26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Практична робота 4 в Blender. Модуль «Тривимірне моделювання». Режим правки. Редагування об'єкта. Екструдування (Extrude).

Про матеріал

10-11 клас. Вибірковий модуль «Тривимірне моделювання». Режим правки. Редагування об'єкта: вершини, ребра, грані. Екструдування (Extrude). Створення простих тривимірних об'єктів.

Перегляд файлу

Урок 4.   Blender

Режим правки. Екструдування. Тваринки Майнкрафт.

Режим правки – клавіша Tab.

В режимі правки можна змінювати вершини

01.png

Або ребра.  Ребро з’єднує дві вершини.

02.png

 

 

 

Або грані. Грань проходить через три вершини.

03.png

Грань можна не лише переміщувати, а й видавлювати (екструдувати).

Клавіша Е в режимі редагування.

04.png

 


Для розрізання об’єкта Ctrl R. При цьому утворюються нові вершини, ребра та грані.

Завдання 1. Створити будиночок

Розрізати куб посередині. Створити стелю переміщенням грані.

Розрізати будиночок ще декілька разів таким чином, щоб утворити димар.

Виділити відповідну грань і екстругувати її.

05.png

Для повороту труби – клавіша G.

06.png

 

Щоб вирівнять димар, треба перемістити грань.

07.png

Сворити двері та вікна (розрізати та екструдувати).

08.png


Завдання 2. З одного блоку створити деревце  майнкрафт

Дерево.png

Завдання 3. Створити свинку майнкрафт з одного блоку

свинка.png

Або іншу тваринку майнкрафт за вибором

тварини.jpg


 

Гарячі клавіші

Режим правки – клавіша Tab.

Ctrl  R - розрізати

S - масштабування.

G - переміщення.

R - обертання.

Z - режим сітки.

 

 

docx
Додано
27 травня
Переглядів
233
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку