Урок 3. Blender
Команди копіювання об’єктів та виділення. Рахівниця. Стіл та стільці
Для зручності роботи, перемкнути вигляд в ортогональну* проекцію. Для цього натиснути 5 на цифровій клавіатурі.
(В Ортогональній проекції усі предмети мають однаковий розмір)
Вид згори – 7 на цифровій клавіатурі.
Створити з блоку брусок для основи (рамки), дублювати його. Shift D
З циліндра створити спицю.
З елементу Тор створити кільце для спиці. Для рівномірної зміни розміру потягти мишею за біле коло в режимі масштабування.
Для переміщення по сцені тримати натиснутою клавішу Shift.
Для дублювання кільця Shift D. На одній спиці має бути 10 кілець.
Виділити спицю з кільцями і здублювати її. Для виділення кількох об’єктів мишею за допомогою рамки, треба тримати натиснутою клавішу В.
Спиць має бути 10.
Завдання 2. Стіл.
З блоку створити стільницю і одну ніжку. Щоб отримати вигляд зверху, клавіша 7 на цифровій клавіатурі.
Вигляд спереду – цифра 1 на цифровій
Першу ніжку здублювати Shift D.
Стільці.
З блоків побудувати стілець.
Гарячі клавіші на цифровій клавіатурі:
7- вигляд зверху, 1- спереду, 3- справа, 5- переключає ортогональний/перспективний вигляд.
Здублювати стілець.
Результат.
Повернутися в перспективний вигляд, натиснувши 5 на цифровій клавіатурі.
*Перспективний і ортогональнй вигляд