Практична робота 4 в Blender. Модуль «Тривимірне моделювання». Режим правки. Редагування об'єкта. Екструдування (Extrude).

Про матеріал

10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Режим правки. Редагування об'єкта: вершини, ребра, грані. Екструдування (Extrude). Створення простих тривимірних об'єктів.

Перегляд файлу

Урок 4.   Blender

Режим правки. Екструдування. Тваринки Майнкрафт.

Режим правки – клавіша Tab.

В режимі правки можна змінювати вершини

01.png

Або ребра.  Ребро з’єднує дві вершини.

02.png

 

 

 

Або грані. Грань проходить через три вершини.

03.png

Грань можна не лише переміщувати, а й видавлювати (екструдувати).

Клавіша Е в режимі редагування.

04.png

 


Для розрізання об’єкта Ctrl R. При цьому утворюються нові вершини, ребра та грані.

Завдання 1. Створити будиночок

Розрізати куб посередині. Створити стелю переміщенням грані.

Розрізати будиночок ще декілька разів таким чином, щоб утворити димар.

Виділити відповідну грань і екстругувати її.

05.png

Для повороту труби – клавіша G.

06.png

 

Щоб вирівнять димар, треба перемістити грань.

07.png

Сворити двері та вікна (розрізати та екструдувати).

08.png


Завдання 2. З одного блоку створити деревце  майнкрафт

Дерево.png

Завдання 3. Створити свинку майнкрафт з одного блоку

свинка.png

Або іншу тваринку майнкрафт за вибором

тварини.jpg


 

Гарячі клавіші

Режим правки – клавіша Tab.

Ctrl  R - розрізати

S - масштабування.

G - переміщення.

R - обертання.

Z - режим сітки.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стефанчук Надія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
5920
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку