Практична робота №5. Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік. Аналіз рози вітрів.

Про матеріал
За допомогою сайту прогнозу погоди учні самостійно знаходять температуру за добу, місяць, рік, будують графіки, розраховують амплітуди їх коливань. Група ділиться на три малих і кожна виконує завдання. В кінці уроку висновки і демонстрація презентації по міні-проекту "Мікроклімат і рослини".
Перегляд файлу

Луганський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус імені героїв Молодої гвардії»

 

Урок географії

Практична робота №5.

Визначення середніх

температур та амплітуди їх

коливань за добу, місяць,рік.

Аналіз рози вітрів. 

Підготувала вчитель

географії ,біології,

вищої категорії

                                                                                                                      Нітченко С.М

 

2021

 

 

Межпредметні зв’язки: географія, екологія, математика та інформатика.

 Предмет: географія    

  Тема уроку:   Практична робота № 5.

 Визначення  середніх   температур  та  амплітуди їх коливань за добу, місяць, рік.  Аналіз  рози вітрів.

Мета уроку: розвивати вміння визначати середню температуру  повітря, застосовувати математичні методи для обчислення середньої температури повітря та амплітуди коливань температури,

будувати графіки ходу температур та вміти робити висновки.

Тип уроку: уміння комплексного застосування знань, умінь, навичок

.Дидактичне забезпечення : мультимедійна презентація, ПК, методичний лист з практичною роботою.

 Міжпредметні зв’язки: географія, інформатика, математика, біологія з основами екології

.Компетентності: спілкування державною мовою (описувати географічні процеси, використовуючи арсенал  мовних засобів- термінами, поняттями); уміння пояснювати явища в живій природі-основні компетентності в природничих науках і технологіях ;

 математична компетентність- уміння застосовувати математичні знання у побудуванні графіків та визначення середніх температур клімату;

уміння вчитися впродовж життя-самостійно або в групах планувати, вирішувати та проводити моніторинг або експерименти.

                                                       Хід урок

I.Організаційний момент

1. Вітання вчителя з ліцеїстами.

 2. Організація учбового процесу – поділ на групи:

 I-Кліматологи,  II-Математики,  III-Екологи.

 II Актуалізація навчального матеріалу.

 1.Презентація  « Клімат і погода,»

 2. Питання до презентації:

а) Клімат і атмосфера.

б) Клімат і погода.

в)Різноманітність клімату Землі

.г)Кліматотвірні чинники

д) Карти, які використовують під час вивчення клімату.

III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  1. Практична робота №5

Визначення середніх температур та амплітуди їх коливань за добу. місяць., рік. Мета  уроку- за допомогою сайтів Інтернету знайти дані про погоду, виконати обчислення, амплітуду коливань , побудувати  графіки та виконати висновки.

IV. Виконання  практичної  роботи № 5   Визначення середніх температур та  амплітуди  їх  коливань  за  добу,  місяць, рік.

 У всіх є методичний лист з практичної роботи.

Знайомтесь зі стр. 25 та переходимо до ПК, щоб виконати

                              1 завдання практичної роботи.

Інформатика- робота з ПК.

 Крок перший: увійти на певну сторінку:  http://www:gismeteo.ua/.

 Вчитель Нітченко С.М.

  Крок 2: вибрати Україну.

Крок 3: на новій сторінці вибрати свою область.

 Крок 4:  вибрати свій населений пункт.

Крок 5: на цій сторінці знайти дані про погоду  за вчора й прогноз на найближчі дні.

Заповнюємо таблицю даними (стр.26),   будуємо графік добового ходу температур й визначаємо середню добову температуру та амплітуду коливань

Математика Перевіримо дані середньої добової температури та добову амплітуду.

Завдання 1 групі КЛІМАТОЛОГАМ.

 1 Провести моніторинг добового ходу температур м. Кремінна Луганської області.

 2 Зробити ваш прогноз.

                           Завдання 2 практичної роботи. Стр. 27.

 Викокистовуючи дані одного із сайтів прогнозу погоди  побудуйте графік місячного ходу свого населеного пункту.

Завдання 2 групі « МАТЕМАТИКАМ»

Розв’язати задачу . Вологість повітря  кабінету інформатики 4,5 г/м 3. Абсолютна вологість  9 г/м3. Визначити абсолютну вологість кабінету інформатики.

                                 Завдання 3 практичної роботи №5

Використовуючи  сайт   прогнозу погоди м. Парижа за адресою  :https//www.gismeteo.ua/ (щоденник погоди)     заповніть  дані про температуру та побудуйте графік річного ходу температур цього міста.

Завдання 3 творчій групі «ЕКОЛОГАМ»

Розкрити :а) роль рослин;

 б) спрогнозуйте можливі  зміни клімату Землі  в результаті певних видів діяльності людини у у вигляді схем(піраміди): розорювання грунтів, вирубка лісу, спалювання сміття, твердих видів побутових відходів.

V. Узагальнення  знань.

VI. Підбиття підсумків .

 Оцінювання  видів  практичної роботи.

 VII. Домашнє  завдання

          Повторити  §14.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данилова Инна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
15692
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку