Практична робота № 9 «Створення БД в середовищі СУБД, створення форм і введення даних»

Про матеріал
Навчальна мета: Засвоїти практичні навички в роботі з БД і СУБД Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.
Перегляд файлу

Урок 20

 

Тема: Практична робота № 9 «Створення БД в середовищі СУБД, створення форм і введення даних»

 

Навчальна мета: Засвоїти  практичні навички в роботі з БД і СУБД

 

Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами

 

Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.

 

Тип уроку:  Урок застосування знань і вмінь (практика)

 

Структура уроку

  1. Організаційний момент
  2. Етап орієнтації
  3. Етап проектування
  4. Етап навчальної діяльності
  5. Робота за ПК
  6. Контрольно-оцінювальний етап
  7. Домашнє завдання                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Етап орієнтації

Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з програмами для роботи з БД і навчитися працювати в СУБД

 

III. Етап проектування

Практична робота № 9 «Створення БД в середовищі СУБД, створення форм і введення даних»

 

ІV. Етап навчальної діяльності

Завдання

  1. Внести по 5 даних(строчок) в кожну таблицю
  2. Зв’язати таблиці між собою
  3. Створити форми до БД: а) на вибірку виставлених оцінок учителем за його прізвищем (за допомогою майстра) (поля Вчителі. Прізвище, Оцінка, Предмет, Клас, Учні. Прізвище) Б*) на вибірку предметів, які викладає вчитель і прізвищами його учнів з кожного предмету                                         

Інструкція

  1. Коли вже всі таблиці створено, то потрібно внести в них значення. Для цього  натискаємо на потрібну таблицю правою кнопкою миші та обираємо пункт Відкрити. Таблиця відкривається та в неї можна внести дані, а потім закрити її. Таким же чином ми заповнюємо всі таблиці.
  2. Натискаємо на будь-яку таблицю та обираємо пункт Конструктор, натиснувши правою кнопкою миші на області обираємо – Схема даних.
  3. В відкритому вікні обираємо по черзі кожну з назв таблиць та натискаємо Добавити. Після чого вони відображаються на білому фоні.
  4. В таблиці учні клацаємо правою кнопкою миші по пункту код учня та не відпускаючи клавішу миші перетягуємо її до таблиці Оцінки – Код учня. У вікні яке з’явиться обираємо Обеспечение целосности даных, каскадное обновление связаных полей, каскадное удаление связаных записей та натискаємо ОК.
  5.  Повторюємо теж саме з Таблиці Вчителі  - Код вчителя  до таблиці Предмета – Код вчителя, та з Таблиці Предмети – Код предмета до Таблиці Оцінки – Код предмета.
  6. Закриваємо Схему даних та зберігаємо результати.
  7. Створюємо форму до нашої БД. Обираємо в вікні вкладку Форми – Создание Форми в режимі майстра. Обираємо потрібні поля для виводу в форму і таблиці в яких вони знаходяться і кожний раз натискаємо → для добавки у форму. Коли всі потрібні дані обрані, то, обираємо пункт Подчиненіе форми натискаємо кнопку Далее - обираємо пункт Табличний - натискаємо кнопку Далее – Готово. Можемо переглянути готову форму.

VI. Контрольно-оцінювальний етап

VII.Домашнє завдання Вивчити терміни, конспект, підготуватися до семінару

doc
Додано
9 травня 2020
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку