит за рік, то країна збереже 45 га лісу від вирубки. Яку площу лісу буде збережено за рік, якщо 1 студент зберігає 6 зошитів за рік, а в технікумі  навчається 1000 студентів?

 (Відповідь:270000)

 

 

2. Окомір.

Учасники відповідають на питання.

Завдання

Точне значення

Значення, яке зараховується як правильне

  1. Який діаметр 1 гривневої монети?

25 мм

20-30 мм

  1. Висота чотириповерхового будинку?

16 м

12-20 м

  1. Довжина звичайного олівця?

178 мм

15-20 см

  1. Середня швидкість пішохода?

5 км/год

4-6 км/год

  1. Скільки важить учнівський зошит?

35 г

20-50 г

  1. Скільки важить футбольний мяч?

400 г

200-600 г

  1. Скільки важить велика породиста свиня?

200 кг

100-300 кг

  1. Скільки ударів за хвилину робить пульс дорослої людини?

70-80

50-100

 

3. Цікава задача

Розділіть число 188 на дві частини так, щоб у кожній вийшло 100.

 (Відповідь:188)

 

 

 

 

 

4. Прикладна задача

Чисельність зубрів у заповіднику обчислюється за формулою у=50+3t, де у – кількість зубрів,   t – час років. Через скільки років у заповіднику буде 65 зубрів? (Відповідь:5)

 

 

5. Цікава задача

Зустрів старий вовк осла і питає: «Скільки тобі років?»

- А тобі скільки?

- Мені 15.

- Тоді я в 3 рази старше тебе та ще на одну третину.

Скільки років ослу?

(Відповідь:50)

 

 

6. Задача з сірниками

Устаткування: сірники (складене завдання).

Дано 5 сірників. Як додати ще 5, щоб вийшло три?

         

Відповіді на кросворд:

1. Методичний

2. Архімед

3. Геометрія

4. Прокопенко

5. Аксіома

6. Алгебра

7. Вікторія

8. Миколаївна

9. Книга

10. Аркуш

 

 

Відповіді до завдань:

1. 270000

3.  188

4. 5

5. 50

6.

 


ДОДАТОК 2

ІНОЗЕМНА МОВА

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

2.

3.

1.

 

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

8.

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По вертикалі

1.Де народився Чарлі Чаплін?

2.У який англійській країні найчисельніше і найпотужніша українська діаспора?

3.Чий портрет зображено на купюрі 20грн.?

4.Як називається начальник козацького війська?

5.Як називається український  символ який дівчата надівають на голову?

6.Як називається хліб випечений і оздоблений для весілля?

7.Прізвище викладача англійської  мови?

8.Слово не горобець вилетить не…..

9.Назвіть найбільшу святиню українського народу в музичній символіці?

10.Приміщення де проходять навчальні заняття, уроки?

 

 

 PROVERBS  AND  SAYINGS  STATION

Task 1.  Заповни  пропуски  буквосполученнями  із  кілець  і  ти  прочитаєш п’ять англійських  прислів’їв.  Дай  їх  український   еквівалент.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

1. It is  nev…   too   …te  to  lea… .

2. Every  …ing  is  go…   on  its   …ason.

3. First  thi…  then   …eak.

4. All   …ings  are  …fficult befo…   they  are  easy.

5. Be  slow  to  pro…se  and  …ick   to  perform.

 

Task2.  Translate  the  words  for  50  seconds.

1робочий  день,  2перекладати,  3лінійка,  4класти,  5місяць,  6маленький,  7червень,  8кожний,  9чистий,  10вирішувати , 11дошка,  12улюблений,

13проводити,  14бути  добре  обладнаним,  15футболка,  16повага,

17покарання,  18відвідувати,  19знаходити,  20знати.

 

Task 3. Give  Ukrainian  equivalents  of   the  following  proverbs  and  sayings.

  1. A  good  beginning  makes  a  good  ending.
  2. A  friend  in  need  is  a  friend  indeed.
  3. All  that  glitters  is  not  gold.
  4. Better  late  than  never.
  5. Every  man  has  his  hobby – horse.

 

Task4.  Find  sightseeing place  in puzzle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. The Houses of Parliament     

2. St Paul’s Cathedral

3. The London Eye

4. Westminster Abbey


Task5.Choose the right answer

1. What is the symbol of England?

 

a. An eagle  b. a bagpipe   c.  a rose

 

2. The emblem of Scotland is…?

 

a. Oak   b. thistle   c. Nessy

 

3. What palace is the official residence of the Queen?

 

a. Regent Palace b. Westminster Palace c. Buckingham Palace

 

4. The Beatles came from:

 

a Manchester  b. Liverpool   c. Birmingham

 

5. For Christmas dinner the English usually have:

 

a. fish     b. chicken     c. turkey

 

Відповіді до кросворду:

1.  Лондон

2.  Канада

3.  І.Франко

4.  Гетьман

5.  Вінок

6.  Коровай

7.  Колінько

8.  Спіймаєш

9.  Гімн

10.  Кабінет

 

Відповіді:

 

Task1. 

 

1. It is  never  too   late  to  learn .

2. Everything  is  goes   on  its   reason.

3. First  think  then   speak.

4. All   things  are  difficult before   they  are  easy.

5. Be slow  to  promise  and  quick   to  perform.

 

 

 

Task2. 

1. day, 2. translate, 3.ruler, 4. lay, 5. month, 6. small, 7. June, 8. each, 9. clean 10. decide 11.board , 12. favorite, 13. Spend, 14. to be well-equipped, 15. T-shirt, 16. respect,17. penalties, 18. to visit 19. find, 20. know.

 

 

Task3

 

  1.               Хороший початок, хороший кінець.
  2.               Друг пізнається в біді.
  3.               Не все то золото, що блистить.
  4.               Краще пізно чим ніколи.
  5.               Кожна людина має своє хобі.

 

 

CROSSWORDS AND PUZZLES STATION

Task4. 

 

 

 

 

 

 

 

 

      the Houses of Parliament 

                                                                St Paul’s Cathedral

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      The London Eye                                  Westminster Abbey

              

 

Task5. 

1. What is the symbol of England?

c.  a rose

 

2. The emblem of Scotland is…?

 

 b. thistle  

 

3. What palace is the official residence of the Queen?

 

c. Buckingham Palace

 

4. The Beatles came from:

 

b. Liverpool  

 

5. For Christmas dinner the English usually have:

 

c. turkey

  Task6. Перекладіть поданий текст на англійську мову.(Усно)

(Переклад тексту може незначно варіюватися в залежності від лексичного запасу студентів)

  

 


ДОДАТОК 3

ФІЗИКА

 

1.Одиниця вимірювання ємності.

2.Атом ,який втратив електрон.

3. … Кулона.

4.Вимірюєтся в ньютонах.

5.Найперший розділ фізики ,що вивчаться в 1-му семестри.

6.В розетці …

 

 

1. Зібрати електричне коло за схемою та визначити напругу на лампочці

   C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\Без имени.jpg

 

 

2. Розв’язати задачу.

- Кран піднімає гранітну глибу об’ємом 0.4м³. Знайдіть силу пружності троса під час піднімання, якщо глиба рухається з прискоренням 0.2 м/с²

А)10кН                        В) 11кН

Б)12кН                         Г)13кН

 

3. Бліц-турнір

Чому цілий сірник розламати легко, але кожну його половину , 1/4,чи 1/8 розламати все важче і важче ?(Тому що все коротшими стають плечі сил , а отже, самі сили мають бути все більшими і більшими)

Чому рухається заводний іграшковий автомобіль?(тому що закрутивши пружину, ми створюємо запас потенційної енергії, яка потім перетворюється в кінетичну)

Назвіть три аморфні тіла.

 

 

4. «Розминка»

                   З чого складаються молекули (з атомів)

                   Основна одиниця сили(Ньютон)

                   У якому місті жив Архімед(Сиракузи)

                   Густина чистої води(1000кг/ м³)

                   Яку фізичну величину вимірюють мензуркою(об’єм)

                   Чи може рухатись тіло, якщо на нього нічого не діє?(Ні, 1 закон Ньютона)

                   Яку фізичну величину виражають у мп,рт,ст? (тиск)

                   Який виграш у силі дає один рухливий блок?( в 2 рази)

 

 

5. «Фізика в міміці і жестах»

За 1 хв 1 член команди мімікою і жестами повинен пояснити команді яке- не будь висловлювання або фізичний закон

                   «Еврика!» (Архімед)

                   «И всё-таки она вертится»(Галилео Галилей)

                   Чим швидше рухаються молекули , тим вища температура тіла

                   Усі тіла складаються з молекул

                   У рідині на тіло діє виштовхувальна сила

 

 

6. «Завдання на кмітливість»

Який зв’язок між 100 $ купюрою і гальванічним елементом?

Команда одержує ксерокопію 100$ купюри і гальванічний елемент.

(Бенджамін Франклін вивчав електричне явище і ввів поняття «позитивний» і «негативний» заряди , а на елементі зображено «+» і «-»).

 

 

Відповіді до кросворду:

1.Фаради

2.Іон

3.Закон

4.Сила

6.Напруга

 

 

Відповіді до завдань:

 

2.Розв`язати задачу

А)10кН                        В) 11кН

Б)12кН                         Г)13кН

3.Бліц-турнір

1. (Тому що все коротшими стають плечі сил , а отже , самі сили мають бути все більшими і більшими)

2. (тому що закрутивши пружину, ми створюємо запас потенційної енергії, яка потім перетворюється в кінетичну)

3. (скло,віск,пластмаса)

4.«Розминка»

       (з атомів)

       (Ньютон)

       (Сіракузи)

       (1000кг/ м³)

       (об’єм)

       (Ні, 1 закон Ньютона)

       (тиск)

6.«Завдання на кмітливість»

(Бенджамін Франклін вивчав електричне явище і ввів поняття «позитивний» і «негативний» заряди , а на елементі зображено «+» і «-»)

 

 


ДОДАТОК 4

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

 

 

Розгадати кросворд для знаходження локації з дисципліни

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. По батькові директора навчального закладу.

2. Кий, Щек, Хорив та їхня сестра …

3. На гербі міста Черкас зображений козак та…

4. Одне з туристичних міст Західної України.

5. Перший у світі космонавт.

6. На південному-заході Україна межує з …

7. Місто в якому розташована Ейфелева вежа.

8. Гетьман України Богдан …

9. Прізвище вчителя  історії.

10. Ім’я вчителя історії.

11. Місто резиденція Папи Римського.

 

 

 

1. Яка подія стала приводом до початку Першої Світової війни?

 

 

D:\work\Костецька Олександра\ЧПТ\ВСЕСВІТНЯ\І\презентації до лекцій\т1\1 ріс\President_Wilson_1919-bw.tif.png

2. Хто зображений на фотографії?

 

 

3. Назва плану врегулювання репараційних проблем з Німеччиною прийнятого в 1924 p.?

 

 

4. Прізвище останнього російського царя?

 

5. Хто зображений на фотографії?

 

6. Місто, що ввійшло в історію Першої світової війни під назвою «м'ясорубка».

 

 

Відповіді до кросворду:

1. Володимирович

2. Либідь

3. Козак

4. Львів

5. Гагарін

6. Молдова

7. Париж

8. Хмельницький

9. Костецька

10. Олександра

11. Ватикан

 

 

 

 

Відповіді до завдань:

1. Вбивство Франца Фердинанта

2. Томас Вудро Вільсон

3. План Дауеса

4. Романов

5. Гагарін

6. Верден

 

 

 

 

ДОДАТОК 5

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 4.  

 

 

 2.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 6. 

 

 3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По горизонталі:

  1. Пристрій для подання звукового сигналу.
  2. Безпосередній напад будь-якою фігурою на короля суперника у шаховій грі.
  3. Довготривалий біг
  4. Спортивна гра, що полягає в перекиданні неважкого м’яча через сітку від одного гравця до іншого.
  5. Передача м`яча.
  6. Засіб для пересування по снігу.
  7. Фізична якість.

 

По вертикалі:

1.  Фізичні вправи для розвитку і укріплення організму, змагання за певними правилами.

2. Атакуюча дія в спорті.

3. Повільне підняття штанги до повного випрямлення рук.

4. Закінчення дистанції.

5. Місце проведення занять з фізичного виховання.

6. Захисні пристрої для зубів спортсмена в боксі.

 

 

I

1. Віджатися від підлоги 20 разів.

2. Присісти 20 разів.

3. Стрибнути на скакалці 50 разів.

II

1. Закинути м’яч у кільце 5 разів зі штрафної лінії.

2. Набити волейбольний м’яч над головою 10 разів.

3. Підтягнутися 5 разів.

III

1. Зробити 5 перекидів вперед і 5 назад.

2. Залізти по канату вгору і злізти в 3 прийоми.

3. Зробити піднімання в сід 30 разів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді до кросворду:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.с

в

и

с

т

о

 6 к

 

 

 

 

 

 

 

 

п

 

 

 

 

2.ш

а

х

 

 

 

 

 

3. к

р

о

с

 

 

 

 

п

 

 

 

 

 

 

 

 

   р

 

 

 

5 з

 

а

 

 

 

 

 

 

 4.ф

а

т

 2.н

є

в

а

 

 

 

 

 

4.т

е

н

і

с

 

а

 

 

 6.л

и

 3.ж

і

 

 

 

 

 

н

 

 

п

 

 

 

 7.с

и

л

а

 

 

 

 

і

 

5.п

а

с

 

 

 

м

 

 

 

 

 

 

ш

 

 

д

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ДОДАТОК 6

ІНФОРМАТИКА

 

  1. Головний компонент атмосфери
  2. Найвища гора в світі
  3. Забороняється користуватися на парах
  4. Де ви навчаєтесь,коротка назва
  5. Найбільша річка України
  6. Столиця країни Данія
  7. Наука, яка вивчає інформацію
  8. Куди ви поспішаєте на великій перерві
  9. Наука про небесні талі
  10. Windows – це …. система
  11. Прізвище заступника директора
  12. Кличка «собаки-охоронця» нашого закладу
  13. Фінансове заохочення студентів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

1

 

 

2

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

12

 

 

3

 

 

 

 

9

 

 

 

5

 

8

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Як називається внутрішня енергозалежна  пам'ять?

 

 

2. Формули в електронних таблицях починаються зі знаку…

 

 

3. Найменша одиниця виміру інформації

 

 

4. Найменший елемент зображення на графічному екрані

 

 

5. Його називають «мозком» комп’ютера

 

 

6. Який з пристроїв призначений для зберігання великих обсягів інформації

 

 

Відповіді кросворд:

1. Азот

2.  Еверест

3.  Телефон

4.  ЧПТ

5.  Дніпро

6.  Копенгаген

7.  Інформатика

8.  Столова

9.  Астрономія

10.  Операційна

11.  Шильдська

12.  Рижик

13.  Стипендія

 

 

Відповіді до завдань:

1. Оперативна пам'ять

2. Введення формули починається зі знаку «=»

3. Біт

4. Піксель

5. Процесор

6. Вінчестер (жорсткий диск)

 


ВИСНОВКИ

Застосування такого методу змінює навчальне заняття. Здобувачі освіти мають можливість більше спілкуватися, висловлювати власну думку, в них розвивається уміння не тільки працювати самостійно, а й у команді.

Проведення таких заходів показало, що учні активніше, з більшою зацікавленістю й захопленням працюють на квест-занятті.

Вважаю, що система роботи з використанням квестів формує пізнавальний інтерес до вивчення предметів.

Переваги використання квесту:

  •                 дозволяє учням пізнати один одного в умовах необхідності прийняття швидких рішень;
  •                 виявляє: приховані якості здобувачів освіти, потенційних лідерів, інтелектуалів, учнів-логістів, які вміють прорахувати на декілька ходів вперед;
  •                 розвиває логічне мислення, інтуїцію, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації, знайти спільну мову з різними людьми;
  •                 дозволяє здобувачам освіти краще ознайомитися з темою, бо всі сценарії носять тематичний характер;
  •                 проводить аналогії й асоціації між явищами;
  •                 швидка актуалізація інформації;
  •                 ігрові етапи дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує учнів, викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікабельності;
  •                 інтелектуальні етапи розвивають ерудицію і виявляють спритність.

Аналізуючи власну професійну діяльність, робимо висновок, що використання квесту в навчально-виховному процесі приносить позитивні результати.

Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, інформатичних вмінь підвищує загальний рівень розвиненості здобувача освіти. Ким би не збирався стати учень, який фах не обрав би, йому потрібно правильно і швидко міркувати, діяти організовано, враховуючи обставини і наявні ресурси. Впевнена, що той вчитель, який спробує створити та провести хоча б один квест із здобувачами освіти, одразу побачить у своїх вихованцях позитивні зміни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література:

1. English Brainstomers. Ready-to-use and Activities. That Make Language Skills Fun to learn. Jack Umstatter-Published by Jossey\ A Willey Imprint, 2002.

2. Language activities: a resousce book of short  activities \ Penny Ur and Andrew Wright-Cambridge University Press, 1992.

3. Лоповок Л. М. Математика на досуге: Кн. Для учащихся сред. школьного возраста. – М.: Просвещение, 1981. – 158 c.

4. Аменицкий Н.Н., Сахаров И. П. Забавная арифметика. М.: Наука. Гл. ред. физ.-мат. лит., 1991. – 128 с.

5. [Електронний ресурс]   https://naurok.com.ua/journal

6. [Електронний ресурс]   http://test.teacherjournal.in.ua/

7.[Електронний ресурс]  

http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/34730/

8.[Електронний ресурс]  

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82_(%D0%B7%D0%BC%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F)

9. [Електронний ресурс]   https://www.schoollife.org.ua/

 

 

 

docx
Додано
24 вересня 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку