Практична робота 9. «Я досліджую світ. Інформатика», «Інформатика», «Інформатика та дизай і технології»

Про матеріал
В навчально-методичних комплексах (НМК) для 3 класу «Я досліджую світ. Інформатика», «Інформатика», «Інформатика та дизай і технології» в зручній для Вас формі та програмі зробити аналіз подання та розкриття змістової лінії
Перегляд файлу

Практична робота 9

В навчально-методичних комплексах  (НМК)  для 3 класу «Я досліджую світ. Інформатика», «Інформатика», «Інформатика та дизай і технології»  в зручній для Вас формі  та програмі зробити аналіз подання та розкриття змістової лінії

 

1. За програмою Савченко О. Я. назва змістової лінії «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» (один НМК на Ваш вибір).

 

Під час вивчення змістової лінії «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» за програмою Савченко О.Я. в НМК «Я досліджую світ. Інформатика» авторів: Тетяни Воронцової, Володимира Пономаренка, Ірини Гарбузюк, Олени Хомич, Наталії Андрук, Катерини Василенко учні формують уявлення про те, що людина в житті постійно зустрічається з інформацією, працює з нею та може використовувати при цьому сучасні засоби ІТ з умінням захистити свій інформаційний простір. Для практичних робіт використовуються програми (онлайн-середовища Інтернету, додатки для мобільних пристроїв). Дізнаються, що, крім пристроїв введення та виведення інформації, є ще пристрої оброблення та зберігання інформації, зокрема внутрішня та зовнішня пам’ять і процесор. Тож учні навчаються зберігати інформацію на спеціальних носіях, зокрема на флешці. Відбувається перше ознайомлення з робототехнікою.

Ця змістова лінія включає в себе такі теми для вивчення:

 Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.

 Джерело інформації.

 Носії інформації.

 Пристрої введення та виведення інформації.

 Введення текстових даних.

 Правила введення та редагування текстових даних

При вивченні даних тем від здобувачів освіти очікуються такі результати як:

- розповідає про історію виникнення пристроїв для роботи з інформацією;

- називає носії інформації

- розрізняє технічні засоби для передавання, зберігання інформації

- використовує пристрої для передавання інформації

- наводить приклади пристроїв для введення та виведення інформації

- висловлює припущення про достовірність інформації

- пояснює наслідки для власного здоров’я надмірного використання цифрових пристроїв

 

2. За програмою Шияна Р. Б. назва змістової лінії «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» (один НМК на Ваш вибір)

НКМ (Волощенко О.В., Козак О.П., Остапенко Г.С.)

 

Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» за програмою Шияна Р.Б. в НМК «Я досліджую світ. Інформатика» авторів: спрямована на створення безпечних умов для учня / учениці під час роботи з цифровими пристроями і в мережах, що передбачає захист особистої інформації, формування принципів етичного, доброзичливого та відповідального спілкування через мережі, навички і можливості захисту власного інформаційного простору, фізичного та психологічного здоров’я. У рамках цієї змістової лінії в учнів формується відповідальне та шанобливе ставлення до власної та чужої інформаційної діяльності, яке на рівні початкової школи виявляється, зокрема, і через зазначення власного авторства, посилання на авторство інших, а також через усвідомлення шкоди від списування.

В цій змістовій лінії пропоновий такий зміст тем для вивчення:

- Наслідки небезпечної та некоректної роботи з цифровими пристроями і програмами безпосередньо та в мережах.

- Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація та цифровий слід.

- Відповідальна поведінка онлайн.

- Конфіденційність даних, приватність інформації. Сильні і слабкі паролі.

- Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях.

- Культура в мережах, особливості комунікації з людьми іншої культури та з особливими потребами.

- Відповідальність за порушення правил взаємодії.

- Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях.

- Cпособи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів.

- Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату (списування).

При вивченні даних тем від здобувачів освіти очікуються такі результати як:

- 1. дотримується стратегій уникнення проблем, що випливають з необачного використання комп’ютерних пристроїв та мереж (вихід з облікового запису, щоб ним не скористались інші, приватність особистої інформації)

- дотримується часових обмежень користування цифровими пристроями

- дотримується погоджених правил поведінки онлайн вдома та у школі

- звертається до дорослих, якщо відчуває занепокоєння під час використання цифрових пристроїв чи програм

- узгоджує з дорослими завантаження файлів та

- розрізняє приватну та публічну інформацію, зокрема ту, якою можна ділитися онлайн

- порівнює сильні і слабкі паролі

- 2. визначає позитивну і негативну соціальну та етичну поведінку щодо використання технологій

- добирає оптимальні форми подання інформації під час спілкування з людьми з особливими потребами та іншої культури безпосередньо і в мережі

- ідентифікує прийнятну та неприйнятну поведінку в цифровому середовищі

- висловлює занепокоєння з приводу сумнівних контактів та змісту в мережі

- пояснює наслідки поширення інформації в мережі використовує відомі йому / їй технології і пристрої для оптимального спілкування з іншими людьми

- 3. шанує права творців інформаційних продуктів

- цитує та вказує джерела запозичених ідей чи матеріалів

- прогнозує наслідки плагіату в повсякденному житті та онлайн

- не списує і не дає списувати

- поважає приватність інформації інших

- уникає небезпечних та некорисних сайтів

 

 

 

 

docx
Додано
13 грудня 2023
Переглядів
155
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку