Практична робота № 2 " Генетичні зв"язки між неорганічними речовинами".

Про матеріал
Практичн робота розроблена згідно підгучника Григорович О. " Хімія.11 клас. Стандартний рівень." Вона містинь два ланцюжки перетворен з доданими відео-дослідами українською мовою.
Перегляд файлу

Прізвище та ім`я учня_______________________________Дата___________

 

Практична робота №2.

Тема: «Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами»

 

Мета: узагальнити знання про властивості основних класів неорганічних сполук; продовжити формувати практичні навички проводити якісні  реакції;

у лабораторних умовах навчитись одержувати й розпізнавати неорганічні речовини, застосовуючи теоретичні знання про їх властивості; 

складати план експерименту й проводити його, робити висновки та узагальнення.

Обладнання та реактиви: пробірки, штатив для пробірок, пробіркотримач, спиртівка, сірники, мідь, розчини кальцій гідроксиду, калій гідроксиду, хлоридної кислоти, нітратної кислоти.

 

З правилами техніки безпеки ознайомлений____________ https://youtu.be/BiuvThAaO18

 

Хід роботи.

Завдання 1.

Складіть фрагмент генетичного ланцюга з речовин у наведених переліках. Складіть план  експерименту, для здійснення хімічних перетворень за цим ланцюгом та виконайте відповідні хімічні досліди. Опишіть спостереження та складіть рівняння реакцій. Для реакцій йонного обміну складіть молекулярне та йонно-молекулярне рівняння.

Перелік 1. Мідь, купрум(ІІ) нітрат, купрум(ІІ) оксид, купрум(ІІ) хлорид,  купрум(ІІ) гідроксид.

 

фрагмент генетичного ланцюга :

______→_______→________→________→________

 

Порядок виконання експерименту:

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

 https://www.youtube.com/watch?v=tTTYBHgl5dY

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=GEkcrr-qghg

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=ZlCx9SkqpqA

 

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

         https://www.youtube.com/watch?v=ydVZVOvZhI8

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Перелік 2. Кальцій гідроксид, кальцій карбонат, вуглекислий газ, кальцій гідроген карбонат, кальцій хлорид.

фрагмент генетичного ланцюга :

______→_______→________→________→________

 

Порядок виконання експерименту:

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції. 

  https://www.youtube.com/watch?v=ddd6JV_7B2E

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=KetxMzY_P1I __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.

https://www.youtube.com/watch?v=0B0dI2FQzS4 _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Переглянути демонстраційний дослід, запишіть рівняння реакції та основні ознаки реакції.  ( Хімічне рівняння в презентації є невірним, модернізуйте його згідно ланцюга перетворень.)

https://www.youtube.com/watch?v=2XdTOQb3uqE __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Висновок:

У процемі виконання досліду ми навчились____________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

На чому ґрунтується можливість складання ланцюга перетворень для ілюстрації генетичних зв’язків  між класами сполук?

____________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Василіогло Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Холодар Людмила Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сенецька Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Дзигар Ірина
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Інші матеріали
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
11436
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку