10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Режим правки. Редагування об'єкта: вершини, ребра, грані. Екструдування (Extrude). Створення простих тривимірних об'єктів.
Урок 4. Blender
Режим правки. Екструдування. Тваринки Майнкрафт.
Режим правки – клавіша Tab.
В режимі правки можна змінювати вершини
Або ребра. Ребро з’єднує дві вершини.
Або грані. Грань проходить через три вершини.
Грань можна не лише переміщувати, а й видавлювати (екструдувати).
Клавіша Е в режимі редагування.
Для розрізання об’єкта Ctrl R. При цьому утворюються нові вершини, ребра та грані.
Завдання 1. Створити будиночок
Розрізати куб посередині. Створити стелю переміщенням грані.
Розрізати будиночок ще декілька разів таким чином, щоб утворити димар.
Виділити відповідну грань і екстругувати її.
Для повороту труби – клавіша G.
Щоб вирівнять димар, треба перемістити грань.
Сворити двері та вікна (розрізати та екструдувати).
Завдання 2. З одного блоку створити деревце майнкрафт
Завдання 3. Створити свинку майнкрафт з одного блоку
Або іншу тваринку майнкрафт за вибором
Гарячі клавіші
Режим правки – клавіша Tab.
Ctrl R - розрізати
S - масштабування.
G - переміщення.
R - обертання.
Z - режим сітки.