Практична робота №8. «Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора». Інструктаж з БЖД.

Про матеріал

Мета:

- розвиваюча: розвивати логічне мислення, інформаційну, самоосвітню, предметну ІКТ-компетентності, вміння висловлювати та аргументувати свої думки, уважність;

-навчальна: закріпити вміння використовувати функції в електронних таблицях під час роботи над проектами, використовуючи міжпредметні зв'язки з математикою, біологією;

-виховна: виховувати інтерес до предмету засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями; акуратність та уважність під час роботи; навички самостійності та самоаналізу під час роботи з електронними засобами обробки інформації, дбайливе ставлення до свого здоров'я.

Перегляд файлу

 

Конспект уроку  

учителя інформатики Бахмутської  ЗОШ І-ІІІ ступенів №10 

Літвінової Ольги Юріївни

Дата 14.02.2017     клас 10      предмет інформатика, рівень академічний

Тема. Практична робота №8. «Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора». Інструктаж з БЖД.

Мета:

  •    розвиваюча: розвивати логічне мислення, інформаційну, самоосвітню, предметну ІКТ-компетентності, вміння висловлювати та аргументувати свої думки,  уважність;
  •    навчальна: закріпити вміння використовувати функції в електронних таблицях під час роботи над проектами, використовуючи міжпредметні зв'язки з математикою, біологією;
  •    виховна: виховувати інтерес до предмету засобами практичного втілення прийомів роботи із сучасними технологіями; акуратність та уважність під час роботи; навички самостійності та самоаналізу під час роботи з електронними засобами обробки інформації, дбайливе ставлення до свого здоров’я.

Очікувані результати:

Учень наводить приклади: математичних, статистичних, логічних функцій табличного процесора;

Учень уміє: застосовувати основні математичні, статистичні, логічні функції для аналізу й опрацювання даних.

Основні поняття: функція, формула, посилання на комірки.

Форми та методи діяльності:

  • бліц-опитування;
  • вправа «Лови помилку»;
  • вправа «Шифрувальник»; 
  • практична робота за комп’ютером.
  • тестові завдання на ПК.

Обладнання: комп’ютерна презентація, програма MS Excel, роздатковий матеріал, картки з інструкціями до практичної роботи,  комп'ютерна програма   easyQuizzy-2.0  для тестування учнів.

Тип уроку: комбінований

Структура уроку

  1. Органiзацiйний етап (2 хв.)
  2. Актуалiзацiя опорних знань (2 хв.)
  3. Перевірка домашнього завдання (8 хв.)
  4. Мотивація навчальної діяльності (3 хв.)
  5. Інструктаж з БЖД (1 хв.)
  6. Фізхвилинка (1 хв.)
  7. Практична робота (14 хв.).
  8. Звіт про роботу (4 хв.)
  9.  Тестування (5 хв.)
  10.            Домашнє завдання (1 хв.)
  11.          Пiдбиття пiдсумкiв уроку(4 хв.)

 Хід уроку

  1. Організаційний момент(2 хв)(слайд 1).

Учитель. Доброго дня, діти. Сьогодні я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, спокійними, працьовитими, ініціативними, взагалі, я бажаю вам успіху.

Тема нашого сьогоднішнього уроку: Практична робота №8. «Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора». Інструктаж з БЖД (запис у зошитах теми уроку). Мета уроку: закріпити вміння використовувати функції в електронних таблицях під час роботи над проектами, використовуючи міжпредметні зв'язки з математикою, біологією.

Інструктаж щодо роботи з карткою самооцінки (слайд 2)

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

 

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

  1.  Актуалізація опорних знань (2 хв)

Бліц-опитування.

  1. В якій вкладці  розміщено «Вбудовані функції»? (Формули)
  2. З якого знаку починається введення формули в комірку ЕТ? (=)
  3. З чого складається формула?
  4. Які посилання на комірки називаються відносними,  а які – абсолютними?
  1. Перевірка домашнього завдання (3 хв).

Інтерактивна вправа «Лови помилку» (слайд 3)

Якщо згодні напишіть «1», якщо незгодні – «0».

  1. Функція — це інструмент електронної таблиці, що виконує дії над  своїми аргументами (ТАК - 1).
  2. Аргументами функцій можуть бути числові та текстові дані, адреси комірок, а також інші функції (ТАК - 1).
  3. Для того, щоб ввести функцію в комірку, необхідно в комірку або в рядок формул викликати Майстра функцій (ТАК - 1).
  4. Категорії функцій в MS Office Excel: математичні, логічні,  статистичні, графічні (НІ - 0).
  5. Функція МАКС відноситься до категорії математичних функцій (НІ - 0).
  6. У рядку формул запис функції сума матиме вигляд   =СУММ(В1,С3, Н4)(НІ - 0).

Відповідь: 111000

Самоперевірка, кожна правильна відповідь оцінюється 0,5 бала.

 

Вправа «Шифрувальник»  (в групах) (слайд 4)(5 хв)

  1. Виберіть абсолютне посилання на комірку

З) $В$7;      И) В7;     І) В$7

  1. До виділеної групи комірок А2:С3 входить:

В) 2 комірки;  Г) 3 комірки; Д) 6 комірок; Е) 4 комірки.

  1. Яку вбудовану функцію необхідно внести до комірки, щоб знайти мінімальне значення в діапазоні комірок з D5 по D12 ?

       М) =МИН(с D5 по D12)     Н) =МИН(D5-D12)   

       О) =МИН(D5:D12)             П) =МИН(D1: D12)

  1. Знайти помилковий запис

О) СРЗНАЧ(А1:В3);  П) СУММ(А1;В3);  Р) МАКС(А1,В3)

  1. Яке значення функції: =СУММ(14;2;МИН(5;17))

М) 33; Н) 16;   О) 21;    П) 38

  1. У комірку D1 введено формулу     =ЕСЛИ(А1+В1<С1;С1;А1)   і скопійовано в комірку D2. Яке значення буде виведено у комірці D2 ?

В) 10;  Г) 2; Д) 5; Е) 6

  1. Дан фрагмент електронної таблиці. Визначити, яке значення  записане в комірку С1

Щ) 10;       Ь) 91;         Ю) 20;     Я) 96.

І група. Ключове слово: Здоров'я

ІІ група. Ключове слово: Біоритми

ІІІ група. Ключове слово: Енергія

Перегляд відеоролика про раціональне харчування (1 хв).

Учитель.  Саме з цими словами будуть пов'язані завдання практичної роботи.

  1. Записати формули в рядок формул (за групами) (слайд 5)

                                  

=SIN(2*ПИ()*A5/23)            =SIN(2*ПИ()*A5/28)           = SIN(2*ПИ()*A5/33)

  1. Яка записана функція? Які її аргументи?
  2. Що ви знаєте про функцію у=sin x? (тригонометрична, періодична, непарна)
  1.     Мотивація навчальної діяльності (3 хв.)

Хочу звертувати вашу увагу, що ці функції незвичайні.

Виступ учня з випереджувальним завданням(слайд 6).

Згідно з теорією «трьох головних людських біоритмів», кожна людина поєднує в собі набір різних біоритмів: фізичний, емоційний та інтелектуальний. Усі біоритми стартують одночасно в момент народження і відразу ж починають рости, потім зменшуються, потім знову ростуть, періодично повертаючись до початкового значення за законом синуса.

Розрізняють три окремих ритми:

Ф - фізичний ритм (тривалість періоду - 23 дні, перепад - кожні 11,5 дня). Він регулює на фізичну активність, силу, швидкість, опір хворобам, витривалість. , Х- кількість прожитих днів

Е - емоційний ритм (тривалість періоду - 28 днів, перепад — кожні 14 днів). Обумовлює динаміку почуттів, настроїв, творчих сил, чутливість до сприйняття світу і самих себе.

I інтелектуальний ритм (тривалість періоду 33 дні, перепад - кожні 16,5 дня). Впливає на розумові здібності, керує пам’яттю, здатністю до навчання, ясністю мислення.    

Біоритм - це природний феномен, з коливаннями якого здоровий організм справляється без наслідків. Через це немає підстав боятися критичних днів або спаду. В той же час не слід недооцінювати ослаблення нашого організму в фазі переходу. В середньому ми кожні 6 днів несемо тягар додаткових факторів ризику.

9)Записати формули (слайд 7).

                                  

де х – кількість прожитих років за малюнком

=SIN(2*ПИ()*(A5- $B$1) /23)

=SIN(2*ПИ()*(A5- $B$1) /28)

=SIN(2*ПИ()*(A5- $B$1) /33)

Учитель. Сьогодні ми засобами табличного процесора порахуємо добовий раціон підлітка, ваші енергетичні витрати протягом доби, визначивши максимальні, мінімальні, середні показники, порівняємо їх із середніми витратами енергії, а також побудуємо таблицю ваших біоритмів на лютий.

  1. Повторення правил техніки безпеки (1 хв) (слайд 8).
  2. Фізхвилинка(2 хв) (слайд 9)
  3. Практична частина уроку(14 хв) (слайд 10)

Інструкція до практичної роботи

«Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора»

Матеріали для роботи розміщені в папці Робочий стіл\ ПР 8 Функції\ ПР 8 Функції.xlsx

Завдання 1(варіант 1). Добовий раціон підлітка

  1. В комірку D21 ввести формулу загальної енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D21:Н21.
  2. В комірку D22 ввести формулу максимальної   енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D22:Н22.
  3. В комірку D23 ввести формулу мінімальної енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D23:Н23.
  4. В комірку D24 ввести формулу середньої енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D24:Н24.

Завдання 1(варіант 2). Енергетичні витрати людини протягом доби

  1. В комірку D4 ввести формулу підрахунку витрат енергії на гімнастику 1 кг маси і скопіювати її в діапазоні D4: D13.
  2. В комірку Е4 ввести формулу підрахунку витрат енергії на гімнастику своєї маси і скопіювати її в діапазоні Е4: Е13.
  3. В комірку D14 ввести формулу суми витрат енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D14: Е14.
  4. В комірку D15 ввести формулу максимальної витрати енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D15: Е15.
  5. В комірку D16 ввести формулу мінімальної витрати енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D16: Е16.
  6. В комірку D17 ввести формулу середньої витрати енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D17: Е17.
  7. В комірку F4 ввести формулу для порівняння "Вище середнього" або "Нижче середнього" в залежності від витрат енергії із середнім показником (комірка Е17) і скопіювати її в діапазоні F4: F13.

Завдання 2. Біоритми.

  1. У комірку В1 введіть дату свого народження.       
  2. У комірку В5 ввести формулу для підрахунку фізичного ритму

   і скопіювати її в діапазоні В5: В32.

  1. У комірку С5 ввести формулу для підрахунку емоційного ритму    і скопіювати її в діапазоні С5: C32.
  2. У комірку D5 ввести формулу для підрахунку емоційного ритму      і скопіювати її в діапазоні D5: D32.

Учитель. Давайте з Вами перевіримо наші знання.

  1. Тестування на ПК в програмі easyQuizzy-2.0  (5 хв)
  2. Звіт про роботу (4 хв)
  1. Домашнє завдання (1 хв) (слайд 11)
  1. Повторити п.3.6.
  1. Виконати завдання стор.193 №2,5
  2. Підсумок уроку(4 хв).

Оцінювання за урок здійснюється за карткою самоконтролю.

Картка самоконтролю:

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

max=6

 

Робота на уроці

max=3

Оцінка за урок

Учитель. Основні поняттями уроку зєднуються в «хмару слов» (слайд12). Складіть речення та зробіть висновок про урок.

Рефлексія.

 Сьгодні на уроці я навчився… 

Мені було цікаво..

Мене було важко…

Я зрозумів, що…

Більше всього мені сподобалося…

Урок навів мене до роздуму…

Своєю роботою на уроці я задоволений  (не дуже, не задоволений), тому що…

Висновок. (слайд 13 Людське здоров’я та життя –найбільші життєві цінності, вартість яких важко переоцінити. Маючи міцне здоров’я, можна подолати будь – які випробування  і досягти успіхів у житті. Шануйте свої біоритми, не шкодьте їм через власну неорганізованість та легковажність.

 

Згідно з теорією «трьох головних людських біоритмів», кожна людина поєднує в собі набір різних біоритмів: фізичний, емоційний та інтелектуальний. Усі біоритми стартують одночасно в момент народження і відразу ж починають рости, потім зменшуються, потім знову ростуть, періодично повертаючись до початкового значення за законом синуса.

Розрізняють три окремих ритми:

Ф - фізичний ритм (тривалість періоду - 23 дні, перепад - кожні 11,5 дня). Він регулює на фізичну активність, силу, швидкість, опір хворобам, витривалість. , Х- кількість прожитих днів

Е - емоційний ритм (тривалість періоду - 28 днів, перепад — кожні 14 днів). Обумовлює динаміку почуттів, настроїв, творчих сил, чутливість до сприйняття світу і самих себе.

I інтелектуальний ритм (тривалість періоду 33 дні, перепад - кожні 16,5 дня). Впливає на розумові здібності, керує пам’яттю, здатністю до навчання, ясністю мислення.    

Біоритм - це природний феномен, з коливаннями якого здоровий організм справляється без наслідків. Через це немає підстав боятися критичних днів або спаду. В той же час не слід недооцінювати ослаблення нашого організму в фазі переходу. В середньому ми кожні 6 днів несемо тягар додаткових факторів ризику.

 

 

 

 

 

 


Вправа «Лови помилку»

Якщо згодні напишіть «1», якщо незгодні – «0».

  1. Функція — це інструмент електронної таблиці, що виконує дії над  своїми аргументами.
  2. Аргументами функцій можуть бути числові та текстові дані, адреси комірок, а також інші функції.
  3. Для того, щоб ввести функцію в комірку, необхідно в комірку або в рядок формул викликати Майстра функцій.
  4. Категорії функцій в MS Office Excel: математичні, логічні,  статистичні, графічні.
  5. Функція МАКС відноситься до категорії математичних функцій.
  6. У рядку формул запис функції сума матиме вигляд   =СУММ(В1,С3, Н4).

Відповідь: ___________

Вправа «Лови помилку»

Якщо згодні напишіть «1», якщо незгодні – «0».

  1. Функція — це інструмент електронної таблиці, що виконує дії над  своїми аргументами.
  2. Аргументами функцій можуть бути числові та текстові дані, адреси комірок, а також інші функції.
  3. Для того, щоб ввести функцію в комірку, необхідно в комірку або в рядок формул викликати Майстра функцій.
  4. Категорії функцій в MS Office Excel: математичні, логічні,  статистичні, графічні.
  5. Функція МАКС відноситься до категорії математичних функцій.
  6. У рядку формул запис функції сума матиме вигляд   =СУММ(В1,С3, Н4).

Відповідь: ___________

Вправа «Лови помилку»

Якщо згодні напишіть «1», якщо незгодні – «0».

  1. Функція — це інструмент електронної таблиці, що виконує дії над  своїми аргументами.
  2. Аргументами функцій можуть бути числові та текстові дані, адреси комірок, а також інші функції.
  3. Для того, щоб ввести функцію в комірку, необхідно в комірку або в рядок формул викликати Майстра функцій.
  4. Категорії функцій в MS Office Excel: математичні, логічні,  статистичні, графічні.
  5. Функція МАКС відноситься до категорії математичних функцій.
  6. У рядку формул запис функції сума матиме вигляд   =СУММ(В1,С3, Н4).

Відповідь: ___________

Вправа «Лови помилку»

Якщо згодні напишіть «1», якщо незгодні – «0».

  1. Функція — це інструмент електронної таблиці, що виконує дії над  своїми аргументами.
  2. Аргументами функцій можуть бути числові та текстові дані, адреси комірок, а також інші функції.
  3. Для того, щоб ввести функцію в комірку, необхідно в комірку або в рядок формул викликати Майстра функцій.
  4. Категорії функцій в MS Office Excel: математичні, логічні,  статистичні, графічні.
  5. Функція МАКС відноситься до категорії математичних функцій.
  6. У рядку формул запис функції сума матиме вигляд   =СУММ(В1,С3, Н4).

Відповідь: ___________



Дата 14.02.2017     клас 10      предмет інформатика, рівень академічний

Тема. Практична робота №8. «Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора». Інструктаж з БЖД.

Хід уроку

  1. Організаційний момент(2 хв)(слайд 1).

Учитель. Доброго дня, діти. Сьогодні я розраховую на вашу підтримку та допомогу. Кожному з вас хочу побажати, щоб на цьому уроці ви були усміхненими, спокійними, працьовитими, ініціативними, взагалі, я бажаю вам успіху.

Тема нашого сьогоднішнього уроку: Практична робота №8. «Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора». Інструктаж з БЖД (запис у зошитах теми уроку). Мета уроку: закріпити вміння використовувати функції в електронних таблицях під час роботи над проектами, використовуючи міжпредметні зв'язки з математикою, біологією.

Інструктаж щодо роботи з карткою самооцінки (слайд 2)

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

 

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Актуалізація опорних знань (2 хв)

Бліц-опитування.

  1. В якій вкладці  розміщено «Вбудовані функції»? (Формули)
  2. З якого знаку починається введення формули в комірку ЕТ? (=)
  3. З чого складається формула?
  4. Які посилання на комірки називаються відносними,  а які – абсолютними?
  1. Перевірка домашнього завдання (3 хв).

Інтерактивна вправа «Лови помилку» (слайд 3)

Якщо згодні напишіть «1», якщо незгодні – «0».

  1. Функція — це інструмент електронної таблиці, що виконує дії над  своїми аргументами (ТАК - 1).
  2. Аргументами функцій можуть бути числові та текстові дані, адреси комірок, а також інші функції (ТАК - 1).
  3. Для того, щоб ввести функцію в комірку, необхідно в комірку або в рядок формул викликати Майстра функцій (ТАК - 1).
  4.         Категорії функцій в MS Office Excel: математичні, логічні,  статистичні, графічні (НІ - 0).
  5.         Функція МАКС відноситься до категорії математичних функцій (НІ - 0).
  6.         У рядку формул запис функції сума матиме вигляд   =СУММ(В1,С3, Н4)(НІ - 0).

Відповідь: 111000

Взаємоперевірка, кожна правильна відповідь оцінюється 0,5 бала.

Вправа «Шифрувальник»  (в групах) (слайд 4)(5 хв)

  1. Виберіть абсолютне посилання на комірку

З) $В$7;      И) В7;     І) В$7

  1. До виділеної групи комірок А2:С3 входить:

В) 2 комірки;  Г) 3 комірки; Д) 6 комірок; Е) 4 комірки.

  1. Яку вбудовану функцію необхідно внести до комірки, щоб знайти мінімальне значення в діапазоні комірок з D5 по D12 ?

       М) =МИН(с D5 по D12)     Н) =МИН(D5-D12)   

       О) =МИН(D5:D12)             П) =МИН(D1: D12)

  1. Знайти помилковий запис

О) СРЗНАЧ(А1:В3);  П) СУММ(А1;В3);  Р) МАКС(А1,В3)

  1. Яке значення функції: =СУММ(14;2;МИН(5;17))

М) 33; Н) 16;   О) 21;    П) 38

  1. У комірку D1 введено формулу     =ЕСЛИ(А1+В1<С1;С1;А1)   і скопійовано в комірку D2. Яке значення буде виведено у комірці D2 ?

В) 10;  Г) 2; Д) 5; Е) 6

  1. Дан фрагмент електронної таблиці. Визначити, яке значення  записане в комірку С1

Щ) 10;       Ь) 91;         Ю) 20;     Я) 96.

І група. Ключове слово: Здоров'я ІІ група. Ключове слово: Біоритми

ІІІ група. Ключове слово: Енергія

Перегляд відеоролика про раціональне харчування (1 хв).

Учитель.  Саме з цими словами будуть пов'язані завдання практичної роботи.

  1. Записати формули в рядок формул (за групами) (слайд 5)

                                  

=SIN(2*ПИ()*A5/23)            =SIN(2*ПИ()*A5/28)           = SIN(2*ПИ()*A5/33)

  1. Яка записана функція? Які її аргументи?
  2. Що ви знаєте про функцію у=sin x? (тригонометрична, періодична, непарна)
  1.     Мотивація навчальної діяльності (3 хв.)

Хочу звертувати вашу увагу, що ці функції незвичайні.

Виступ учня з випереджувальним завданням(слайд 6).

Згідно з теорією «трьох головних людських біоритмів», кожна людина поєднує в собі набір різних біоритмів: фізичний, емоційний та інтелектуальний. Усі біоритми стартують одночасно в момент народження і відразу ж починають рости, потім зменшуються, потім знову ростуть, періодично повертаючись до початкового значення за законом синуса.

Розрізняють три окремих ритми:

Ф - фізичний ритм (тривалість періоду - 23 дні, перепад - кожні 11,5 дня). Він регулює на фізичну активність, силу, швидкість, опір хворобам, витривалість. , Х- кількість прожитих днів

Е - емоційний ритм (тривалість періоду - 28 днів, перепад — кожні 14 днів). Обумовлює динаміку почуттів, настроїв, творчих сил, чутливість до сприйняття світу і самих себе.

I інтелектуальний ритм (тривалість періоду 33 дні, перепад - кожні 16,5 дня). Впливає на розумові здібності, керує пам’яттю, здатністю до навчання, ясністю мислення.    

Біоритм - це природний феномен, з коливаннями якого здоровий організм справляється без наслідків. Через це немає підстав боятися критичних днів або спаду. В той же час не слід недооцінювати ослаблення нашого організму в фазі переходу. В середньому ми кожні 6 днів несемо тягар додаткових факторів ризику.

 

 

 

 

9)Записати формули (слайд 7).

                                  

де х – кількість прожитих років за малюнком

=SIN(2*ПИ()*(A5- $B$1) /23)

=SIN(2*ПИ()*(A5- $B$1) /28)

=SIN(2*ПИ()*(A5- $B$1) /33)

Учитель. Сьогодні ми засобами табличного процесора порахуємо добовий раціон підлітка, ваші енергетичні витрати протягом доби, визначивши максимальні, мінімальні, середні показники, порівняємо їх із середніми витратами енергії, а також побудуємо таблицю ваших біоритмів на лютий.

  1. Повторення правил техніки безпеки (1 хв) (слайд 8).
  2. Фізхвилинка(2 хв) (слайд 9)
  3. Практична частина уроку(14 хв) (слайд 10)

Інструкція до практичної роботи

«Аналіз даних з використанням функцій табличного процесора»

Матеріали для роботи розміщені в папці Робочий стіл\ ПР 8 Функції\ ПР 8 Функції.xlsx

Завдання 1(варіант 1). Добовий раціон підлітка

  1. В комірку D21 ввести формулу загальної енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D21:Н21.
  2. В комірку D22 ввести формулу максимальної   енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D22:Н22.
  3. В комірку D23 ввести формулу мінімальної енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D23:Н23.
  4. В комірку D24 ввести формулу середньої енергетичної цінності сніданку і скопіювати її в діапазоні D24:Н24.

Завдання 1(варіант 2). Енергетичні витрати людини протягом доби

  1. В комірку D4 ввести формулу підрахунку витрат енергії на гімнастику 1 кг маси і скопіювати її в діапазоні D4: D13.
  2. В комірку Е4 ввести формулу підрахунку витрат енергії на гімнастику своєї маси і скопіювати її в діапазоні Е4: Е13.
  3. В комірку D14 ввести формулу суми витрат енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D14: Е14.
  4. В комірку D15 ввести формулу максимальної витрати енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D15: Е15.
  5. В комірку D16 ввести формулу мінімальної витрати енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D16: Е16.
  6. В комірку D17 ввести формулу середньої витрати енергії за добу і скопіювати її в діапазоні D17: Е17.
  7. В комірку F4 ввести формулу для порівняння "Вище середнього" або "Нижче середнього" в залежності від витрат енергії із середнім показником (комірка Е17) і скопіювати її в діапазоні F4: F13.

 

Завдання 2. Біоритми.

  1. У комірку В1 введіть дату свого народження.       
  2. У комірку В5 ввести формулу для підрахунку фізичного ритму

   і скопіювати її в діапазоні В5: В32.

  1. У комірку С5 ввести формулу для підрахунку емоційного ритму    і скопіювати її в діапазоні С5: C32.
  2. У комірку D5 ввести формулу для підрахунку емоційного ритму      і скопіювати її в діапазоні D5: D32.

Учитель. Давайте з Вами перевіримо наші знання.

  1. Тестування на ПК в програмі easyQuizzy-2.0  (5 хв)
  2. Звіт про роботу (4 хв)
  1. Домашнє завдання (1 хв) (слайд 11)
  1. Повторити п.3.6.
  2. Виконати завдання стор.193 №2,5 і надіслати учителю на пошту.
  1. Підсумок уроку(4 хв).

 

 

 

 

 

 

Оцінювання за урок здійснюється за карткою самоконтролю.

Картка самоконтролю:

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

max=6

 

Робота на уроці

max=3

Оцінка за урок

Учитель. Основні поняттями уроку зєднуються в «хмару слов» (слайд12). Складіть речення та зробіть висновок про урок.

Рефлексія.

 Сьгодні на уроці я навчився… 

Мені було цікаво..

Мене було важко…

Я зрозумів, що…

Більше всього мені сподобалося…

Урок навів мене до роздуму…

Своєю роботою на уроці я задоволений  (не дуже, не задоволений), тому що…

Висновок. (слайд 13 Людське здоров’я та життя –найбільші життєві цінності, вартість яких важко переоцінити. Маючи міцне здоров’я, можна подолати будь – які випробування  і досягти успіхів у житті. Шануйте свої біоритми, не шкодьте їм через власну неорганізованість та легковажність.



Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

 

Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

 

Картка самооцінки

Прізвище, ім’я

«Лови помилку»

(кожна відповідь 0,5 бала)

max=3

практ. робота

 

 

max=6

Робота на уроці

 

max=3

Оцінка

 за урок

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 10 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г.)
Додано
30 червня 2018
Переглядів
1460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку