Практична робота № 2 Тема: Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами
Номер слайду 2
Мета: • закріпити вміння й набути навичок самостійно досліджувати властивості основних класів неорганічних сполук;• набути практичних умінь робити відповідні висновки. З правилами техніки безпеки ознайомлений (-на):
Номер слайду 3
Правила безпеки:• при роботі з кислотами, лугами, лабораторним посудом.
Номер слайду 4
Завдання: Здійснення реакцій за схемою хімічних перетворень Доберіть реактиви до схеми перетворень: Cu. O → Cu. Cl2 → Cu(OH)2 → Cu. O → Cu. Здійсніть відповідні реакції.
Номер слайду 5
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що робили. Що спостерігали. Висновки №1. Cu. O → Cu. Cl2 №2. Cu. Cl2 → Cu(OH)2 №3. Cu(OH)2 → Cu. O№4. Cu. O → Cu
Номер слайду 6
№1. Добування Купрум(ІІ) хлориду
Номер слайду 7
№2. Добування Купрум(ІІ) гідроксиду
Номер слайду 8
№3. Розклад Купрум(ІІ) гідроксиду
Номер слайду 9
№4. Відновлення міді воднем
Номер слайду 10
Додаткове завдання. Складіть план експерименту зі здійснення таких хімічних перетворень:
Номер слайду 11
Висновки:- заповніть таблицю; - напишіть відповідні рівняння реакцій; - дайте відповіді на такі запитання: 1. Що таке генетичний зв’язок між класами неорганічних сполук? 2. Чи взаємопов’язані між собою речовини, які було добуто в ході практичної роботи?