10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

ПОЗАУРОЧНИЙ ЗАХІД «ВПЛИВ ВІТАМІНІВ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.»

Про матеріал
Перевірити засвоєння основних понять хімії; навчити учнів критично оцінювати свої навички; повторити відомості про діяльність видатних вчених та їх внесок у становлення та розвиток науки. Розвивати вміння працювати з літературними джерелами; проводити шкільний експеримент. Виховувати бажання здобувати нові знання, пізнавати навколишній світ, дати поштовх зацікавленому ставленню до вивчення хімії.
Перегляд файлу

ПОЗАУРОЧНИЙ ЗАХІД  «ВПЛИВ ВІТАМІНІВ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.»

Литвиненко О.А.

 

 

Анотація

Позаурочні заходи необхідні для повноцінного засвоєння знань та навичок з вивчаємого предмета. Даний захід дає можливість студентам  при підготовці та проведенні творчо працювати, креативно мислити та приймати виважені рішення. Особливо важливо проводити дані заходи з таких предметів як хімія, так як саме під час них студенти мають можливість практично застосувати набуті знання.

Мета

Перевірити засвоєння основних понять хімії; навчити учнів критично оцінювати свої навички; повторити відомості про діяльність видатних вчених та їх внесок у становлення та розвиток науки. Розвивати вміння працювати з літературними джерелами; проводити шкільний експеримент. Виховувати бажання здобувати нові знання, пізнавати навколишній світ, дати поштовх зацікавленому ставленню до вивчення хімії.

Основна частина

Захід складається з наступних частин:

1. КОНКУРС –ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

Кожна команда показує свою презентацію. (Домашнє завдання), з теми «Описати потрапляння вітамінів в організм людини».

2. КОНКУРС « ЗАСТОСУВАННЯ ВІТАМІНІВ У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ»

(бліц-питання)
Ведучий . Тепер закріпимо матеріал практично. Ви відповідаєте на наступні запитання і приносите своїй команді бали. Команда яка здобуде перемогу, отримає винагороду у вигляді – натуральних вітамінів. (Задаємо усні запитання)

  1. Яка кількість елементів нараховується у періодичній системі? (110).

2.   Яка хвороба виникає при недостатній кількості вітамінів? (авітаміноз)

  1. Як називається наука про вітаміни?(вітамінологія)
  2. Скільки існує груп вітамінів? (2 – жиророзчинні та водорозчинні)

5.   Що від латинського слова «віта» означає слово вітамін?( життя)

  1. Що було присуджено вченому Функу завдяки вітамінам у 1911 році?(нобелівську премію)
  2. Де містяться вітаміни?(організм людини, рослини, овочі, фрукти)

8.   При недостачі якого вітаміну порушується зір?(А , В2)

9.   Який овоч містить каротин?(Морква)

10 . Яке захворювання викликає перенасичення організму вітамінами?(Гіпервітаміноз)

3. КОНКУРС « ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ ».

Ведучий. Продовжуючи наше заняття, звертаємо увагу на дошку, тут представлена таблиця з основними джерелами вітамінів корисних для організму.  

Виходячи з даних таблиці ми з вами проведемо письмові тестові завдання.

1. З високим показником у їжі якого компонента зв’язане захворювання діабетом?

А – цукру;                                                         B – жирів;

Г – овочем                                                            Б – солі;

2. З високим показником у їжі яких компонентів зв’язані з захворюванням серця?

А – цукру;                                                          В – жирів;

Б – солі;                                                                  Г – овочем.

3. Які основні поживні речовини  знаходяться у м’ясі ?

А – білки;                                                         В – вітаміни;

Г – мінеральні солі                                              Б – жири;

4. Які речовини знаходяться у молоці, представляють для людини велику цінність?

А – білки;                                                         В – жири;

Г – вуглеводи                                                       Б – кальцій;

5. Які речовини у великій кількості знаходяться в овочах і фруктах?

А – білки;                                                         В – вітаміни;

Г – вуглеводи.                                                      Б – жири;

6. Джерелом вітаміну А є?

А – м’ясо;                                                         В – сир;

Г – капуста,                                                          Б – морква;

7. Основні джерела заліза?:

А – м’ясо;                                                             Б – овочі і фрукти;

Г – сир.                                                                 В – молоко;

8. Джерелом вітаміну С є?

А – ягоди шипшини;                                           Г – морква.  

Б – боби;                                                               В – риба;

9. Основним джерелом кальцію для людини є?

А – рис;                                                                В – риба;

Г – млинці.                                                           Б – м’ясо;

10. Недостача якого вітаміну може бути причиною уповільнення росту?

А?               В?               С?               D?

7.  КОНКУРС «КОНКУРС КРОСВОРДІВ»

Ведучий. 5 балів отримає та команда, яка швидше розв’яже кросворд.

Завдання. У дев’яти колах записано символи хімічних елементів. Розмістіть їх назви по горизонталі так, щоб у виділених клітинках по вертикалі можна було б прочитати прізвище вченого – автора символів хімічних елементів.

                                 

(Елементи: 1 – C; 2 – Ag; 3 – Au; 4 – Si; 5 – O; 6 – Al; 7 – K; 8 – F; 9 – P. Відповідь. Берцеліус)

 

Підведення підсумків:   

Протягом наступних 3-5 хвилин проводиться підведення підсумків.

У цей час студентам надається можливість самостійно оцінити свої здібності. Задаються питання, один одному. Відповідальний повинен обов'язково під час відповіді піднімати руку.

Після проведення гри оголошуються підсумки естафети. Нагороджується команда - переможець, вручаються призи – справжні вітаміни – яблука. Проводиться самооцінка: найактивніші та найпасивніші. 

Висновок: позаурочний захід надав можливість засвоєння основних понять хімії; навчити учнів критично оцінювати свої навички; повторити відомості про діяльність видатних вчених та їх внесок у становлення та розвиток науки. Розвивати вміння працювати з літературними джерелами; проводити шкільний експеримент.

 

doc
Додано
30 жовтня 2019
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку