Практична робота №3 "Образ абсолютного монарха країн Західної Європи"

Про матеріал
Практична робота №3 Образ абсолютного монарха країн Західної Європи. Мета: ознайомитися із характеристикою монархів того періоду та скласти збірний образ. Розвивати вміння працювати з додатковими джерелами.
Перегляд файлу

____________________

Практична робота №3 Образ абсолютного монарха країн Західної Європи.

Мета: ознайомитися із характеристикою монархів того періоду та скласти збірний образ.

Хід роботи

  1. Ознайомтеся  із короткою біографією французького короля Людовіка XIV

Син Людовика XIII та Анни Австрійської, Людовик XIV був нащадком двох наймогутніших європейських династій  Бурбонів та Габсбургів.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/40/Louis-xiv-lebrunl.jpg/220px-Louis-xiv-lebrunl.jpgПісля народження Людовика до традиційного титулу дофіна було додано титул Перший син Франції, «Останній онук Габсбургів».

Попри зусилля багатьох викладачів, найнятих для прочитання Людовику курсів латини, історії, математики, італійської мови та малювання, Людовик не відзначається старанністю в науках. Демонструє велику прихильність до живопису, архітектури, музики та, особливо, танцю,

Першим рішенням Людовика XIV було скасувати посаду головного міністра і взяти контроль над урядом у свої руки. Проте його оточення не було впевнене в його державних талантах. Таким чином, Людовік мав довести свою здатність керувати державою.

Жан-Батист Кольбер поінформував короля про повний занепад державної казни, 5 вересня 1661 року, у свій 23 день народження, король, видав наказ заарештувати Фуке. Король створив спеціальну юридичну палату правосуддя для розслідування рахунків фінансистів. Після трирічного судового процесу, який зазнавав постійного впливу короля, Фуке був засуджений до повної конфіскації майна та вигнання. Проте король змінив вирок на довічне ув'язнення в Пінероло.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e1/Louis_XIV_of_France_and_his_family_attributed_to_Nicolas_de_Largilli%C3%A8re.jpg/250px-Louis_XIV_of_France_and_his_family_attributed_to_Nicolas_de_Largilli%C3%A8re.jpgКольбер разом із королем розробив план сприяння комерції та торгівлі в країні, дотримуючись політики меркантилізму.

Молодий король прагне поставити всі релігійні течії в королівстві під свій контроль. Людовик проводив менш ворожу до євреїв політику, ніж його попередники.

Людовик XIV присвятив тридцять два з п'ятдесяти чотирьох років свого правління війнам. Помираючи, він сказав Людовику XV:

«Я занадто любив війну»

Для зміцнення французьких позицій у світі Людовик бере участь в багатьох війнах та збройних конфліктах.

Людовік XIV з родиною.

 

  1. Ознайомтеся  із короткою біографією 1491 Henry VIII.jpgанглійського короля Генріха VIII та королеви Єлизавети І.

Генріха VIII – король Англії

Генріх народився 28 червня 1491 року у Гринвічі. Він був третьою дитиною Генріха VII та Єлизавети Йоркської.

Його батько Генріх VII готував сина до прийняття духовного сану. За його вихованням стежила його бабуся леді Маргарет Бофор. Під її керівництвом Генріх відвідував до шести мес на день і писав твори з богословської тематики, та в одній з них він відстоював святість шлюбу.

 1534 року парламент прийняв «Акт про супрематію», за яким Генріха було проголошено Главою Церкви Англії.

Очоливши релігійну реформацію в країні у 1534 році, будучи проголошеним главою англіканської церкви, провів масштабну секуляризацію. У другу половину своєї влади король Генріх перейшов до найбільш жорстоких і тиранічних форм правління. Збільшилась кількість страчених політичних противників короля. Вважають, що рана отримана ним в результаті нещасного випадку, спричинила переміну в його хиткому характері. У короля почали проявлятись тиранічні риси, й він усе частіше почав страждати від депресії.

Elizabeth I in Parliament Robes.jpgЄлизавета І -  королева Англії

могла писати англійською, латинською, та італійською. Під керівництвом Гріндола, талановитого та умілого вчителя, вона мала успіхи у вивченні французької та грецької мов. У час закінчення її формальної освіти 1550 року, вона була найосвіченішою жінкою свого покоління.

Єлизавета стала королевою у віці 25 років. Міжнародна політика Єлизавети була значною мірою оборонною. Тільки на морі Єлизавета дотримувалась агресивної політики. Це допомогло у війні з Іспанією. Єлизавета створила англійську церкву, яка допомогла сформувати національну ідентичність і продовжує існувати досі. Єлизавета була першою з Тюдорів, хто визнав, що монарх керує завдяки народній згоді. Тому вона завжди працювала з парламентом, і її радники завжди могли їй казати правду.

  1. Ознайомтеся із короткою біографією Карла V та Філіпа ІІ.

Emperor charles v.pngКарла V - король Іспанії

Отримав корону в 20-річному віці. Фактично Іспанія вперше об'єдналась саме під рукою Карла. Був вихований  в дусі вірності католицькій релігії.Під час правління Карла V було складено Карний кодекс. Все його правління пройшло у війнах і конфліктах, головними з яких були Італійські війни з Францією, боротьба з експансією Османської імперії в Угорщині та Середземному морі і протистояння поширенню протестантизму.

Виснажений своїм майже 40-літнім правлінням, хворий на подагру та епілепсію, в 1554 році 54-річний Карл V зрікся трону Сицилії, Неаполя та Мілану на користь сина Філіпа, якому наступного року передав правління Нідерландами та Іспанією, а в 1556 році на користь свого брата Фердинанда - від престолу Священної Римської імперії, і останні два роки свого життя провів усамітнено в монастирі Юсте на кордоні з Португалією, де помер від малярії.

Філіп IIФіліп ІІ - король Іспанії

Успадкував трон після батька. Характеру Філіп був похмурого і

замкнутого; він був, безперечно, розумний, працювати міг цілими днями без втоми, відрізнявся обширною пам'яттю, але дару ясною думки і швидкої рішучості у нього не було. Він постійно коливався і міняв свої наміри; і це створювало йому дуже часто багато труднощів і невдач.

 За його правління Іспанська держава досягла зеніту величі і слави, увійшовши до так званої золотої доби; землі короля простиралися на всіх континентах, відомим європейцям, що породило популярну приказку: «імперія, над якою ніколи не заходить сонце». Проводив активну зовнішню політику. Виступав захисником Католицької церкви у боротьбі з протестанизмом, ісламом та іншими єресями. Завершив італійські війни (1559). Підтримував католицьку владу Франції у двобої з гугенотами. Допомагав італійським державам, Священній Римській імперії та країнам Східної Європи протистояти натиску Османів. Здобув стратегічну перемогу при Лепанто (1571), захистивши західне Середземномор'я від турецької агресії Вів перманенті війни із повсталими Нідерландами (1581). Намагався підкорити Англію, але зазнав поразки на морі (1588). Сприяв великим географічним відкриттям і розвитку точних наук — математики, географії, космографії, корабельної інженерії, військової справи. Був патроном мистецтв, насамперед літератури і музики. Заснував першу в Європі математичну академію (1582). Заклав Ескоріальський монастир(1563). Нескінченні війни, майже завжди невдалі, варварське переслідування працьовитого і торгового населення за релігійні переконання - ось що сприяло зубожіння і майже повного банкрутства Іспанії до кінця життя Філіпа. Помер від болісної хвороби; до фізичним страждань він ставився з властивою йому похмурою стійкістю.

Охарактеризуйте, що є спільного в біографії та житті  королів (освіта, міжнародні відносини, внутрішня політика, особисте життя). _________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чому всі монархи були зацікавлені в підпорядкуванні своїй владі діяльності церкви? ____________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________

За допомогою 3 -5 речень створіть спільний образ монарха того часу.________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Як ви гадаєте, чи легко було бути правителем у той час, чому?______________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Чи хотіли б ви стати королем і правити у період Середньовіччя? Чому? ______

________________________________________________________________________________________________________________________________________

Уявіть, ви стали монархом Франції, які б реформи ви провели? Чому?________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.8
Оригінальність викладу
3.8
Відповідність темі
4.2
Загальна:
3.9
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Стратиенко Валентина
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Антонюк Ліана Леонідівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Gamarnik Nikita
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  4. Окулов Олексій Володимирович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Новікова Юлія Валеріївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
27 січня 2019
Переглядів
28739
Оцінка розробки
3.9 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку