Практична робота № 6:
РОБОЖУК
1. Додаємо робота (наприклад, жука) і малюємо лабіринт. Ліва і права сторони лабіринту мають бути намальовані різними кольорами. Вихід з лабіринту теж потрібно позначити кольором
2. Програмуємо жука:
- він постійно переміщається на 2 кроки, а якщо доторкається до межі, то він відбивається;
- якщо жук торкається лівої межі лабіринту (чорного кольору), він має повернути за годинниковою стрілкою на 7 градусів та переміститися на 2 кроки . Якщо торкається правої межі лабіринту (червоного кольору) - то повернути проти годинникової стрілки на 7 градусів і також переміститися на 2 кроки;
- якщо торкається зеленого кольору – переміщується в х:
-200, у: -25, та оповіщує про наступний рівень.
3. Для спрайту з лабіринтом (можна намалювати кілька різних образів лабіринту і переходити до них на наступних рівнях):
- коли отримаю «Наступний рівень», то змінюю наступний образ.
4. Влаштуйте перегони кількох роботів в одному і тому ж лабіринті